Dan vrees ik voor mijn huis... staat iets te dicht bij het centrumquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen we 't niet veel makkelijker NOG een keer platgooien?
New Orleans?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef MisterO het volgende:
Jongens. ruzie nou maar niet. Er is maar 1 stad dé stad der steden
Daar hebben we het inderdaad over gehad!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, en volgens mij heb ik dat ook met onze meet verteld, Rotterdam werkt hard om alle lelijke na-oorlogs "architectuur" () weg te werken of op te knappen.
Kennedyplein is op zich wel oké.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is de achterkant.
Inderdaad... want Amsterdam is het al lang niet meer voor mij...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
New Orleans?
Please, kom nou niet aanzetten met Amsterdam
De verhouding tussen witte en zwarte poppetjes komt niet helemaal overeen met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Vlarp het volgende:
Kijk dan!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt dat een fatsoenlijk station of niet?
Waar zijn de treinen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Vlarp het volgende:
Kijk dan!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt dat een fatsoenlijk station of niet?
Die zit aan mijn hotmail vast maar staat niet op mijn laptopquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Doe anders even linken. Of in je fotoboek zetten.
Msnquote:
Ja, hoor, de Blob vind ik ook een aanwinst. De Witte Dame, de Admirant. Het Van Abbe, het Evoluon.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kennedyplein is op zich wel oké.
Maar dat Noordzijde kreng is er idd lelijk opgegooid.
Nieuwe Dynamo
Witte Dame / Lichtplein
Nieuwe 18 Septemberplein
Vesteda toren
En toch, ook al zijn het veel niet met me eens: de Blob!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
De verhouding tussen witte en zwarte poppetjes komt niet helemaal overeen met de werkelijkheid.
quote:
Ik heb jouw msn nietquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
De verhouding tussen witte en zwarte poppetjes komt niet helemaal overeen met de werkelijkheid.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, hoor, de Blob vind ik ook een aanwinst. De Witte Dame, de Admirant. Het Van Abbe, het Evoluon.
Ik de jouwe ook nietquote:
Op Station Eindhoven vraagt misschien iemand de weg, en iemand anders of je een vuurtje hebt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde er bewust niet over beginnen in de hele "Bah Rotterdam, onveilig gevoel" discussie
Maar dat is er voor mij echt een onderdeel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |