Oh en dan neem je natuurlijk een redacteur in dienst om, ja, her en der wat mensen letterlijk en figuurlijk aan te spreken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk er over om een eigen bedrijf te starten.
Oh jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet in m'n lijst staat, TV! Wel op blijven letten!
Eigen bedrijf is welke sector?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik denk er over om een eigen bedrijf te starten.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Vlarp het volgende:
Eindhoven probeert Rotterdam na te doen, het lukt alleen niet....
Ik doe niet aan gratis adviezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Vlarp het volgende:
Alleen in mijn privé bezit...
Vraag Steve verder even hoe dat juridisch zit!
Jaquote:
Rotterdam probeert Tilburg te imiteren wat lelijkheid betreft. En dat is Rotterdam iets te goed gelukt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt als een vakantiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wil jij vrijdag met mijn ouders en zus + aanhang naar Spanje met de bus? Lekker old school
Rotterdam... ik word er altijd zoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Je vraagt niet eerst of ik dat wel goed vind?
Nee, sorry... Tilburg is echt helemaal mislukt. Zelfs de Brabanders die er wonen zijn misluktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Rotterdam probeert Tilburg te imiteren wat lelijkheid betreft. En dat is Rotterdam iets te goed gelukt.
Een koopgoot.
Die hebt ze heul nie in het Zweeds... net als de e met trema trouwens...quote:
Alleen als Steve het goed vindtquote:
Je moet de plekjes weten. Er is echt wel sfeer in R'dam. Maar niet voor de leken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rotterdam... ik word er altijd zovan op de een of andere manier... er hangt geen sfeer...
Ik heb er op zich wel zin in... maar Salou, in mei, bejaardenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt als een vakantie
Dan wil ik best uuuuuren voor in de bus zitten en ook wel met je familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |