quote:Op zondag 23 mei 2010 00:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
LOL!
Hier was het ook een rare rush, soms wel drukte en soms viel het helemaal stil, toen begon het voetbal en was het helemaal dood![]()
En ben die kut geruchten eigenlijk wel zat hierJammerlijk was de RM er niet, anders had ik er direct een eind aan gemaakt
jullie RM is vandaag (zondag) wel geweest bij ons, jullie waren weer eens bestek vergeten te bestellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag 3 dozen garnalen verkocht tussen 9 en 5.
Oja voor mij tussen de 3 kwartier en uur fietsen. Nee ik heb het niet naar m'n zin en ja mijn laatste werkdag is 2 juni (daarna 2,5 maand festival)
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
jullie RM is vandaag (zondag) wel geweest bij ons, jullie waren weer eens bestek vergeten te bestellen.
Vandaag 3 dozen garnalen verkocht tussen 9 en 5.
Oja voor mij tussen de 3 kwartier en uur fietsen. Nee ik heb het niet naar m'n zin en ja mijn laatste werkdag is 2 juni (daarna 2,5 maand festival)
Wij hebben er nog genoeg voor de rest van het jaarquote:Op maandag 24 mei 2010 00:16 schreef Yannick567 het volgende:
Vandaag onze MLS bestelling ingeruimd. Hoop dat we dat gaan redden met die Happy Meals. Denk het niet
Wij hebben ook wel reserve speeltjes uit het jaar nul. Robotics ofzoquote:Op maandag 24 mei 2010 00:39 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Wij hebben er nog genoeg voor de rest van het jaar
Wij hebben van alle series nog wel een paar dozen, totaal iets van 3 rolkarren volquote:Op maandag 24 mei 2010 00:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel reserve speeltjes uit het jaar nul. Robotics ofzo
71 auto's per uur?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef Yannick567 het volgende:
Garnalen gaan ook aardig hard hier ja. Elke bestelling zit wel een portie bij ongeveer, gemiddeld
Verder was het vandaag lekker druk. 2x bijna het record aantal auto's in de drive verbeterd, tussen 17:00 en 18:00 was het record 71 en tussen 18:00 en 19:00 70, bij beide uurtjes hadden we 1 auto onder het record. Helaas
Het was lekker druk, grote bestellingen, eentje van 130 euro aan de counter. Meenemen
Record was met 3 op raam 2 en 1 op raam 1quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tering![]()
Bij ons is t iets van 60 (almelo woonboulevard)
Voor 100 auto's...2 man raam 1, en een stuk of 4 raam 2?
Gaat lekker dan. Waarom zoveel 'afwisseling'?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:52 schreef Battlefan het volgende:
Behalve de voordeelbonnen nog niks
Wij hebben alweer een nieuwe RMM'n 5e alweer, ookal was ie ook al m'n 2e
Wie is de nieuwe RM? Waarom is P..ry weg?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:52 schreef Battlefan het volgende:
Behalve de voordeelbonnen nog niks
Wij hebben alweer een nieuwe RMM'n 5e alweer, ookal was ie ook al m'n 2e
Hey! niet zo geheimzinnig he.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Wie is de nieuwe RM? Waarom is P..ry weg?
Ja, het wordt allemaal varkensvlees geloof ik.quote:
Omdat ie weg isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Wie is de nieuwe RM? Waarom is P..ry weg?
We zijn te ergquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Gaat lekker dan. Waarom zoveel 'afwisseling'?
Wij hebben dat dan eh, zaterdag gehad, sinds dien is HAVI niet langs geweestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:55 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons was als het goed is vandaag de laatste levering van dat 'oude' 4:1/3:1 vlees. Donderdag komt onze field consultant om dat nieuwe vlees in te voeren
Ja, bij ons ook zoiets, zal het navragen van 't weekendquote:Op maandag 24 mei 2010 22:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
71 auto's per uur?valt nog mee, hier staat het record op 106
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |