kan je welquote:
quote:
Zonder werk hoef je inderdaad niet in de file te staan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
kan je weldit doen, maar hier hebben we tenminste geen file's, relmarokkanen en hoge huur/koopprijzen. Daarom blijf ik liever hier wonen, alleen werk vinden is lastig..
Gelukkig is werk ook niet belangrijk verderquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
kan je weldit doen, maar hier hebben we tenminste geen file's, relmarokkanen en hoge huur/koopprijzen. Daarom blijf ik liever hier wonen, alleen werk vinden is lastig..
In ruil voor geen files, relmarokkanen en hoge huur/koopprijzen krijg je echter een reistijd van minimaal anderhalf uur naar een locatie waar wél fatsoenlijk werk te vinden isquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
voor mijn vakgebied heeft een master geen meerwaarde, de meeste HR-vacatures zijn op hbo-niveau. Vriendin van me heeft ook een master HRM, een ijzersterke CV maar wordt overal afgewezen omdat ze 'te zwaar is' voor de meeste startersbanenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:04 schreef OpperTokkie het volgende:
In de HRM zijn momenteel sowieso niet al teveel vacaturesMaar als je in Friesland wil blijven wonen zul je of een reistijd van 4 uur per dag voor lief moeten nemen of iets anders moeten zoeken.. of door studeren
Vriendin van TS is dikquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:08 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
voor mijn vakgebied heeft een master geen meerwaarde, de meeste HR-vacatures zijn op hbo-niveau. Vriendin van me heeft ook een master HRM, een ijzersterke CV maar wordt over al afgewezen omdat ze 'te zwaar is' voor de meeste startersbanen
Oorzaak - gevolg. Het is daar goedkoop en rustig OMDAT er geen werk is. Daarom ben ik ook vanuit het fijne Enschede naar de Randstad gegaan. En betaal ik me nu blauw aan een pauperflatje. Maar ik heb wel werk. Dat had ik niet gehad als ik in het oosten was gebleven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Wat is er voor bezwaar tegen de Randstad......quote:
Maar dan ook niet klagen als de deurwaarder langs komt omdat je geen rooie cent hebt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
Lekker je hakken in het Friese zand houden en zeker geen concessies doen mbt je werkgebied.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat is er voor bezwaar tegen de Randstad......
Maar ik denk dat TS 2 keuzes heeft;quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Oorzaak - gevolg inderdaad. Omdat iedereen op een kluitje in de Randstad gaan wonen gaan de werkgevers daar ook allemaal zitten, waardoor er nog meer mensen in die overgroeide ghetto gaan wonen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Oorzaak - gevolg. Het is daar goedkoop en rustig OMDAT er geen werk is. Daarom ben ik ook vanuit het fijne Enschede naar de Randstad gegaan. En betaal ik me nu blauw aan een pauperflatje. Maar ik heb wel werk. Dat had ik niet gehad als ik in het oosten was gebleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |