abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81350506
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb grote verwachtingen van het goedje IN het prutflesje

Maar ff he... die persconferentie was uitgesteld van 17 naar 18 uur, maar ik zie hem nog steeds nergens?
Volgens Radio1 is ie al bezig
pi_81350512
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb grote verwachtingen van het goedje IN het prutflesje

Maar ff he... die persconferentie was uitgesteld van 17 naar 18 uur, maar ik zie hem nog steeds nergens?
Om 19.00 een extra lange HVN iig erover
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:25:16 #203
163650 Greys
pi_81350591
Net op RTL een ouder paar, dat hun dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen heeft verloren.
Allemachtig, je zult het maar allemaal in één keer kwijt raken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81351020
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Net op RTL een ouder paar, dat hun dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen heeft verloren.
Nou!

En hello.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_81351080
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nou!

En hello.
Hello!
Wist jij dat de KoS een nieuw recept krijgt?
pi_81351124
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de ALLERLAATSTE KoS van Noord-Holland bemachtigd voor Ml!!!!!

In Amsterdam waren ze in alletwee de winkels helemaal op, en in Haarlem (daar moest ik vandaag toevallig nog heen) was er nog maar 1!

Ze hadden het er over dat het recept vernieuwd wordt ofzo, dus dat ze pas volgende week weer binnenkomen...
Dus eigk krijgt Ml-etje oude meuk.

quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_81351126
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat jochie van 10 ook sneu hoor... waarschijnlijk je hele familie overleden in die crash, en jij overleeft het...
pi_81351151
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dus eigk krijgt Ml-etje oude meuk.

Goffer he, ik zoveel moeite doen en dan nog zo'n reactie
pi_81351178
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vind dat jochie van 10 ook sneu hoor... waarschijnlijk je hele familie overleden in die crash, en jij overleeft het...
En dan in je eentje in een ziekenhuis waar je niemand kunt verstaan.
Hopelijk hebben ze er vanuit de ambassade acuut 24/7 iemand bij gezet en zorgen ze heel snel dat hij naar NL kan of familie naar hem toe.
pi_81351235
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Goffer he, ik zoveel moeite doen en dan nog zo'n reactie
Zo te zien was ik de enige die tot nu toe reactie gaf.
Goed gedaan hoor tombootje!

Newsflash: ik heb een nieuwe zuignap gekocht! Speesjaal voor zaterdag!
Was in 5 minuten geregeld, erin en eruit en klaar.
pi_81351354
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hopelijk hebben ze er vanuit de ambassade acuut 24/7 iemand bij gezet en zorgen ze heel snel dat hij naar NL kan of familie naar hem toe.
Wat ik begreep is dat de ambassade nog steeds onderweg was naar het ziekenhuis, of naar de jongen.
Vraag me af hoe zo iets gaat, waarom duurt dat zo lang.
Aan de andere kant, het stond heel lang niet vast of het wel een Nederlandse jongen was.
pi_81351355
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik hoorde net op de radio dat er "zo snel mogelijk iemand van de ambassade heen gaat"
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:48:32 #213
163650 Greys
pi_81351385
Zuignap?
Ksnappumnie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81351439
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:47 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wat ik begreep is dat de ambassade nog steeds onderweg was naar het ziekenhuis, of naar de jongen.
Aan de andere kant, het stond heel lang niet vast of het wel een Nederlandse jongen was.
Dan nog. Ik zou voor de zekerheid een Nederlander bij zijn bed zetten
pi_81351462
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
Zuignap?
Ksnappumnie?
Voor de TOMTOM
Dat ding lazerde er tijdens de knuffelmeettour steeds af
pi_81351535
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dan nog. Ik zou voor de zekerheid een Nederlander bij zijn bed zetten
Daar zou een niet-nederlands jochie niet echt mee geholpen zijn en zeker niet rustiger worden van de GGGG-s en RRRR-en
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:51:57 #217
163650 Greys
pi_81351543
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:50 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Voor de TOMTOM
Oh!

Ik heb al een tijdje niet naar De Lijst van Cat gekeken ( ) maar namen jullie nou ook allemaal een flessie fris o.i.d. mee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81351615
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Daar zou een niet-nederlands jochie niet echt mee geholpen zijn en zeker niet rustiger worden van de GGGG-s en RRRR-en
Dan maar op de gang, zodat je (zodra je weet dat het een Nederlander is) naar binnen kan
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh!

Ik heb al een tijdje niet naar De Lijst van Cat gekeken ( ) maar namen jullie nou ook allemaal een flessie fris o.i.d. mee?
Ik dacht het wel
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 18:54:38 #219
163650 Greys
pi_81351654
quote:

[..]

Oh, dit vraag ik me ook net af in het NWS topic ja, waarom dat al die uren moet duren voordat ze daar iemand van de Ned. Ambassade ter plekke bij dat ventje hebben. Beter overbodig (als het geen Nederlander blijkt) dan al die tijd geen Nederlander daar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81351857
Ze worden ook niet echt geholpen door de autoriteiten lees ik net, die ook de namenlijsten niet vrij geven.
pi_81351910
quote:

[..]

12 uur na de ramp.... sjezus. Arm joch. Gewoon meteen iemand sturen en desnoods weer naar huis. Ik denk dat een 'formeel' persoon sowieso kan helpen daar, bij voorbeeld door gebruik te maken van zijn of haar contacten.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 19:00:56 #222
163650 Greys
pi_81351926
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:59 schreef Dirkh het volgende:
Ze worden ook niet echt geholpen door de autoriteiten lees ik net, die ook de namenlijsten niet vrij geven.
Net was er een woordvoerder van die speciale ANWB alarmlijn op tv aan het woord. Dat speciale nummer wordt dus gebeld door weet ik veel hoeveel ongeruste familieleden en wat blijkt? Ze hebben wél de passagiersinformatie, maar het is niet aan hen om de bellende mensen aan de passagiers te 'matchen', zo zei hij. Dat was dan weer aan BZ. Nou, zo heb je lekker veel aan zo'n lijn he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81351945
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:50 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Voor de TOMTOM
De meneer wist me te vertellen dat het een ontwerpvautje was. Nu heb ik een nap die muurvast zuigt.
pi_81352000
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Net was er een woordvoerder van die speciale ANWB alarmlijn op tv aan het woord. Dat speciale nummer wordt dus gebeld door weet ik veel hoeveel ongeruste familieleden en wat blijkt? Ze hebben wél de passagiersinformatie, maar het is niet aan hen om de bellende mensen aan de passagiers te 'matchen', zo zei hij. Dat was dan weer aan BZ. Nou, zo heb je lekker veel aan zo'n lijn he?
Nou. Ook lekker voor de mensen die die lijn bemannen. Heb je info, mag je het niet geven.
Als familie moet je toch gek worden van ongerustheid.
pi_81352012
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

12 uur na de ramp.... sjezus. Arm joch. Gewoon meteen iemand sturen en desnoods weer naar huis. Ik denk dat een 'formeel' persoon sowieso kan helpen daar, bij voorbeeld door gebruik te maken van zijn of haar contacten.
Ik denk dat het er alles aan gelegen is om dat te regelen, maar dat het allemaal wat anders loopt dan hier in Nederland. Zo hoorde ik vanmiddag een interview van een man die op de locatie is geweest, dat de pers daar helemaal niks meldt over de crash. Hij woont 10 minuten van de plek en moest het vier uur later vanuit Nederland horen.

Moet je dit maar eens beluisteren, wordt je best wel pissig over. (gaat over de tegenwerking vand e autoriteiten)
http://nos.nl/audio/15695(...)amenlijst-tegen.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')