Vreemd trouwens dat je als je fulltime bent je als hulpkracht beschouwd wordquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Je systeem bestaat al in de CAO, er 3 zijn loonschalen voor medewerkers: Hulpkracht, aankomend medewerker en medewerker.
Dat zegt meer over de baas dan over de CAOquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:50 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Vreemd trouwens dat je als je fulltime bent je als hulpkracht beschouwd word
Wat je zegtquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we bij ons ook, maar er is NIEMAND die zich daarmee bezig houdt.
Niet veel, van Medewerker Fastfood naar Crewtrainer scheelt iets van 13 cent bruto. Voor het geld hoef je het in ieder geval niet te doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:16 schreef Jetfly het volgende:
Hoeveel krijgt een CT eigenlijk meer als een normale medewerker?
Verschilt per franchise, ik ben ook een tijd crew trainer geweest en ik kreeg 1 euro per uur extra. Wel moest ik om de 3 maanden een toets maken met een stuk of 20 open vragen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:16 schreef Jetfly het volgende:
Hoeveel krijgt een CT eigenlijk meer als een normale medewerker?
CT is geen aparte functie meer...sinds een paar jaar...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niet veel, van Medewerker Fastfood naar Crewtrainer scheelt iets van 13 cent bruto. Voor het geld hoef je het in ieder geval niet te doen.(Net als Manager Trainee worden overigens
)
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
CT is geen aparte functie meer...sinds een paar jaar...
Een tijd terug was CT een aparte functie, netzoals Assistent fastfood medewerker, fastvoodemedeweker,hostess, floormanager etc etcquote:
Staat dat dan ook algemeen op het loonstrookje? Want bij ons staat wel gewoon bij functie ass fastfood, med. fastfood, crewtrainer met wat griekse cijfers erachter etc.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Een tijd terug was CT een aparte functie, netzoals Assistent fastfood medewerker, fastvoodemedeweker, floormanager etc etc
Klopt, mijn functie is MEDEWERKER FASTFOOD III - 3.02 omdat ik een contract voor onbepaalde tijd heb. Medewerkers die nog gewoon jaar contracten hebben etc zijn Assistent medewerker fastfood.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Staat dat dan ook algemeen op het loonstrookje? Want bij ons staat wel gewoon bij functie ass fastfood, med. fastfood, crewtrainer met wat griekse cijfers erachter etc.
Misschien dat dat ook per franchisenemer verschilt ofzo.
Verder is er ook het functiejarensysteem voor vakvolwassen (23+ers).quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:50 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Vreemd trouwens dat je als je fulltime bent je als hulpkracht beschouwd word
Het is inderdaad niet de beste CAO van Nederland.quote:
Dat is niet waar, want ik zat in mijn 3e of 4e jaarcontract en ik had precies dezelfde functie als jou toen ik crewtrainer wasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, mijn functie is MEDEWERKER FASTFOOD III - 3.02 omdat ik een contract voor onbepaalde tijd heb. Medewerkers die nog gewoon jaar contracten hebben etc zijn Assistent medewerker fastfood.
De functie crewtrainer bestaat "officieel" niet meer bij mcdonald nederland.
En wat die 3.02 inhoud, ik heb geen idee![]()
Veel doen ze in ieder geval nietquote:
Ugh.. afgrijzelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |