Soms is het niveau zo laag dat ik me niet eens aan kan passen.quote:
Voor alle McMedewerkers: Keep up the good workquote:[Hier stond iets over zeurende gasten]
Ik stapte weer naar binnen (dit gevalletje handelde ik buiten af), en ik werd aangeschoten door een meneer. Dat het wéér een zooitje was, net als vorige week. Dit bedoelde hij niet als dolletje... en ik zag aan zijn hete hoofd dat hij al behoorlijk lang in de rij stond.
Tja meneer de Gast. Het is warm en er worden veel ijsjes besteld. De twee ijsmachines kunnen de vraag naar ijs nog maar net aan, daarbij is dat mijn collega's op elkaar moeten wachten, omdat wij niet allemaal tegelijk een ijsje kunnen draaien, laat staan een McFlurry kunnen mixen.
Een bestelling met 5 McFlurry's is écht niet een grote uitzondering. En dat duurt écht langer dan 2 drankjes, 2 burgers en 2 frietjes.
En daarbij... vorige week?? Gaat u nou alweer naar de mac meneer? Heeft u niet geleerd dat het nou eenmaal een gekkenhuis is op een zondag in de mac??
Aan alle gasten: jullie zien de rijen en klagen, maar jullie ZIJN de rijen, jullie zien de drukte en klagen, maar jullie ZIJN de drukte en jullie voelen de warmte en klagen, maar jullie ZIJN de warmte.
Het is een feit: jullie kiezen ons uit, en wij niet jullie.
Wij doen ons best.
Ook in de zomer.
Met al de ijs(en)jes!
Was dat toevallig Bussum, we hebben daar nog 200 bakstenen op een dolly staan, de onderhoudsmonteurs zouden ze al 3 weken geleden meegenomen hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 03:40 schreef Santello het volgende:
Leer je collega's eens Nederlands, echt een baksteen aan de kassa gehad vandaag.
Amsterdam, Muntpleinquote:Op maandag 17 mei 2010 13:52 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Was dat toevallig Bussum, we hebben daar nog 200 bakstenen op een dolly staan, de onderhoudsmonteurs zouden ze al 3 weken geleden meegenomen hebben.
Wat is dat voor een minibin johquote:Op maandag 17 mei 2010 23:13 schreef Battlefan het volgende:
Had niet verwacht dat we de alle apparatuur zelf de keuken in moesten rijden vandaagMaar alles staat er nu wel, morgen gaan ze het afmaken, want het is nog niet klaar
Zal straks nog wat foto's online gooien
EDIT: foto's
Dat valt nog te betwijfelen, als ik het mag gelovenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:34 schreef Jetfly het volgende:
Battlefan heb je het al gehoord? In Juni hebben jullie een nieuw Floormanager!
Hij heeft wel 3 verdiepingen inderdaad. Die hebben wij ook, maar dan dus de helft groter. Wel grappig om te zien dat bij jou (Matthijs) alles precies andersom staatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:11 schreef mstyle het volgende:
Wahaha wij hebben ook zo'n bin. Iedereen denkt dat 'ie' heel klein is maar dat valt écht mee. Hij is namelijk hoger dan de normale bin.
Daarnaast liggen de BOP-Producten er niet meer in hè.
.....:') Fail.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:26 schreef Battlefan het volgende:
Ik weet al genoeg, maar ik ga niet alles in dit topic plaatsen![]()
Vandaag de eerste dag met BOP gewerkt, vanaf 5 uur alleen gestaan, en me rot verveeldHet internet bij ons ligt er uit, daardoor doen de schermen van het BOP systeem het nog niet, omdat die nog niet konden worden ingesteld door MDIS, dus ik moet de hele tijd over de UHC's richting het oude binscherm kijken, wat nog wel werkt
![]()
Ander gevolg is dat het pinnen niet meer werkt, dus er gaan veel mensen weer weg, rustig dagje dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |