Soms is het niveau zo laag dat ik me niet eens aan kan passen.quote:
Voor alle McMedewerkers: Keep up the good workquote:[Hier stond iets over zeurende gasten]
Ik stapte weer naar binnen (dit gevalletje handelde ik buiten af), en ik werd aangeschoten door een meneer. Dat het wéér een zooitje was, net als vorige week. Dit bedoelde hij niet als dolletje... en ik zag aan zijn hete hoofd dat hij al behoorlijk lang in de rij stond.
Tja meneer de Gast. Het is warm en er worden veel ijsjes besteld. De twee ijsmachines kunnen de vraag naar ijs nog maar net aan, daarbij is dat mijn collega's op elkaar moeten wachten, omdat wij niet allemaal tegelijk een ijsje kunnen draaien, laat staan een McFlurry kunnen mixen.
Een bestelling met 5 McFlurry's is écht niet een grote uitzondering. En dat duurt écht langer dan 2 drankjes, 2 burgers en 2 frietjes.
En daarbij... vorige week?? Gaat u nou alweer naar de mac meneer? Heeft u niet geleerd dat het nou eenmaal een gekkenhuis is op een zondag in de mac??
Aan alle gasten: jullie zien de rijen en klagen, maar jullie ZIJN de rijen, jullie zien de drukte en klagen, maar jullie ZIJN de drukte en jullie voelen de warmte en klagen, maar jullie ZIJN de warmte.
Het is een feit: jullie kiezen ons uit, en wij niet jullie.
Wij doen ons best.
Ook in de zomer.
Met al de ijs(en)jes!
Was dat toevallig Bussum, we hebben daar nog 200 bakstenen op een dolly staan, de onderhoudsmonteurs zouden ze al 3 weken geleden meegenomen hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 03:40 schreef Santello het volgende:
Leer je collega's eens Nederlands, echt een baksteen aan de kassa gehad vandaag.
Amsterdam, Muntpleinquote:Op maandag 17 mei 2010 13:52 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Was dat toevallig Bussum, we hebben daar nog 200 bakstenen op een dolly staan, de onderhoudsmonteurs zouden ze al 3 weken geleden meegenomen hebben.
Wat is dat voor een minibin johquote:Op maandag 17 mei 2010 23:13 schreef Battlefan het volgende:
Had niet verwacht dat we de alle apparatuur zelf de keuken in moesten rijden vandaagMaar alles staat er nu wel, morgen gaan ze het afmaken, want het is nog niet klaar
Zal straks nog wat foto's online gooien
EDIT: foto's
Dat valt nog te betwijfelen, als ik het mag gelovenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:34 schreef Jetfly het volgende:
Battlefan heb je het al gehoord? In Juni hebben jullie een nieuw Floormanager!
Hij heeft wel 3 verdiepingen inderdaad. Die hebben wij ook, maar dan dus de helft groter. Wel grappig om te zien dat bij jou (Matthijs) alles precies andersom staatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:11 schreef mstyle het volgende:
Wahaha wij hebben ook zo'n bin. Iedereen denkt dat 'ie' heel klein is maar dat valt écht mee. Hij is namelijk hoger dan de normale bin.
Daarnaast liggen de BOP-Producten er niet meer in hè.
.....:') Fail.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:26 schreef Battlefan het volgende:
Ik weet al genoeg, maar ik ga niet alles in dit topic plaatsen![]()
Vandaag de eerste dag met BOP gewerkt, vanaf 5 uur alleen gestaan, en me rot verveeldHet internet bij ons ligt er uit, daardoor doen de schermen van het BOP systeem het nog niet, omdat die nog niet konden worden ingesteld door MDIS, dus ik moet de hele tijd over de UHC's richting het oude binscherm kijken, wat nog wel werkt
![]()
Ander gevolg is dat het pinnen niet meer werkt, dus er gaan veel mensen weer weg, rustig dagje dus
Nee dat nietquote:
HAHA! Ik werk al een tijdje nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 02:28 schreef Battlefan het volgende:
Lopen die garnalen bij jullie een beetje trouwens? Bij ons ging het echt niet, we hebben nog wel bitterballen en die gingen harder(Personeel niet meegeteld dan, dan gingen de garnalen veel harder
)
Meen je datquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef mstyle het volgende:
Voor de Flurry-Mix Stroopwafel hadden we een andere oplossing.
Mengen met Lion-Mix [1/3]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ja, maar ik moet het realistisch houden. En als je elke keer een loonsverhoging krijgt, zal het toch wel meer motiverend zijn dan niets extra's krijgen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:12 schreef Remzz het volgende:
Leuk dat je meedoet, alleen denk je echt dat de crew harder gaat lopen om 1% loonsverhoging. Voor een 17 jarige is dat 3,29 i.p.v. 3,25 per uur.... Dat zie ik niet zo gebeuren. De incentives die wij houden voor gratis eten(scheelt toch 2/3 euro per dag) zijn vaak al niet boeiend voor het personeel omdat het zo weinig opleverd.
Nee, en daarmee worden de heren in de keuken nog niet gemotiveerdquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:26 schreef Remzz het volgende:
Maar als de dames aan de kassa zoals jij ze noemt nu gewoon vragen of ze keukentraining mogen gebeurt dat dan niet?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi!
Ik heb een tijdje geleden al laten vallen hier dat ik een Essay ging schrijven voor die McStudiebeurs.
Nou heb ik mijn Essay eindelijk geschreven en ben benieuwd naar jullie mening hierover.Je systeem bestaat al in de CAO, er 3 zijn loonschalen voor medewerkers: Hulpkracht, aankomend medewerker en medewerker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar betekent nee
Alles wat je zegt zal verdraaid tegen je gebruikt worden
Maar dit zegt niets over de beloning van al bestaande medewerkers om deze te motiverenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Je systeem bestaat al in de CAO, er 3 zijn loonschalen voor medewerkers: Hulpkracht, aankomend medewerker en medewerker.
Dat noemen ze ook netjes genoemd 'Aces in their places'quote:Op mijn locatie merk ik dat er veel wordt gewerkt met ‘best man, best position’. Wat inhoud dat als iemand het beste is in de keuken, deze ook in de keuken gezet wordt
Ja, dat hebben we bij ons ook, maar er is NIEMAND die zich daarmee bezig houdt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook netjes genoemd 'Aces in their places'
En goeie essayWij hebben om personeel te motiveren ook crew incentives, wie de meeste garnalen verkoopt (bijv) krijgt zijn eten die dag gratis, krijgt een BOG'tje, o.i.d. Gewoon om crew wat te 'motiveren' of om bijverkoop te stimuleren. Werkt niet altijd moet ik zeggen, maar als er genoeg motivatie is nemen ze de rest vanzelf mee.
Vreemd trouwens dat je als je fulltime bent je als hulpkracht beschouwd wordquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Je systeem bestaat al in de CAO, er 3 zijn loonschalen voor medewerkers: Hulpkracht, aankomend medewerker en medewerker.
Dat zegt meer over de baas dan over de CAOquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:50 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Vreemd trouwens dat je als je fulltime bent je als hulpkracht beschouwd word
Wat je zegtquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we bij ons ook, maar er is NIEMAND die zich daarmee bezig houdt.
Niet veel, van Medewerker Fastfood naar Crewtrainer scheelt iets van 13 cent bruto. Voor het geld hoef je het in ieder geval niet te doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:16 schreef Jetfly het volgende:
Hoeveel krijgt een CT eigenlijk meer als een normale medewerker?
Verschilt per franchise, ik ben ook een tijd crew trainer geweest en ik kreeg 1 euro per uur extra. Wel moest ik om de 3 maanden een toets maken met een stuk of 20 open vragen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:16 schreef Jetfly het volgende:
Hoeveel krijgt een CT eigenlijk meer als een normale medewerker?
CT is geen aparte functie meer...sinds een paar jaar...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niet veel, van Medewerker Fastfood naar Crewtrainer scheelt iets van 13 cent bruto. Voor het geld hoef je het in ieder geval niet te doen.(Net als Manager Trainee worden overigens
)
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
CT is geen aparte functie meer...sinds een paar jaar...
Een tijd terug was CT een aparte functie, netzoals Assistent fastfood medewerker, fastvoodemedeweker,hostess, floormanager etc etcquote:
Staat dat dan ook algemeen op het loonstrookje? Want bij ons staat wel gewoon bij functie ass fastfood, med. fastfood, crewtrainer met wat griekse cijfers erachter etc.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Een tijd terug was CT een aparte functie, netzoals Assistent fastfood medewerker, fastvoodemedeweker, floormanager etc etc
Klopt, mijn functie is MEDEWERKER FASTFOOD III - 3.02 omdat ik een contract voor onbepaalde tijd heb. Medewerkers die nog gewoon jaar contracten hebben etc zijn Assistent medewerker fastfood.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Staat dat dan ook algemeen op het loonstrookje? Want bij ons staat wel gewoon bij functie ass fastfood, med. fastfood, crewtrainer met wat griekse cijfers erachter etc.
Misschien dat dat ook per franchisenemer verschilt ofzo.
Verder is er ook het functiejarensysteem voor vakvolwassen (23+ers).quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:50 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Vreemd trouwens dat je als je fulltime bent je als hulpkracht beschouwd word
Het is inderdaad niet de beste CAO van Nederland.quote:
Dat is niet waar, want ik zat in mijn 3e of 4e jaarcontract en ik had precies dezelfde functie als jou toen ik crewtrainer wasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, mijn functie is MEDEWERKER FASTFOOD III - 3.02 omdat ik een contract voor onbepaalde tijd heb. Medewerkers die nog gewoon jaar contracten hebben etc zijn Assistent medewerker fastfood.
De functie crewtrainer bestaat "officieel" niet meer bij mcdonald nederland.
En wat die 3.02 inhoud, ik heb geen idee![]()
Veel doen ze in ieder geval nietquote:
Ugh.. afgrijzelijkquote:
QP station trekt het nu soms al niet meer, nu al zin in die bonnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:58 schreef Battlefan het volgende:
Nah, nu zijn het WK bonnenZag er ook 2x Deluxe op staan, dus er is nog een beetje iets veranderd
LOL!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef piepkuiken21 het volgende:
wat is zaterdag toch een maffe dag bij ons zeg! de ene dag loop je de poten uit je lijf en de andere dag sta je niets te doen. Vandaag was het een wisselvallige dag met een rustige avondrush, ik heb iemand vet leren filteren (en ik ben geen crewtrainer maar 1 van de 4 die het kan). Ik denk dat ik maximaal 10 porties garnalen heb verkocht tussen 11 en 19. Dus wat een duur kutproduct is het weer zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
LOL!
Hier was het ook een rare rush, soms wel drukte en soms viel het helemaal stil, toen begon het voetbal en was het helemaal dood![]()
En ben die kut geruchten eigenlijk wel zat hierJammerlijk was de RM er niet, anders had ik er direct een eind aan gemaakt
Valt nog mee 3 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2010 00:53:50 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2010 01:08:18 ]
Same hier, of ik moet wat anders vinden (wat mijn planning is voor deze zomervakantiequote:Op zondag 23 mei 2010 01:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Joa idd.. maar ach ik ben de mc hartstikke zat![]()
dat merken ze ook wel![]()
Maar nog een jaartje school ongeveer..en dan is het voor altijd![]()
mc
7 minuten fietsen hierquote:Op zondag 23 mei 2010 01:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hehe..ik ken t
Ik heb t ook nog is vlakbij mn huis...5 min fietsen
Goeiendag. hoezo datquote:Op zondag 23 mei 2010 01:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
7 minuten fietsen hierlopen is daar in tegen een half uur.. -_-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
quote:Op zondag 23 mei 2010 10:28 schreef gamefreek het volgende:
Jullie komen allemaal net kijken
Wat een toekomstperspectiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lange straten die oer oer oeeeer saai zijn, dan wandel je niet snel..quote:![]()
Ben dan ook al een tijdje op zoek naar ander werk, maar er zijn op dit moment niet echt veel banen te vinden die echt aansluiten op mijn studiequote:
Die hebben wij ook 1 rondlopen, niet dat zij veel doet maar ze is aanwezigquote:Op zondag 23 mei 2010 14:24 schreef Battlefan het volgende:
Tsja, een van m'n collega's werkt er al sinds de opening van onze McD, dat is nu bijna 26 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |