Daar heb ik nog wel 2x gewerkt ivm sterrenslagquote:Op maandag 31 mei 2010 17:33 schreef Studiotje het volgende:
ZWOLLE ZUIDDaar ben ik vaak geweest toen me zus d'r nog in de buurt woonde
Lion heeft een meer Pure chocoladesmaak en heeft een bite alsof je op houtskool kauwt, kitkat is gewoon pussyshit..quote:Op maandag 31 mei 2010 18:55 schreef Cahir het volgende:
Proef hier iemand het verschil tussen een Flurry Lion en Kitkat?ik niet namelijk
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lion heeft een meer Pure chocoladesmaak en heeft een bite alsof je op houtskool kauwt, kitkat is gewoon pussyshit..
Ik dacht al, waar is mijn 'Floo-tje' naar toe?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef Zwollutoch het volgende:
Alleen hebben we een nieuwe collega derbij van Zwolle centrum, hij staat in de drive (raam 1), wegens een manke poot. Aangezien Centrum geen Drive heeft, moest ie wel bij ons aan de slag. Alleen die kerel heeft een adhd, ik word er helemaal gek van.![]()
Oja, wat nieuws; we krijgen bijna een bop systeem.
Landelijk of alleen bij jullie? Onze ijsmachine gaat nu al naar de pleuris met al die flurry'squote:Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef mstyle het volgende:
Citaat: uit e-mail RM
Er is besloten de McFlurry Vers Fruit tijdelijk toe te voegen als 5e McFlurry naast de aanwezige 'basis-smaken'.
Concreet betekent dit dat we gedurende de Summertime campagne de volgende McFlurries in ons assortiment hebben:
M&M, KitKat, Lion, Stroopwafel en Vers Fruit. Verdere informatie volgt.
MMM, stroopwafel ook weer?
SHERLOCK!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:06 schreef Battlefan het volgende:
Campagne voor Magnum loopt tot 11 juli dacht ik, dus daarna misschien een nieuwe?Morgen ga ik wel even op onderzoek uit
![]()
Indd, gisteren de POP gecontroleerd, zag er wel leuk uit opzichquote:Op maandag 31 mei 2010 23:29 schreef Remzz het volgende:
Die voetbal actie is wel zo onpraktisch als wat.... alle normale doosjes van de vloer, dikke dozen erbij in het magazijn en 2 enorme POP translites
Da's mooi kutquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:50 schreef Battlefan het volgende:
En als je het niet heel snel van de grill haalt valt het ook gelijk uit elkaar
Hadden die burgers ooit smaak dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef Yannick567 het volgende:
Zijn er hier nog mensen die dat nieuwe vlees al hebben in hun restaurant?
Wij hebben dat nieuwe vlees, moet zeggen dat het wel beter smaakt, is naar mijn mening wel iets te groot, vlees steekt best veel 'uit' rondom het broodje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |