uhm het zal dan welquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijn hele AT bestaat uit leuke topics
is een fiets niets voor je?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:04 schreef Madridista het volgende:
Vandaag van 6.00 's ochtends tot 8.00 van Buitenveldert naar dam gelopen. Daar gegeten en vervolgens naar de kapper in Osdorp gelopen en daarna weer terug.
http://www.at5.nl/artikel(...)-carjacking-zuidoostquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:48 schreef Juicyhil het volgende:
Ik gebruik gewoon de auto voor zulke dingen
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:06 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)-carjacking-zuidoost
Ah, zo
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:33 schreef msnk het volgende:
Ik heb paar daagjes terug Spider-Man gezien...
De échte! Stond op de Dam! Maar hij had een paar biertjes teveel op volgens mij, had een buikjequote:
Die stem boeit me niet zo, eerder die naam 'public transport chipcard'. Verzin gewoon een toffe naam die in alle talen aanslaat. Zoals de Oyster card in Londen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:41 schreef msnk het volgende:
Ik word er trouwens gek van om iedere fucking dag weer "Please don't forget to check out, with your public transport chipcard" te horen. Die gast zijn stem
quote:[..]
De échte! Stond op de Dam! Maar hij had een paar biertjes teveel op volgens mij, had een buikje
Die had ik inderdaad ook gezien:Dquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:41 schreef msnk het volgende:
Ik word er trouwens gek van om iedere fucking dag weer "Please don't forget to check out, with your public transport chipcard" te horen. Die gast zijn stem
[..]
De échte! Stond op de Dam! Maar hij had een paar biertjes teveel op volgens mij, had een buikje
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:56 schreef DesertRose het volgende:
Waar gaan jullie Nederland-Denenmarken bekijken??
In de hel wonen heeft natuurlijk ook zo zijn voordelenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijkMisschien gewoon op het leidseplein ofzo. Ik ga iig Nederland - Japan in de Arena hier bekijken
Dag erop stond er iemand met een afgescheurde gezicht ofzoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:55 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad ook gezien:D
Nou, de Oyster Card of de Octopus Card vind ik beide kut namen hoor. Iets leuks bedenken is kennelijk te moeilijk. Maar ik geef je wel gelijk dat een toffe naam veel beter zou zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die stem boeit me niet zo, eerder die naam 'public transport chipcard'. Verzin gewoon een toffe naam die in alle talen aanslaat. Zoals de Oyster card in Londen.
quote:Als ie dan maar wel goed mikt als hij z`n spinnenwebben uit z`n hand schiet.
Ik hoop dat de afdeling Heelkunde van het Slotervaart relaxed is over voetbal kijken, maar ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:56 schreef DesertRose het volgende:
Waar gaan jullie Nederland-Denenmarken bekijken??
Serieus he! Wat een kutstem, en die uitspraak, zo nep-Amerikaans.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:41 schreef msnk het volgende:
En dan ook nog het "Lajtseskwèèrr enterteenmunt èèriejaa" omroepenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Serieus he! Wat een kutstem, en die uitspraak, zo nep-Amerikaans.
Hahahaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dan ook nog het "Lajtseskwèèrr enterteenmunt èèriejaa" omroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |