En hoe komen ze aan dat geld?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Door woningen te verhuren en projecten te ontwikkelen.
Ik begrijp je teksten prima, je denkt dat je slimme dingen zegt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is niet mijn probleem dat jij een Nederlandse tekst niet begrijpt
Doel = woningbezit bevorderenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef luckyb1rd het volgende:
HRA heeft dus volgens jou een doel?
ja subsidie op schuld maken..
Woningbouw huren heeft geen doel dus volgens jou nou mooi dat ik een doelloos huis woon dan..
Oh daarom herhaal je alles 5 keerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp je teksten prima, je bent alleen te dom om te poepen en denkt dat je slimme dingen zegt.
"hoe komen ze aan geld"quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan dat geld?
Nee het werkt helemaal niet goed het leidt alleen tot een ongebreidelde groei van de vraagprijs.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Doel = woningbezit bevorderen
Werkt goed
Vertel dat maar aan DSB klantenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Doel = woningbezit bevorderen
Werkt goed
Hoe komen ze aan het geld om te verhuren en projecten te ontwikkelen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"hoe komen ze aan geld"
"door woningen te verhuren en projecten te ontwikkelen"
"En hoe komen ze aan het geld"
Je stelt 2 keer dezelfde vraag.
En wat is je punt?quote:
Je postte eerst eenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Oh daarom herhaal je alles 5 keer
Hoe komt een vraagprijs tot stand?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee het werkt helemaal niet goed het leidt alleen tot een ongebreidelde groei van de vraagprijs.
Geld om te verhuren? Verhuren levert geld op. Waarvan ze weer projecten kunnen otnwikkelen, wat nog meer geld oplevert. Tering snap je echt de basis economie niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan het geld om te verhuren en projecten te ontwikkelen?
Ben je echt debiel of doe je maar alsof?
Maar hoe zijn ze aan die huizen gekomen en hoe komen ze aan het geld om te investeren?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geld om te verhuren? Verhuren levert geld op. Waarvan ze weer projecten kunnen otnwikkelen, wat nog meer geld oplevert. Tering snap je echt de basis economie niet?
Hoe kwam de rabobank aan het geld om de eerste bank te starten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar hoe zijn ze aan die huizen gekomen en hoe komen ze aan het geld om te investeren?
Geen idee, vertel eens?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe kwam de rabobank aan het geld om de eerste bank te starten?
Dat je hypocriet bent enerzijds moet de overheid geen cent meer steken in de huurmarkt maar HRA en koopsubsidie moet wel volgens jou.quote:
Net zoals elke instantie ooit aan het startkapitaal kwam. Lenen, investeerders, samenwerking van leden, etc. En dat is niet anders voor een woningcorperatie. Feit blijft dat er al 15 jaar geen subsidie meer is voor woningcorporaties en die gewoon zichzelf bedruipen.quote:
Hoe komen ze aan hun kapitaal?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net zoals elke instantie ooit aan het startkapitaal kwam. Lenen, investeerders, samenwerking van leden, etc. En dat is niet anders voor een woningcorperatie. Feit blijft dat er al 15 jaar geen subsidie meer is voor woningcorporaties en die gewoon zichzelf bedruipen.
itt het eigen woning bezit.
Koop heeft voordelen, huren alleen nadelenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:08 schreef luckyb1rd het volgende:
[..]
Dat je hypocriet bent enerzijds moet de overheid geen cent meer steken in de huurmarkt maar HRA en koopsubsidie moet wel volgens jou.
Ik zeg dat beide gewoon afschaft moeten worden zowel bij de huur als de koopkant.
Waarom stel je elke keer een vraag terwijl het antwoord staat in de post die je quote?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan hun kapitaal?
Dat staat er niet, anders zou ik het niet vragen. Ik ben een normaal denkend mens, misschien heb je daar wat moeite mee om mee om te gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom stel je elke keer een vraag terwijl het antwoord staat in de post die je quote?
Huren bijvoorbeeld maar de mooiste plekjes zijn bezet door mensen die te weinig verdienen om er te mogen wonenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:11 schreef luckyb1rd het volgende:
En wat moet een bejaarde AOWer doen dan een huis kopen?
Je kan simpelweg niet lezenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat staat er niet, anders zou ik het niet vragen. Ik ben een normaal denkend mens, misschien heb je daar wat moeite mee om mee om te gaan
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net zoals elke instantie ooit aan het startkapitaal kwam. Lenen, investeerders, samenwerking van leden, etc. En dat is niet anders voor een woningcorperatie.
welnee. nu praat je poep. huren kan wel degelijk voordelen hebben. denk bijvoorbeeld aan iemand die elke paar jaar verhuist wegens ander werk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Koop heeft voordelen, huren alleen nadelen
Dus jou wooncorperatie gaat naar de Rabobank en leent tegen 6% als ze een huisje willen bouwen?quote:
Daarvoor is de particuliere sector prima geschiktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:14 schreef simmu het volgende:
[..]
welnee. nu praat je poep. huren kan wel degelijk voordelen hebben. denk bijvoorbeeld aan iemand die elke paar jaar verhuist wegens ander werk.
Wil je het nu over startkapitaal hebben of over bedrijfsvoering?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus jou wooncorperatie gaat naar de Rabobank en leent tegen 6% als ze een huisje willen bouwen?
Beidequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wil je het nu over startkapitaal hebben of over bedrijfsvoering?
Je wil elke keer wat anders weten.
Dat zeg je nu al zolang je hier post, maar je moet toch wel zo je twijfels hebben lijkt mij. Misschien dat je dat hier niet gaat uiten, maar stel nu dat de koopmarkt verder inzakt, wat voor een negatieve gevolgen heeft dit dan voor jouw?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Koop heeft voordelen, huren alleen nadelen
Geenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat zeg je nu al zolang je hier post, maar je moet toch wel zo je twijfels hebben lijkt mij. Misschien dat je dat hier niet gaat uiten, maar stel nu dat de koopmarkt verder inzakt, wat voor een negatieve gevolgen heeft dit dan voor jouw?
Moeilijk te geloven, jij moet een motivatie hebben om huurders uit hun huis te laten schoppen, of ben je gewoon een echte idealistquote:
Realistquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven, jij moet een motivatie hebben om huurders uit hun huis te laten schoppen, of ben je gewoon een echte idealist
Die heb je niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou beide vragen heb ik al beantwoord in dit topic, dus waarom dezelfde vragen steeds stellen?
Blijkbaar wel, gelet op het feit dat je weer dezelfde vraag stelt die dus al hier en hier beantwoord zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die heb je niet.
En zoals ik al zei, ik ben een normaal denkend mens en die blijven niet in cirkeltjes lullen
je zegt eerst dat huren altijd nadelig is, vervolgens ontkracht ik je argument en begin je dan maar over particulier huren als alternatief.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarvoor is de particuliere sector prima geschikt
Er zijn 200.000 mensen die particulier huren, dat is de markt. De rest woont met subsidie, afschaffen die shitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:36 schreef simmu het volgende:
[..]
je zegt eerst dat huren altijd nadelig is, vervolgens ontkracht ik je argument en begin je dan maar over particulier huren als alternatief.
kortom; je praat nog steeds poep.
Wie betaalt de garantstellingen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, gelet op het feit dat je weer dezelfde vraag stelt die dus al hier en hier beantwoord zijn.
Startkapitaal: leningen, investeerders, filantropen, inleg van deelnemers, etc
Bedrijfsvoering: Geld uit verhuur gebruiken voor projectontwikkeling en eventueel lenen van de bank.
Garantstelling van wsw (onafhankelijke organisatie) zorgt voor gunstige rentetarieven. Alleen wanneer woningcorporaties niet solvabel zijn bestaat het CSF.
Kortom, er zit op een enkele uitzondering na geen publiek geld in de sociale huursector behalve huursubsidie (wat dus juist NIET aan de scheefhuurder wordt uitgekeerd) en wanneer er een corporatie in de problemen komt.
Niemand betaald een garantstelling. Een garantstelling betaal je namelijk niet. Een garantstelling staat garant.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie betaalt de garantstellingen?
Welke subsidie? Ik heb je al aangetoond dat er helemaal geen subsidie betaald wordt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zijn 200.000 mensen die particulier huren, dat is de markt. De rest woont met subsidie, afschaffen die shit
Daar heeft niemand wat aan behalve de corporaties en die hebben geld zat, beter de HRA afschaffen dat levert de overheid direct geld opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zijn 200.000 mensen die particulier huren, dat is de markt. De rest woont met subsidie, afschaffen die shit
...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar waar halen de corperaties nu hun geld vandaan?
DAM hoopt inderdaad dat dit zo is, echter de waarheid is dat kopers bereid zijn geweest zich maximaal in de schulden te steken. Nu ze door beginnen te krijgen dat dit eigenlijk niet zo'n goed idee was, zoekt men een zondebok, de asociale scheefhuurder die armlastige mensen hun woonruimte niet gunt en weigert mee te doen aan het kooppyramidespelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
De bank en opbrengsten uit verhuur en projectontwikkeling. Nou nou draai je al heel de middag om de hete brij heen. Waar wil je nu naar toe? Dat de 'sociale huursector' klauwen aan publiek geld kost? Dat er miljarden subsidie naartoe gaan? Niet waar dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |