Denk dat het via internet bestellen wordtquote:Dierenbescherming stelt onderzoek in naar omstreden lijmplank
De Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming stelt een onderzoek in naar de omstreden lijmplank.
Deze week werd duidelijk dat het distributiecentrum van AH in Pijnacker muizen bestrijdt met een lijmplank. Het bedrijf Rentokil, ingehuurd door AH, maakt gebruik van deze methode om muizen te vangen. Dit tot grote onsteltenis van de Dierenbescherming. De lijmplank is een zeer wrede methode om muizen te vangen. De dieren zitten vast op de plank en wachten uren op hun dood.
Vaak proberen de diertjes los te komen waarbij ze hun poten soms afbijten of hun huid beschadigen. Vanwege dit dieronvriendelijke karakter is deze omstreden methode dan ook verboden in de Nederlandse wet. Wij houden u op de hoogte van het verloop van het onderzoek.
Die vallen werken niet bij mij, ik heb ze neergezet bij de plaats waar ik weet waar ze vandaan komen en heen lopen. Ben al ruim een maand bezig, en nog steeds geen een dood.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef Dyr. het volgende:
Ik had in week15 6 muizen gedood, week 20 1 en deze week 1
ruimt lekker op![]()
8 valletjes op een rijtje op een metalen plaatje, ze springen over de 1e heen en landen in de 2e of 3e
Kraaiennest moet helemaal oppleurenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Kraaiennest, dat is echt het randje van de samenleving
Haha vriendin van me zat er ook al over te klagen in Vondel..quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal donspluisjes in de lucht![]()
overal waar je kijkt (baarsjes)
yep, deed vanmiddag een rondje Nieuwe Meer, Plantijnpad, overal pluisjes van die bomen. En er was iets waar ik allergisch voor ben kennelijk (pluisjes?) want veel last van ogen en neus na die tocht.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal donspluisjes in de lucht![]()
overal waar je kijkt (baarsjes)
In de buurt van het Afrikanerpleinquote:
Gezellig. Ga jij wel eens naar de Turkse slager/groenteboer @ 1e van Swindenstraat, naast AH? Of iemand anders?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In de buurt van het Afrikanerplein
Ik loop elke dag langs transvaalkadequote:Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga naar de Turkse slagers/groenteboer aan de rijnstraatquote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Gezellig. Ga jij wel eens naar de Turkse slager/groenteboer @ 1e van Swindenstraat, naast AH? Of iemand anders?
Hoe krijg je zulks voor elkaar?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Grumpey het volgende:
Ik verhuis van prinsengracht ter hoogte van amstelveld naar de oudezijds voorburgwal, 45m2, dakterras, zelfstandig, vast contract. Hoezee!
Ik ook!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik ga naar de Turkse slagers/groenteboer aan de rijnstraat
Bij mij om de hoek. Gezellig bij de hoeren!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Grumpey het volgende:
Ik verhuis van prinsengracht ter hoogte van amstelveld naar de oudezijds voorburgwal, 45m2, dakterras, zelfstandig, vast contract. Hoezee!
Leuk, toen ik nog in Diemen woonde ging ik op weg naar huis vaak langs die Turkse supermarkt net na het Krugerplein.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gezellig!! * Zwaait terug *quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij woont aan de andere kant van het spoor vanaf mijn huis gezien!
* zwaait *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |