Zelfde vraag. Dat was eht enige dat Mcdonald's ooit goed heeft gedaan. Niet die al jaren onveranderde Euroknallersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef MeneerKaktus het volgende:
wanneer komen er weer eens Chili Chicken Burgers?
Voorlopig nog niet..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef MeneerKaktus het volgende:
wanneer komen er weer eens Chili Chicken Burgers?
En hoezo is het dan "Optimized"?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Yannick567 het volgende:
Optmized Beef is iets voor personeel..We krijgen een nieuw soort vlees.
1tje die wel smaakt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Yannick567 het volgende:
Optmized Beef is iets voor personeel..We krijgen een nieuw soort vlees.
Het is beter gemaakt, dus geoptimaliseerd...quote:
Smaak? McDonalds en goede smaak gaan niet samen..quote:
En geef ons een hint wie die directe collega isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:18 schreef gamefreek het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat er een medewerkerstopic voor de McDonalds is op Fok! en dat er ook nog eens een (directe) collega in actief is
even in de gaten houden.
Dat dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En geef ons een hint wie die directe collega is
Totaal mee eensquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:21 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Die cheesburgers mogen echt omlaag qua prijs, teringgg
Best kansloos, wanneer wordt het ingevoerd?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:21 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat dus
En McDonald's heeft het Optimized Beef genoemd. Is iets uit Amerika geloof ik
Het vlees is erdoor sappiger en de temperatuur blijft langer hoog. Als je wel een's zo'n stuk vlees hebt gezien heb je misschien ook gezien dat er 'gaatjes' inzitten, in dat nieuwe vlees zitten minder gaatjes
Stapsgewijs per franchise/regio/provincie ofzo. weet ik veelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Totaal mee eens
[..]
Best kansloos, wanneer wordt het ingevoerd?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:25 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
De burgers enz zijn lekker
MAar de frietjes...
Meestal zijn ze geen eens goed genoeg gefrituurd
Miste je ons alquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:25 schreef Battlefan het volgende:
Oh hier waren jullieMaar tussen 27 mei en 16 juni komt dat vlees
![]()
Maar over die broodtimers, niemand gebruikte dat ooit bij ons, dus heb ik het op de grill ingesteld en nu gebruikt iedereen het
Die frietjes van Macdonald's zitten vol kanker en vet. En dan heb je nog eens die duivenvoerzakjes in het Happy Mealquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:25 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
De burgers enz zijn lekker
MAar de frietjes...
Meestal zijn ze geen eens goed genoeg gefrituurd
Die frietjes niet goed gefrituurd? Dat zal wel niet hoor. Of de temperatuur van de pan is niet goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:25 schreef Battlefan het volgende:
Oh hier waren jullieMaar tussen 27 mei en 16 juni komt dat vlees
![]()
Maar over die broodtimers, niemand gebruikte dat ooit bij ons, dus heb ik het op de grill ingesteld en nu gebruikt iedereen het
Dit dus ongeveer,, maar de hamburgers en cheesburgersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die frietjes van Macdonald's zitten vol kanker en vet. En dan heb je nog eens die duivenvoerzakjes in het Happy Meal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |