En hoe komen ze aan dat geld?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Door woningen te verhuren en projecten te ontwikkelen.
Ik begrijp je teksten prima, je denkt dat je slimme dingen zegt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is niet mijn probleem dat jij een Nederlandse tekst niet begrijpt
Doel = woningbezit bevorderenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef luckyb1rd het volgende:
HRA heeft dus volgens jou een doel?
ja subsidie op schuld maken..
Woningbouw huren heeft geen doel dus volgens jou nou mooi dat ik een doelloos huis woon dan..
Oh daarom herhaal je alles 5 keerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp je teksten prima, je bent alleen te dom om te poepen en denkt dat je slimme dingen zegt.
"hoe komen ze aan geld"quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan dat geld?
Nee het werkt helemaal niet goed het leidt alleen tot een ongebreidelde groei van de vraagprijs.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Doel = woningbezit bevorderen
Werkt goed
Vertel dat maar aan DSB klantenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Doel = woningbezit bevorderen
Werkt goed
Hoe komen ze aan het geld om te verhuren en projecten te ontwikkelen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"hoe komen ze aan geld"
"door woningen te verhuren en projecten te ontwikkelen"
"En hoe komen ze aan het geld"
Je stelt 2 keer dezelfde vraag.
En wat is je punt?quote:
Je postte eerst eenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Oh daarom herhaal je alles 5 keer
Hoe komt een vraagprijs tot stand?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee het werkt helemaal niet goed het leidt alleen tot een ongebreidelde groei van de vraagprijs.
Geld om te verhuren? Verhuren levert geld op. Waarvan ze weer projecten kunnen otnwikkelen, wat nog meer geld oplevert. Tering snap je echt de basis economie niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan het geld om te verhuren en projecten te ontwikkelen?
Ben je echt debiel of doe je maar alsof?
Maar hoe zijn ze aan die huizen gekomen en hoe komen ze aan het geld om te investeren?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geld om te verhuren? Verhuren levert geld op. Waarvan ze weer projecten kunnen otnwikkelen, wat nog meer geld oplevert. Tering snap je echt de basis economie niet?
Hoe kwam de rabobank aan het geld om de eerste bank te starten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar hoe zijn ze aan die huizen gekomen en hoe komen ze aan het geld om te investeren?
Geen idee, vertel eens?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe kwam de rabobank aan het geld om de eerste bank te starten?
Dat je hypocriet bent enerzijds moet de overheid geen cent meer steken in de huurmarkt maar HRA en koopsubsidie moet wel volgens jou.quote:
Net zoals elke instantie ooit aan het startkapitaal kwam. Lenen, investeerders, samenwerking van leden, etc. En dat is niet anders voor een woningcorperatie. Feit blijft dat er al 15 jaar geen subsidie meer is voor woningcorporaties en die gewoon zichzelf bedruipen.quote:
Hoe komen ze aan hun kapitaal?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net zoals elke instantie ooit aan het startkapitaal kwam. Lenen, investeerders, samenwerking van leden, etc. En dat is niet anders voor een woningcorperatie. Feit blijft dat er al 15 jaar geen subsidie meer is voor woningcorporaties en die gewoon zichzelf bedruipen.
itt het eigen woning bezit.
Koop heeft voordelen, huren alleen nadelenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:08 schreef luckyb1rd het volgende:
[..]
Dat je hypocriet bent enerzijds moet de overheid geen cent meer steken in de huurmarkt maar HRA en koopsubsidie moet wel volgens jou.
Ik zeg dat beide gewoon afschaft moeten worden zowel bij de huur als de koopkant.
Waarom stel je elke keer een vraag terwijl het antwoord staat in de post die je quote?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan hun kapitaal?
Dat staat er niet, anders zou ik het niet vragen. Ik ben een normaal denkend mens, misschien heb je daar wat moeite mee om mee om te gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom stel je elke keer een vraag terwijl het antwoord staat in de post die je quote?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |