KVA zuigt gewoon. BOP is koningquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:21 schreef Battlefan het volgende:
Na de training gewoon weer KVA gestaan in ons eigen restaurant, mis de BOP nu alVoor de uren waar ik normaal in werk is het echt perfect namelijk
Hoe ziet die eruit?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:42 schreef Battlefan het volgende:
Hehe jaMaandag is het zover
* Battlefan heeft zelfs een BOP pet gekregen
![]()
Das ook een saaie cap dan, zou ik nog niet eens opzettenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef Battlefan het volgende:
Gewoon een standaard zwarte pet, maar dan met het BOP logo er op![]()
[ afbeelding ]
een dikkequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Enige petjes die best bruut waren, waren die TMF Awards-petjes, Die zaten echt vet lekker ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook nog ergens, loop nu rond met een Amerikaanse pet, die zit wat beter dan de petten hierquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Enige petjes die best bruut waren, waren die TMF Awards-petjes, Die zaten echt vet lekker ook.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:45 schreef Battlefan het volgende:
Mogen jullie onze bestelmanager wel lenen, die is wel goed in veel te veel bestellenBehalve brood hebben we sinds koninginnedag geen vries besteld
![]()
Citaat uit een mail van onze RM:quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:19 schreef Battlefan het volgende:
Voordat ik het vergeet, we krijgen een nieuwe flurry in juniEn tot zover de kennis die ik er over heb
Nee dat hebben we niet, maar met een beetje creativiteit gaat er wel heel wat inquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:03 schreef mstyle het volgende:
[..]
Wahahahahaha hoe meer op de plank hoe minder op de bank...! Omg jullie moeten wel een hele grote vriezer hebben!
Nouja, nieuw, wel lekker, ik vond de magnum wel te doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:11 schreef mstyle het volgende:
[..]
Citaat uit een mail van onze RM:
Vanaf dinsdag 1 juni (einddatum volgt later)
- McFlurry M&M's
- McFlurry KitKat
- McFlurry Lion
- NIEUW: McFlurry Magnum Classic
(uit het assortiment vanaf 1 juni : de McFlurry Oreo)
Met vriendelijke groet,
De Magnum is smerig :S
Zou niet eens zo'n slecht idee zijn nee. Die chocoladesaus was puur en dat vond ik persoonlijk ook wel lekkerquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:34 schreef gamefreek het volgende:
De chocoladesaus van de Magnum was wel een stuk lekkerder dan de normale chocoladesaus, alleen die stukjes chocolade vond ik ook niet zo geslaagd.
Snap alleen niet waarom ze niet inhaken op de Magnum Gold waar Ola nu zoveel reclame voor maakt, 2 vliegen in 1 klap.
Geen idee of het bij ons druk is geweest, winkels waren voor zover ik weet allemaal gesloten dus ze moeten het dan hebben van het terrasjesvolk (alleen is het niet echt weer om op het terras te zitten) en de bioscoopgangers (Robin Hood vandaag in premiere dus dat zal wel een heel klein beetje drukte opleveren)quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:54 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zou niet eens zo'n slecht idee zijn nee. Die chocoladesaus was puur en dat vond ik persoonlijk ook wel lekker
Het zou vandaag heel druk worden bij ons, hoge omzetplanning. Helaas. Middagrush tot 15:30 (einde werktijd voor mij) was niet druk![]()
Vanavond even collega smsen over hoe het was vanavond
Adviesprijs is iets van ¤ 1,65quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:23 schreef caspergf1 het volgende:
Ik was gisteren in Turkije op het vliegveld, kost een kopje koffie daar 5 euro!
Hoe duur is koffie in een normale vestiging?
McFlurry Festival heet dat toch ofzo? Dat hebben ze in Duitsland ook. Gewoon 1 mix + evt saus naar keuze ofzo. Zie je het al voor je, M&M's met aardbeien sausquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:21 schreef Studiotje het volgende:
Pff.. als ze nou eens eindelijk het systeem van de McFlurry's hier maken zoals in Frankrijk, zelf het hartige kiezen en de saus..
Zaterdag weer werken, ben benieuwd of er nog wat veranderd is, nieuw is en of er een manager nu echt als manager op de vloer zal staan en niet als Crewtrainer (overgang hé)
OMNOMNOMNOMquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
McFlurry Festival heet dat toch ofzo? Dat hebben ze in Duitsland ook. Gewoon 1 mix + evt saus naar keuze ofzo. Zie je het al voor je, M&M's met aardbeien saus
Ook net als in Frankrijk ja. Daar proef je die kitkat tenminstequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
OMNOMNOMNOM
Als ze nou die bolletjes kitkat hadden in Nederland i.p.v. die gore kruimels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |