Pff wat stomquote:Op zondag 16 mei 2010 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, een van de twee maten mist,. Dus nog even wachten,
.
Dat wordt weer vroeg opstaan voor mij, aangezien zij er vast 'niks aan kunnen doen'.
Ik ga iig wel schijt hebben aan de retourneerperiode, ik heb ze niet voor niets allebei besteld om te kunnen vergelijken.
Maat 36. Precies die ene die ik al een keer gepast had,quote:Op zondag 16 mei 2010 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pff wat stom! Welke maat heb je nu wel dan? En hoe zit die
?
Hahahaquote:Op zondag 16 mei 2010 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maat 36. Precies die ene die ik al een keer gepast had,.
Hij zit an sich wel goed.. maar ook weer niet helemaal, daarom wilde ik ook de 34 passen!
Idd, die hele collectie is uit de kluiten gewassen,quote:Op zondag 16 mei 2010 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaze vallen wel groot ja volgens mij, tenminste, ik heb meestal 36 en ik had geloof ik de 34 gepast en die zat niet strak ofzo.
Kloptquote:Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Idd, die hele collectie is uit de kluiten gewassen,.
Nouja, morgen bellen nadat ik om 5:30 opsta..
Ja, ochtendmens,quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt.. Maar jij was wel een ochtendmens toch
? Maakt het leed draaglijker.
Mag ik wel hopen dat die 34 je perfect zit!
Zie paar pagina's terug, daar zijn er foto's van gemaakt en kan je alsnog dingen bestellen met de codes van de producten via het bestelformulier, onlinequote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef huuphuup het volgende:
ik heb geen preview catalogus gehad![]()
muh. waar moet ik nou mn belastinggeld aan uitgeven?
woehoe!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie paar pagina's terug, daar zijn er foto's van gemaakt en kan je alsnog dingen bestellen met de codes van de producten via het bestelformulier, online![]()
![]()
Nope, alleen de BIB en de Logg collectie qua dames spul.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
woehoe!![]()
te snel gescrolld net, ik vond al dat ie zo langzaam laadde![]()
eens even speuren
staat er ook zwangerschapskleding in de catalogus? If yes, is iemand eventueel zo gek om voor mij foto's van die pagina's te maken?please?
weet je al dat je dat nodig hebt deze herfst dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
woehoe!![]()
te snel gescrolld net, ik vond al dat ie zo langzaam laadde![]()
eens even speuren
staat er ook zwangerschapskleding in de catalogus? If yes, is iemand eventueel zo gek om voor mij foto's van die pagina's te maken?please?
het lijkt me ook wel leuk voor een keer, maar mijn haarkleur zit er niet bijquote:Op zondag 16 mei 2010 20:32 schreef Vivi het volgende:
Ik heb die extensions in het bruin en ze staan geweldig, niemand ziet dat het niet mijn eigen haar is!
weten niet, hopen welquote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
weet je al dat je dat nodig hebt deze herfst dan?
Als ze die daar op voorraad hebben dan kan dat.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:40 schreef feelsgoodman het volgende:
Hoe zit dat met ruilen als je online een bestelling hebt gedaan? Kan ik gewoon naar een willekeurige H&M lopen en hem daar ruilen tegen het zelfde artikel maar dan een kleinere maat? Fenkz.
Het is juist echt goudbruin irl!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
het lijkt me ook wel leuk voor een keer, maar mijn haarkleur zit er niet bijBlond is veel te blond en bruin is veel te rood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |