quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:08 schreef Greys het volgende:
Jubelde ik gisteren nog dat het goed weer ging worden dit weekend, na de eerste slechte voorspellingen... nu is er ineens weer 75% kans op neerslag zaterdag en wordt het maar 12 gradenWat is dat toch, hadden ze gister de voorspellingen van Frankrijk per ongeluk geplaatst ofzo?
Italië liet het na 1997 (na al enkele jaren te hebben overgeslagen) afweten. De reden hiervoor is nooit officieel aangegeven, maar de nieuwe EBU-regel dat alle landen het festival voortaan live moesten uitzenden en de beperkte reclamemogelijkheden zouden hierbij een rol kunnen hebben gespeeld. Daarbij is het songfestival bij het Italiaanse publiek vrij onbekend en verre van populair. Het is daarom voor de Italiaanse omroep RAI commercieel veel minder interessant dan het nationale San Remo-festival.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:13 schreef Dizer het volgende:
Even een vraag hier.. Waarom doet Italie niet mee?
Ik heb wel op de Google-ad 'Draaiorgel huren' hier geklikt en die voor julie ingehuurd voor zaterdagmiddag ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? We hebben haar van 16.00 tot 21.00 uur ingepland om non-stop Shalalie te zingen, om die ongelovigen te brainwashen, maar dan moet haar keel wel beter zijn natuurlijk!
Kun je dat niet gewoon gezellig ergens dumpen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:29 schreef Ole het volgende:
Heb ik nu alweer vrij.
Het enige voordeel van dit weer is dat de vuilnisberg minder stinkt. Maar verder
Waar wil je het naar toe brengen dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je dat niet gewoon gezellig ergens dumpen?
Wij zeiden al tegen elkaar laat ze hier maar gaan staken dan brengen we het gewoon zelf weg.
Dit klinkt als tegenstrijdig....quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:33 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat de SC helpt. Krijg ik wellicht toch nog wat werk gedaan vandaag.
Wij hebben hier een depot waar de vuilniswagens alles heen brengen zo'n 10 km verderop.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar wil je het naar toe brengen dan?
Hier in Amsterdam wordt het inmiddels al een aardige bende op straat...
Dan wordt het lastig ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:36 schreef Ole het volgende:
Tja, ik woon middden in het centrum en heb geen auto, en de berg is nogal hoog.
Er werd door ondernemers over nagedacht om een vrachtwagen te huren en de boel te dumpen bij de FNV
Duidelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Italië liet het na 1997 (na al enkele jaren te hebben overgeslagen) afweten. De reden hiervoor is nooit officieel aangegeven, maar de nieuwe EBU-regel dat alle landen het festival voortaan live moesten uitzenden en de beperkte reclamemogelijkheden zouden hierbij een rol kunnen hebben gespeeld. Daarbij is het songfestival bij het Italiaanse publiek vrij onbekend en verre van populair. Het is daarom voor de Italiaanse omroep RAI commercieel veel minder interessant dan het nationale San Remo-festival.
(wikipedia)
Greysquote:
Wacht, je moet ff ergens naar kijken/luisteren.. momentquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Greys
Jaja... Ik kijk bijna elk jaar.
Maar Nederland dit jaar...Gek genoeg heb ik het gevoel dat we toch meer kans maken dan vorig jaar [ afbeelding ]
Wij hier ook op 2 km afstand, maar de zooi daar wordt ook niet meer weggebracht naar de afvalverwerkingsinstallaties. Er ligt daar dus ook al een enorme berg afval en je kan er nauwelijks meer bij...quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij hebben hier een depot waar de vuilniswagens alles heen brengen zo'n 10 km verderop.
Wel leuk gedaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
Dit is een van mijn twee favo's... wat vind jij? Origineel toch, een walsje op het ESF?
Dat hoop ik, maar in de polls blijft ie nogal achter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wel leuk gedaanGrote kansmaker volgens mij
Sakis is een lekkertje, maar ik vond hem live altijd erg slecht uit de verf komen op het ESFquote:
Live is hij ook niet echt... maar goed... nummer is wel erg lekker. Griekenland is dit jaar wederom mijn favoriet. Gewoon omdat de muziek zo lekker isquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoop ik, maar in de polls blijft ie nogal achter.
Ik vind hem leuk, McSpanje!![]()
[..]
Sakis is een lekkertje, maar ik vond hem live altijd erg slecht uit de verf komen op het ESF
Shocking he!?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
whut whut whut!?? sinds wanneer gaat het hier over het ESF?
Sinds ik hier ben. Dizer brengt het ontopic in het offtopic topiquequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
whut whut whut!?? sinds wanneer gaat het hier over het ESF?
En dat kon niet iets subtieler? Ik schrok me dood.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben. Dizer brengt het ontopic in het offtopic topique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |