Winglet heeft niks met stabiliteit te maken, alleen met fuel consumption.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Tware het volgende:
Best voorspelbaar als je vliegtuig niet helemaal symmetrisch is... 1 winglet ligt al eraf, zeker te duur om of die andere eraf te halen of te repareren...
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6796285
Zijn al gevonden, is ook te zien in de beelden op http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:44 schreef Saekerhett het volgende:
Nouja, hopen dat ze snel de zwarte dozen vinden. Als dat ding in zee was gepleurd, was dat toch wel effe moeilijker geweest.
Beetje veel Airbussen die de laatste tijd uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:43 schreef Intrepidity het volgende:
Kist van 8 maanden oud![]()
[..]
Bron: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=34844
kt erop idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Op 0:26, is dat een autowrak dat aan die kraan hangt?
Laten we eerst afwachten wat de oorzaken zijn...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
dat is wel apart. Dat wordt een flink gevalletje garantie claimen bij Airbus.
Ok, mooi.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zijn al gevonden, is ook te zien in de beelden op http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Dat hangt maar helemaal van de oorzaak van deze ramp af. Kan net zo goed een fout van de piloot of iets anders wezen, en dat hoeft niets met de constructie van het vliegtuig te maken te hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
dat is wel apart. Dat wordt een flink gevalletje garantie claimen bij Airbus.
Dan heb je geen leven meerquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
jemigdat is geen goed nieuws
los van het feit dat het Nederlanders betreft.. een vliegtuigcrash is natuurlijk altijd verschrikkelijk
en de enige overlevende zijn.. wat zou dat me je doen?
En weer een A330-200.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:45 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Beetje veel Airbussen die de laatste tijd uit de lucht vallen.
het begint wel heel erg op te vallen ja....quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:45 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Beetje veel Airbussen die de laatste tijd uit de lucht vallen.
ja, en nu?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:47 schreef JohnFoK het volgende:
12 mei 2010 vliegtuigramp
13 mei 2000 vuurwerkramp.
En 11 mei 2020 een scheepsramp?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:47 schreef JohnFoK het volgende:
12 mei 2010 vliegtuigramp
13 mei 2000 vuurwerkramp.
Te laat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:47 schreef JohnFoK het volgende:
dat dus ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:37 schreef knep het volgende:
Komt zo inderdaad een stuk dichterbij met de berichten over de hoeveelheid Nederlanders.
Die hebben denk ik wel iets andere prioriteiten dan het aanpassen van een site.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap niet dat Kras zijn site nog niet heeft aangepast...
Slecht een korte verwijzing in een klein kadertje..
quote:Originally Posted by andrasz
The small mosque in the background on this photo is here, placing the accident site about 1000-1500m before threshold and about 200m to the rigth of 09 centerline.
het begint allemaal met een V.quote:
Familie daar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:51 schreef msnk het volgende:
Opvallend veel Nederlanders, is Z-A zo populair onder de Nederlanders? Althans, ik neem aan dat de "Nederlandse" bewoners van dat land allang geen Nederlandse identiteit meer hebben of zie ik dat helemaal verkeerd
dat, en wat moet er dan gebeuren? Hele site op zwart ofzo? Is ook wat overdreven. Ja, het is klote en lullig, maar om dan de boel maar uit de lucht te halen, alsof dat iemand iets gaat helpen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:51 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Die hebben denk ik wel iets andere prioriteiten dan het aanpassen van een site.
Ze hebben juist al heel snel een bericht op de site geplaatst, rond 11:30 ofzo stond er al een bericht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:51 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Die hebben denk ik wel iets andere prioriteiten dan het aanpassen van een site.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
dan is het dus een veerbootramp..
http://www.nuentoen.nl/fo(...)ash-op-tenerife.htmlquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:51 schreef Arcee het volgende:
Vliegramp Faro 21 december 1992 in Portugal waren 56 Nederlandse doden.
Ik denk dat we Verbal over 10 jaar is in de gaten moeten houden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, was het pimpampetten
[..]
dan is het dus een veerbootramp..
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:51 schreef Arcee het volgende:
Vliegramp Faro 21 december 1992 in Portugal waren 56 Nederlandse doden.
dat zat ik mezelf ook af te vragen, vooral ook omdat er geen brand is geweest zo te zienquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verbaas me altijd erover dat we op die beelden geen lichamen zien. Al zal daar ook wel net zo weinig van over zijn als die andere zooi![]()
>
Veel overlevenden van vliegtuigcrashes schijnen later een enorm schuldgevoel te krijgen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
jemigdat is geen goed nieuws
los van het feit dat het Nederlanders betreft.. een vliegtuigcrash is natuurlijk altijd verschrikkelijk
en de enige overlevende zijn.. wat zou dat me je doen?
Opvallend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:54 schreef Jojoke het volgende:
Volgens teletekst was er een explosie aan boord.
Ja, 238 Nederlanders dood toen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:54 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nuentoen.nl/fo(...)ash-op-tenerife.html
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat we Verbal over 10 jaar is in de gaten moeten houden.
Het vliegtuig zou verder vliegen naar Heathrow.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:57 schreef Frederic het volgende:
De Nederlanders hadden blijkbaar een aansluitende vlucht naar Brussel.
Op Brussels Airport is een crisiscentrum opgericht: http://www.brusselsairport.be/
Ik vind anders het ontbreken van die winglet ook best frappant! Iemand kennis over wat dat voor effect kan hebben??quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je zou toch haast denken dat het een fout van de piloten is. Zo enorm dicht bij de landingsbaan... Of natuurlijk een aanslag maar dat werd al snel ontkracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |