Ja, dat is de simpele (en wellicht juiste) conclusie van datgene dat aan de oppervlakte ligt en die iedereen kan trekken. Maar hij kan ook te simpel zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens Felix Rottenberg net bij DWDD is Hero Brinkman een "handgranaat" binnen de PVV-gelederen. Hij zou boos zijn op Wilders omdat hij slechts op de 11e plaats is gezet op de kieslijst.
Ik moest denken aan Sjaak de Boer. De nederlandse Jack Bauer. Maar nergens dat filmpje te vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vond die adjudant, dat huppelkutje, ook
En grote rekening orenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vond die adjudant, dat huppelkutje, ook
Geil kuifjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Verdulleme weer de lapo
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen ...![]()
Nah, ik knap nog erger af op de manier waarop hij praat dan op zijn kabouter feestneus uiterlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Verdulleme weer de lapo
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen ...![]()
Ik vind het serieus een leuke harsesquote:
Ohhquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik knap nog erger af op de manier waarop hij praat dan op zijn kabouter feestneus uiterlijk.
Echt, als je hem in het Lavenbos in de Efteling zou achterlaten dan zou je toch zo denken dat ie erbij hoort?!
Netjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, ik rook niet, dat telt voorlopig even!
Ja, ik twijfel ook een beetje na gisteren. Het is wel erg simpel en plaats 11 krijgt voor zover we kunnen zien in de peilingen ook geween een zetel. Daarvoor hoeft Brinkman het dus allemaal niet aan te halen. Toch heel doortrapt om iedereen de wind uit de zeilen te halen die komt melden dat de PVV niet democratisch is?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is de simpele (en wellicht juiste) conclusie van datgene dat aan de oppervlakte ligt en die iedereen kan trekken. Maar hij kan ook te simpel zijn
Wanneer was jouw eerste rookloze dag en waarom heb ik die gemist?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, weer een dag NIET gerookt, 't was ietsie pietsie makkelijker dan gisteren en eergisteren.
Vanmiddag longinhoud en werking getest door te blazen in één of ander USB apparaat. Volgens mij zit het wel snor, ik blies de lijn bijna de grafiek uit, kracht genoeg dus![]()
Nieuwsgierig hoe het na drie maanden is, dan moet ik die lijn toch zeker boven het beeld van die laptop uit kunnen krijgen![]()
Verder nog iets te melden? Nee, ben pittig chagrijnig en bij het minste of geringste pisnijdig.
Vanmiddag bijna een vrachtwagenchauffeur uit z'n auto getrokken en bij de SNS een lief meisje voor rotte vis uitgemaakt omdat ik bij die bank geen geld meer kan opnemen.
"Mijnheer, wij hebben al tijden geen geld meer"
Ik: "Maar, dit is toch godverdomme een bank?"
Meisje rood aanlopend "Jawel mijnheer, maar we doen alleen nog producten verkopen".
Na wat heen en weer gemiep toch maar excuses aangeboden, het arme kind kan er ook niets aan doen.
Ik ook, nadat ik het filmpje had gezien. Hij heeft iets jongensachtig guitigs.quote:
Ik had gisteren nog gebeld met de servicelijn hè. Dat was ook al zoiets. Ik wil weten waar hier in de buurt een SNS ATM is, want wil groot bedrag pinnen. Afijn, na echt een stuk of acht keuzes in het menu krijg ik geen antwoord en ook geen keus om een medewerker aan de lijn te krijgen. Dus ik bel nog een keer, kies in plaats van bestaande klant voor nieuwe klant en heel voorspelbaar Ping......een mensenstem "Met de SNS! ". Dan kan het dus wel hè, als nieuwe klant kun je mensen spreken, als bestaande vaste klant kun je wegrotten (ook dat die medewerker na gisteren)quote:
Wilders kon er niet ineens mee op de proppen komen,,,dus het kan een opzetje zijn....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is de simpele (en wellicht juiste) conclusie van datgene dat aan de oppervlakte ligt en die iedereen kan trekken. Maar hij kan ook te simpel zijn
Dat-ie "simpel" is, of beter uitgedrukt: voor de hand ligt, maakt het niet minder aannemelijk wat mij betreft. Integendeel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zondag, ik zou zaterdag met Disana mee, maar heb nog één dag doorgepaftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer was jouw eerste rookloze dag en waarom heb ik die gemist?
Zoals het een heer betaamt, gaf hij mij één dag voorsprongquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer was jouw eerste rookloze dag en waarom heb ik die gemist?
Ondermeer het door het CDA aangedragen grote bezwaar bij een eventuele coalitie ..... tsja ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel ook een beetje na gisteren. Het is wel erg simpel en plaats 11 krijgt voor zover we kunnen zien in de peilingen ook geween een zetel. Daarvoor hoeft Brinkman het dus allemaal niet aan te halen. Toch heel doortrapt om iedereen de wind uit de zeilen te halen die komt melden dat de PVV niet democratisch is?
En Rottenberg....ach, who the fuck is Felix
Ik ben op dit moment eigenlijk geen heer, ik ben gewoon niet of nauwelijks te genietenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals het een heer betaamt, gaf hij mij één dag voorsprong
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets aan te doen, en mensen gaan er niet dood aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment eigenlijk geen heer, ik ben gewoon niet of nauwelijks te genieten
Daarom zei je dus zondagavond dat het een klotedag wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zondag, ik zou zaterdag met Disana mee, maar heb nog één dag doorgepaft
Je moet het doen wanneer je er echt klaar voor bent. En dan met Champix, dan heb je het makkelijker en dat mag best.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Das mooi.. Veel succes ermee. Ik hoestte me de tering vanmorgen. Véél te veel gerookt. Ooit ga ik er ook voor. Voorlopig niet
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wilders kon er niet ineens mee op de proppen komen,,,dus het kan een opzetje zijn....
Willen ze de campagne ingaan en eventueel met CDA regeren, hebben ze dit onderwerp
op een ludieke manier in scene gezet...
Ik begin ook die kant op te denkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ondermeer het door het CDA aangedragen grote bezwaar bij een eventuele coalitie ..... tsja ?
En jij bent nog steeds net zo positief als een paar dagen geleden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij bent nog steeds net zo positief als een paar dagen geleden?
Mijn zus is ook gestopt, na een paar vruchteloze pogingen op mijn aanraden een recept voor Champix gevraagd en nu al 6 weken rookloos.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet het doen wanneer je er echt klaar voor bent. En dan met Champix, dan heb je het makkelijker en dat mag best.
Geweldig. Ik ben er ook zó blij mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus is ook gestopt, na een paar vruchteloze pogingen op mijn aanraden een recept voor Champix gevraagd en nu al 6 weken rookloos.
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zei je dus zondagavond dat het een klotedag was![]()
Smaak en geur, het komt allemaal weer terug, al is dat niet altijd een voordeelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep.
Vanmiddag liep ik op de kermis foto's te maken en al die luchten zeg... wat penetrant ineensOok shag en sigaretten, maar ik kreeg er geen behoefte door.
Mijn zus een faalhaas na drie maandenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus is ook gestopt, na een paar vruchteloze pogingen op mijn aanraden een recept voor Champix gevraagd en nu al 6 weken rookloos.
quote:
Ja dat is zonde, maar dan was het haar tijd niet. Ik ben zelf ook al eens eerder een paar jaar gestopt geweest en dan toch weer beginnen he. Het gevaar blijft gewoon heel lang op de loer liggen, al denk ik er nu zeker van te zijn nooit meer te roken.quote:
Een lekker kleffe post helpt Teun de zwaarste tijd door, je zou ook even kunnen helpenquote:
Ze was zo stoer.. en ineens hop de fik erin. Ze baalt er zelf ook wel van. Maar haar man rookt ook veel. Dat is extra lastigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is zonde, maar dan was het haar tijd niet. Ik ben zelf ook al eens eerder een paar jaar gestopt geweest en dan toch weer beginnen he. Het gevaar blijft gewoon heel lang op de loer liggen, al denk ik er nu zeker van te zijn nooit meer te roken.
Zo is dat, ga rustig door met wat je deedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lekker kleffe post helpt Teun de zwaarste tijd door, je zou ook even kunnen helpen
Verzin dan ook nog maar even iets slims achter zijn opmerking dat hij tegen een gedoogkabinet is.quote:
Hé ouwe lul kappen met dat spulquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lekker kleffe post helpt Teun de zwaarste tijd door, je zou ook even kunnen helpen
Dan ben je echt een niet-roker gewordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Smaak en geur, het komt allemaal weer terug, al is dat niet altijd een voordeel![]()
Soms, heel soms vind ik verse sigerettenrook lekker ruiken, maar niet dat ik er ooit weer eentje op zou willen steken.
Als een soort van spreekbuis van Wilders om alvast iedereen te masseren dat hij ook best en heel graag wil regeren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Verzin dan ook nog maar even iets slims achter zijn opmerking dat hij tegen een gedoogkabinet is.
Eigenlijk is het gewoon zijn schuld, is hij Marokkaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was zo stoer.. en ineens hop de fik erin. Ze baalt er zelf ook wel van. Maar haar man rookt ook veel. Dat is extra lastig
Ja, en jij ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hé ouwe lul kappen met dat spul [ afbeelding ]
"Best en heel graag"?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als een soort van spreekbuis van Wilders om alvast iedereen te masseren dat hij ook best en heel graag wil regeren?
De volgende keer dat je verkouden bent zal je het ook wel merken. Je hoest inene een stuk minderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben je echt een niet-roker geworden![]()
Ik vind heel veel lekker ruiken ineens, zelfs gewoon aardappelen en boontjes die staan te koken
Ja dat denk ik ook. Ik denk dat het hem alleen maar dwars zit dat hij niet hoger in de lijst staat. Een beetje schoppen naar het baasje, zo'n slimme man vind ik hem niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
"Best en heel graag"?
Ik voegde net nog toe trouwens dat Wilders P&W háát. Dat podium koos Brinkman bewust, om nog extra te zieken.
Oh daar had ik nooit zo'n last van. Nu trouwens ook niet, ik dacht dat je longen zich zouden 'schoonmaken'.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer dat je verkouden bent zal je het ook wel merken. Je hoest inene een stuk minder
Nee hij heeft wel een grote bek. Daar gaan drie sjakkies tegelijk inquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon zijn schuld, is hij Marokkaan?![]()
Die van mij rookt ook nog steeds, maar trekt zichzelf dan terug in de schuur of de tuin.
Ja, jouw reactie was ook mijn eerste. Maar 't is wel erg opzichtig allemaal. Een beetje té opzichtig en daardoor weer wat ongeloofwaardig, incluis P&W. Als hij echt een rebel zou zijn, dan werd dat vast onderkend door Wilders en dan had jij er vandaag gewoon compleet uit gelegen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
"Best en heel graag"?
Ik voegde net nog toe trouwens dat Wilders P&W háát. Dat podium koos Brinkman bewust, om nog extra te zieken.
Mijn ervaring is dat wanneer ik stop met roken ik ieder griepje krijg dat langs komt. Rook ik, dan krijg ik bijna nooit de griep.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer dat je verkouden bent zal je het ook wel merken. Je hoest inene een stuk minder
Nee, want dan worden ze meteen beschuldigd van LPF-praktijken en dat wil Wilders niet. En dat weet Brinkman ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, jouw reactie was ook mijn eerste. Maar 't is wel erg opzichtig allemaal. Een beetje té opzichtig en daardoor weer wat ongeloofwaardig, incluis P&W. Als hij echt een rebel zou zijn, dan werd dat vast onderkend door Wilders en dan had jij er vandaag gewoon compleet uit gelegen?
Ik denk dat Brinkman zich een hele rebel vindt hoor, maar Wilders gunt hem die eer niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, jouw reactie was ook mijn eerste. Maar 't is wel erg opzichtig allemaal. Een beetje té opzichtig en daardoor weer wat ongeloofwaardig, incluis P&W. Als hij echt een rebel zou zijn, dan werd dat vast onderkend door Wilders en dan had jij er vandaag gewoon compleet uit gelegen?
Joh ik rook normaal Shag . Daar draai ik peuken van. Gister een pakje Gauloises weg gepaft. Ik hoestte mijn longen uit vandaag. Dan baal ik wel esquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
¨en naar jullie kijk ik ook nooit¨, reactie vandaag bij een vraag van de jakhalzen van DWDDquote:
Ik weet het niet Gert, maar verhalen doen de ronde dat dit alles Geert Wilders nou niet bepaald windeieren legt. Publiciteit die hij de laatste tijd ontbeerde, het wegnemen van een veel opgeworpen bezwaar tegen de PVV als organisatie. En het lijkt alsof zijn voorstanders zich door dit soort akkefietjes (elk negatief geluid richting Wilders wordt gezien als een poging van links om hem zwart te maken) alleen maar meer aan hem binden. Als Brinkman een breuk had willen forceren had ie dat volgens mij veel simpeler en stelliger kunnen doen ...... Maar zoals ik al zei, ik weet het ook niet. Ik denk alleen dat Wilders ertoe in staat is om een dergelijk opzetje te plannenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Verzin dan ook nog maar even iets slims achter zijn opmerking dat hij tegen een gedoogkabinet is.
Dit terwijl Wilders juist had gezegd zo'n soort kabinet wél als een serieuze optie te zien.
Hero Brinkman lijkt me nou niet de man om een leuk "opzetje" mee te gaan maken. Deze man is tijdens zijn kamerlidmaatschap al in opspraak geraakt omdat hij zich dronken misdroeg in perscentrum Nieuwspoort. Bovendien heeft zijn buurman aangifte bij de politie gedaan omdat Brinkman hem zou hebben bedreigd. En nu was hij gewoon boos omdat hij op de 13e plaats was gezet door Wilders. Ik zie het meer als een kruitvat dan als een politieke slimmerik.
Maar:
p.s Wilders háát Pauw & Witteman.
Ik vind dat opzichtige wel passen bij Brinkman. Na eerdere incidenten rond zijn persoon verbaast mij dit niets.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wilders daar toe in staat is maar zijn Joodse vrienden uit de Israëlische ambassade (waar hij wekelijks op visite schijnt te gaan), zullen hem vast wel helpen met snode opzetjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat Wilders ertoe in staat is om een dergelijk opzetje te plannen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wilders daar toe in staat is maar zijn Joodse vrienden uit de Israëlische ambassade (waar hij wekelijks op visite schijnt te gaan), zullen hem vast wel helpen met snode opzetjes.
Oh, ik doel natuurlijk ook op Wilders en de mensen om hem heen. Dat achter veel dingen die hij doet een diepere strategie zit is wel gebleken, denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wilders daar toe in staat is maar zijn Joodse vrienden uit de Israëlische ambassade (waar hij wekelijks op visite schijnt te gaan), zullen hem vast wel helpen met snode opzetjes.
Meet? Gesproken? Hoe was ´tquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
Ow Piet....Gisteren heb ik trouwens Mikki, Swine en Swarma live gezien
We waren even bij van Buren binnen gelopen en hebben mee gepubkwistquote:
Dus jij kickt wel op korfbalcoaches met zeiloren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Verdulleme weer de lapo
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen ...![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:57 schreef Laysa het volgende:
We waren even bij van Buren binnen gelopen en hebben mee gepubkwist...Maar leuk om de gezichten bij de namen te zien....
Die hebben er alle belang bij dat een pro Israël politicus in de regering komt en "de vijand" hier minder rechten krijgt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, al zou ie ´t doen. Wat heeft dat er mee te maken
.
Echt? Wanneer heb je de rest gezien dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bent de enige van de nijmegen boys die ik nog live moet ontmoeten
Heb je in BNW zitten lezen of zo, wat een kulquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die hebben er alle belang bij dat een pro Israël politicus in de regering komt en "de vijand" hier minder rechten krijgt.
Moet je doen, Pietje is leuk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bent de enige van de nijmegen boys die ik nog live moet ontmoeten
Hosti hebben we laatst nog in de stad gezien....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt? Wanneer heb je de rest gezien dan?
Denk het niet. Zijn voorstanders zijn juist die dombo's die achter wat kreten aanhollen en bij meer democratie en dus een congres zullen "de leden" van alle in's en out's op de hoogte gesteld moeten worden en dat kan Geert niet hebben met zijn orthodox joodse financiers.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet Gert, maar verhalen doen de ronde dat dit alles Geert Wilders nou niet bepaald windeieren legt. Publiciteit die hij de laatste tijd ontbeerde, het wegnemen van een veel opgeworpen bezwaar tegen de PVV als organisatie. En het lijkt alsof zijn voorstanders zich door dit soort akkefietjes (elk negatief geluid richting Wilders wordt gezien als een poging van links om hem zwart te maken) alleen maar meer aan hem binden. Als Brinkman een breuk had willen forceren had ie dat volgens mij veel simpeler en stelliger kunnen doen ...... Maar zoals ik al zei, ik weet het ook niet. Ik denk alleen dat Wilders ertoe in staat is om een dergelijk opzetje te plannen
Ow maar Pietje komen we denk ik sowieso tegen bij de Zomerfeesten daar zorgen we voorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je doen, Pietje is leuk!![]()
Komen jullie ook naar de 10jaarsmeet?
Slaap rustig doorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je in BNW zitten lezen of zo, wat een kul. Al zou ´t zo zijn, alsof die ambassade zoveel invloed heeft.
Leuk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow maar Pietje komen we denk ik sowieso tegen bij de Zomerfeesten daar zorgen we voor...Ik denk niet dat wij naar die Meet gaan
Als ik jou meet eindig ik dronkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zou je verbazenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je in BNW zitten lezen of zo, wat een kul. Al zou ´t zo zijn, alsof die ambassade zoveel invloed heeft.
Pietje moet toch maar eens wat vaker wat anders lezen dan de Telegraaf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah welnee, nooit wat van gemerkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik jou meet eindig ik dronken.
Maar waarom Coos? Hij krijgt gewoon een zetel in de tweede kamer. Waarom zou hij zichzelf nu onmogelijk maken binnen de PVV?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus Brinkman is gewoon lekker begonnen met de afbraak van dat stelletje getriefel.
Oh gohd de next..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, lees nooit geen Telegraaf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:04 schreef Coos het volgende:
Pietje moet toch maar eens wat vaker wat anders lezen dan de Telegraaf.
Coos, zaken als emotie en "de wens als vader van de gedachte" moet je hier niet laten meespelen ......quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Denk het niet. Zijn voorstanders zijn juist die dombo's die achter wat kreten aanhollen en bij meer democratie en dus een congres zullen "de leden" van alle in's en out's op de hoogte gesteld moeten worden en dat kan Geert niet hebben met zijn orthodox joodse financiers.
Dus Brinkman is gewoon lekker begonnen met de afbraak van dat stelletje getriefel.
ey, kom je ookquote:
De Joodse lobby in de VS is gek op Wilders, en ziet er serieus een fantastische kandidaat in, en de Joodse lobby in de VS is enorm groot en machtig, en hebben zeker invloed op de Israëlische ambassade in NL.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik niet zo meeterig en D_K ook niet....en van te voren dingen gaan beloven waarvan ik al weet dat het niet gaat gebeuren doe ik niet....maar you never noquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, lees nooit geen Telegraaf.
Ja. De rancune is gezaaid door hem op die plaats te zetten en hij voelt goed aan waarom!! Zijn akkefietjes dus plus met de dalende peilingen van de laatste tijd is het ook geen wet van Meden en Perzen dat ie in de kamer komt. Vandaar ook die roep om voorkeurstemmen!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar waarom Coos? Hij krijgt gewoon een zetel in de tweede kamer. Waarom zou hij zichzelf nu onmogelijk maken binnen de PVV?
Enkel vanwege wrok om die elfde of dertiende plaats?
Wilders is kind aan huis bij die ambassade hier in den Haag hoor. Hij schijnt daar echt wekelijks even te langs te gaan. Bovendien heeft hij voor Joden in de VS lezingen gegeven (afgelopen jaar?)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarbij ik nog niet eens zo geloof dat ze Wilders zelf actief benaderd hebben, maar Wilders weet wel heel goed hoe goed hij bij bepaalde groepen (ook in het buitenland) ligt.
zomg, ja, foutjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Pietje toch....
Je zou beter moeten weten, en dus ga ik er vanuit dat het geen foutje of typo is![]()
We wachten in spanning afquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Let maar op de komende tijd er komt nog wel wat "vuil" bovendrijven.
Wilders is voor die joden de vooruitgeschoven pion in de strijd tegen de islam in Europa!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wilders is kind aan huis bij die ambassade hier in den Haag hoor. Hij schijnt daar echt wekelijks even te langs te gaan. Bovendien heeft hij voor Joden in de VS lezingen gegeven (afgelopen jaar?)
Daarnaast getrouwd met een Hongaarse jodin, gewerkt in een kibboets, jaar lang daar gewoond. Hij is gek op Israël, dat is overal te traceren. En die gasten kunnen zo'n anti-Islam marionet in deze tijden waar toch kritisch naar ze gekeken wordt goed gebruiken.
Als het magquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ey, kom je ook? Gaan we ´t saampjes op een zuipen zetten.
Tuukquote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Wilders is voor die joden de vooruitgeschoven pion in de strijd tegen de islam in Europa!
Niet meer niet minder!
LOL, nee, ik ben net 10 weken, en eerlijk gezegd draag ik al wel broeken die ik nog had van een tijd dat ik nog meer woog, omdat het uitdijen wat dat betreft wel wat sneller begon deze zwangerschap, maar mijn verhoudingen zijn normaal al zo dat je denkt "stevige tante" en als ik zwanger ben lijk ik alleen maar nog dikkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Lea, ik vroeg me straks zo af toen ik richting de super de boer ging. Heb je al een dikke buik of hoeveel maanden ben je nu? Kan je ´t al goed zien?
Ben benieuwd of we Jumping Jack nog terugzien. Ik vermoed dat die gewoon achter de coulissen blijft vanaf nuquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beterIk ben gek op verkiezingstijd
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:17 schreef Leandra het volgende:
LOL, nee, ik ben net 10 weken, en eerlijk gezegd draag ik al wel broeken die ik nog had van een tijd dat ik nog meer woog, omdat het uitdijen wat dat betreft wel wat sneller begon deze zwangerschap, maar mijn verhoudingen zijn normaal al zo dat je denkt "stevige tante" en als ik zwanger ben lijk ik alleen maar nog dikker
Dus als je een (heule) dikke kont ziet en iets een buikje, maar minder dan je op basis van die kont verwacht had, dan ben ik het waarschijnlijk, zwanger en wel![]()
Hoe laat was je bij de Super de boer?
Ik was om 18.12 nog bij de AH en had de auto op de parkeerplaats bij het Kruidvat staan.
Voor alle joden, daar is Nederland uberhaupt te klein voor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Coos het volgende:
Wilders is voor die joden de vooruitgeschoven pion in de strijd tegen de islam in Europa!
Niet meer niet minder!
Neuh, toen was ik allang weer thuis, die 18.12 wist ik ook alleen maar omdat het bonnetje nog in m'n kontzak zatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
, ok
. Nee iets later, kwart voor 7 of zo
.
+1quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beterIk ben gek op verkiezingstijd
Pietje begrijpt er dus geen fuck van.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor alle joden, daar is Nederland uberhaupt te klein voor.
Ik denk dat ie het donders goed beseft.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Wilders zelf weet of beseft het volgens mij niet of maar half
Gelukkig jij wel, hou ´t vooral voor jezelf. Straks stelt er nog iemand een kritische vraag.quote:
Lees mijn post nu eens goed Pietje staat er in Nederland of staat er Europa??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig jij wel, hou ´t vooral voor jezelf. Straks stelt er nog iemand een kritische vraag.
De Op is aangepast..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet elke keer aan hem denken als ik de tt zie![]()
[ afbeelding ]
En jij laat je leiden door de uitkomst van de kieswijzer of het kieskompas ? Dat is toch alleen voor de fun of voor mensen die echt niet weten wat ze moeten stemmen ...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij moet je, nog zwanger van impressies, de kieswijzer of kieskompas ook pas één of twee dagen van tevoren doen.
Dat klinkt echt zo van die campagne vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, weer een dag NIET gerookt,
ben pittig chagrijnig en bij het minste of geringste pisnijdig.
Vanmiddag bijna een vrachtwagenchauffeur uit z'n auto getrokken en bij de SNS een lief meisje voor rotte vis uitgemaakt omdat ik bij die bank geen geld meer kan opnemen.
Is wellink al geweest, fuck dat wilde ik zienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nova maakt ook wel weer een enorme karikatuur van de PVV met DJ Jack
Nee, mijn keuze staat bij voorbaat al vast. Maar veel mensen schijnen behoefte te hebben aan zo'n meetinstrument. Alhoewel daarover ook weer veel discussie is en terecht. Net zoals de diverse "peilingen". Je zei zelf al geloof ik Maurice de manipulatieve Hond. Of was dat iemand anders??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
En jij laat je leiden door de uitkomst van de kieswijzer of het kieskompas ? Dat is toch alleen voor de fun of voor mensen die echt niet weten wat ze moeten stemmen ...
Ze willen geen antwoord geven op de vraag of Jack in functie kan blijven als Staatssecretaris ..... Hop, nog één op wachtgeldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nova maakt ook wel weer een enorme karikatuur van de PVV met DJ Jack
mocht ie willenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet elke keer aan hem denken als ik de tt zie![]()
[ afbeelding ]
Die komt straks nog Pietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is wellink al geweest, fuck dat wilde ik zien.
Morgen komt de nieuwe Maurice-peiling.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, mijn keuze staat bij voorbaat al vast. Maar veel mensen schijnen behoefte te hebben aan zo'n meetinstrument. Alhoewel daarover ook weer veel discussie is en terecht. Net zoals de diverse "peilingen". Je zei zelf al geloof ik Maurice de manipulatieve Hond. Of was dat iemand anders??
Ah, it´s my lucky dayquote:
Dan heeft ie wel lekker de tijd om te pompen met z'n Marva.quote:
Dan kan hij iig geen enkel probleem hebben zijn alimentatieverplichting te voldoenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze willen geen antwoord geven op de vraag of Jack in functie kan blijven als Staatssecretaris ..... Hop, nog één op wachtgeld
Zo is het ook een beetje denk ik. Ik tel de uren, 17 uren maken 1 dag. Ik tel de dagen, zeven dagen maken 1 week en ik ga de weken tellen, 4 maken 1 maand. Na 1 maand gaat het zeker gemakkelijker. Na 2 gaat het nog gemakkelijker en drie 3 is het aardig uit je systeem en weet je niet goed meer waarom je er ooit zo verslaafd aan was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klinkt echt zo van die campagne van
''maar ik rook niet !''
Nee, dat was ik inderdaad, en ik sluit dat soort (bewuste of onbewuste) manipulatie bij de kieswijzers ook niet uitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, mijn keuze staat bij voorbaat al vast. Maar veel mensen schijnen behoefte te hebben aan zo'n meetinstrument. Alhoewel daarover ook weer veel discussie is en terecht. Net zoals de diverse "peilingen". Je zei zelf al geloof ik Maurice de manipulatieve Hond. Of was dat iemand anders??
Hij gaat gewoon kiezen voor zijn carrière (als dat nog kan) en dus voor zijn gezin. Dat denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan hij iig geen enkel probleem hebben zijn alimentatieverplichting te voldoen
jemig is dat wel verstandig om het zo nauwkeurig bij te houden ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is het ook een beetje denk ik. Ik tel de uren, 17 uren maken 1 dag. Ik tel de dagen, zeven dagen maken 1 week en ik ga de weken tellen, 4 maken 1 maand. Na 1 maand gaat het zeker gemakkelijker. Na 2 gaat het nog gemakkelijker en drie 3 is het aardig uit je systeem en weet je niet goed meer waarom je er ooit zo verslaafd aan was.
Mee eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
, en ik sluit dat soort (bewuste of onbewuste) manipulatie bij de kieswijzers ook niet uit
Snap niet dat die man na z'n Deventer moord debacle sowieso nog door iemand serieus genomen wordt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Morgen komt de nieuwe Maurice-peiling.
Er zijn blijkbaar nog steeds mensen die het lekker vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Snap niet dat die man na z'n Deventer moord debacle sowieso nog door iemand serieus genomen wordt.
Weet ik niet. Wel weet ik zeker dat ik lang niet altijd verstandig ben, integendeelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
jemig is dat wel verstandig om het zo nauwkeurig bij te houden ?![]()
Ik snap al die ophef niet, eerst lopen ze bij het CDA te zeiken over plaatsvervangende schaamte aangaande het misbruik door priesters van minderjarigen binnen de Rooms-Katholieke kerk, hebben ze eindelijk een gezonde blozende vent in hun midden die gewoon een lekker wijf pakt, moet ie oprottenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon kiezen voor zijn carrière (als dat nog kan) en dus voor zijn gezin. Dat denk ik
Het blog waar ik kom houdt dat ook allemaal bij en ik vind het heel leuk, het maakt me trotsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wel weet ik zeker dat ik lang niet altijd verstandig ben, integendeel
misschien werkt het voor jou wel en als het niet werkt kan je het nog altijd op de anderequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wel weet ik zeker dat ik lang niet altijd verstandig ben, integendeel
quote:Geachte Mevrouw van Amsberg...
Bij dezen deel ik u mede dat ik mij heb laten uitschrijven als uw onderdaan. Hoewel ik mij realiseer dat dit helaas slechts een symbolische daad kan zijn is dit gebaar voor mij toch van grote betekenis. U bent ons ongekozen staatshoofd en in deze, door mij niet gewenste situatie, schiet u naar mijn mening bovendien nog eens schromelijk tekort. Voordat ik de redenen voor mijn opzegging als uw onderdaan verder uiteenzet, zal ik u eerst in het kort iets over mijn eigen leven vertellen.
Het is mij na hard werken en avondstudies gelukt datgene te bereiken wat aanvankelijk een utopie leek te zijn. Ik vond een voor mij geschikte plaats in de maatschappij, trouwde, werd vader van twee kinderen en betaalde - zoals het een goed staatsburger wel betaamt - op tijd mijn belastingen en voldeed bovendien aan vele andere verplichtingen. Ik heb mijn belastingafdrachten nimmer als diefstal gezien, zoals sommige medeburgers wel ervaren, omdat ik mij er altijd van bewust was dat een staat geld nodig heeft om te kunnen functioneren.
Nu dan enkele redenen voor mijn opzegging als onderdaan:
1 Ik vermeldde reeds dat u een ongekozen staatshoofd bent, iets dat zeer tegen mijn democratische principes indruist. Daardoor bemoeit u zich uit hoofde van deze positie met allerlei zaken waar u, ongekozen als u bent, niets mee te maken zou mogen hebben, zoals het benoemen van een formateur, het ondertekenen van wetten, het benoemen van rechters enz. enz.
2 U bent staatshoofd, weliswaar ongekozen, en daarin wil ik u van onbehoorlijk bestuur betichten. Een staatshoofd behoort de staat te dienen en er het beste mee voor te hebben. U daarentegen, lijkt de Staat der Nederlanden als uw persoonlijke wingewest waaruit naar believen gegraaid kan worden. U betaalt de Staat geen cent belasting en draagt derhalve op geen enkele wijze bij aan de opbouw en instandhouding van Nederland.
3 U woont ook nog eens gratis in riante paleizen, waarvan het eigendom en het onderhoud ten laste van de staat komen. Bovendien heeft uw moeder in een schimmig contract bedongen, dat wanneer de monarchie ooit mocht vallen - en dat moment lijkt nu aanstaande te zijn - de eigendomsrechten van de paleizen weer aan uw familie zullen komen te vervallen. Gelijkijdig met deze opzegbrief heb ik dus ook mijn huis aan de Nederlandse staat te koop aangeboden, onder voorwaarde dat alleen ik er in mag wonen, en het aan het eind van de hypothecaire rit weer aan mij komt te vervallen.
4 Vele andere kosten, waarvan er veel niet openbaar worden gemaakt, worden ook op de Staat afgewenteld. Ook uw familieleden profiteren op schaamteloze wijze van dit tekort in toezicht op uw uitgaven.
5 Uw wijze van bestuur is ondoorzichtig en doorspekt met geheimzinnigheden. Transparantie is u vreemd, waardoor u de schijn wekt veel te verbergen te hebben. Bijvoorbeeld de ondemocratische onderonsjes met de Minister-President, de geheimzinnige Bilderbergconferenties, het schimmige gegoochel met belastingconstructies voor o.a. het duistere vermogen van uw zuster.
6 U omringt zich met lieden van twijfelachtig allooi, zoals de dochter van een oorlogsmisdadiger, een dame die uit het bed van vele onderwereldfiguren werd gevist, en een voorlichtingsinstituut - de RVD - waar de nazi's zich niet voor zouden hoeven te schamen en nog vele andere duistere lieden.
7 U schijnt een van de rijkste vrouwen ter wereld te zijn (merkwaardig voor zo'n klein land) en toch bedelt u nog bij de Minister-President voor een woonruimte voor uw zoon: 'Die jongen moet toch ergens wonen' waren uw letterlijke woorden. Het begrip schaamteloos is hier niet eens meer van toepassing.
8 Door de opkomst van het internet - waar u zo bevreesd voor bent - is er veel over het verleden van uw familie boven water gekomen en zijn de ogen van velen in het land geopend. De onafzienbare feiten zijn bekend en ik zal ze hier niet nog eens oplepelen, maar ik denk dat vele leden van uw familie, indien het 'gewone' burgers waren geweest, niet in paleizen hadden gewoond maar zeer waarschijnlijk in een cel van 3 bij 3 meter. Onrecht dus, dat afgeschermd wordt door rechters die door uzelf zijn benoemd.
Ik zou nog een poosje door kunnen gaan maar dan wordt mijn relaas eentonig, zoals Multatuli al schreef toen hij het leed van de Indonesiërs uit de doeken deed,- leed dat door een groot deel ook door uw familie werd veroorzaakt vanwege de grote zakelijke belangen die ze daar hadden.
Na bovenstaande - overigens zeer beperkte - opsomming zult u niet anders meer kunnen dan begrip opbrengen voor mijn wens geen onderdaan meer van u te willen zijn. Onderdanigheid, oftewel onderworpenheid of nederige dienstwilligheid is mij sowieso wezensvreemd. Ik heb altijd voor mijn eigen boterham moeten werken en, zoals voornoemd, belastingen betaald en bovendien ook nog dienstplicht verricht, iets waar ook uw zoon van gevrijwaard is gebleven; het is voor mij dan ook een volkomen raadsel waar al dat blik en die lintjes op zijn borst dan eigenlijk vandaan komen.
Ik groet u en spreek de hoop uit dat velen met mij deze opzegging als daad van verzet tegen u en uw familie zullen navolgen.
Ik heb daar een paar keer zitten bladeren, maar ik vind het nogal lastig inzien. Moet je misschien eerst lid worden om alles gemakkelijker te kunnen bekijken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het blog waar ik kom houdt dat ook allemaal bij en ik vind het heel leuk, het maakt me trots
Zie je de dagboeken ook? Ik weet niet meer of je die alleen als lid kunt zien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar keer zitten bladeren, maar ik vind het nogal lastig inzien. Moet je misschien eerst lid worden om alles gemakkelijker te kunnen bekijken?
En hij moet aan de radijsjes, komkommer en raketjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien werkt het voor jou wel en als het niet werkt kan je het nog altijd op de andere
manier proberen.
maar we gaan er gewoon vanuit dat het lukt
jah.. en aarbeitjes en framboosjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
En hij moet aan de radijsjes, komkommer en raketjes.![]()
Nee dan niettan Fann?
En rookwolkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je mijn schilderij al klaar? Ik wil graag iets met veel bladgoud![]()
ik moet eerst nog een paar andere ''verzoekjes'' verwerkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoiets??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, delen, alleen de laatste week of zoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je de dagboeken ook? Ik weet niet meer of je die alleen als lid kunt zien.
nou dan komt dat toch juist goed uit, framboosje aarbeitjes en komkommers enzo ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien is het je ontgaan, maar ik ben tevens op een straf dieet.
Boven elk dagboek staat een menu, daar kun je 'dagboek' aanklikken en dan zie je de eerdere delen ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, delen, alleen de laatste week of zo
Aardbeitjes en framboosjes is fruitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien is het je ontgaan, maar ik ben tevens op een straf dieet.
Goh Teun, was jij pas 20 ten tijde van je operatie .....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Die heb ik al 37 jaar Coos, altijd bij me
nouhou om eerlijk te zijn, liever nog italiaans ijs of natuurlijk v.d. Linde ijsquote:
Ik ben pas 47 hoor, die eerste tien jaar deed ik er niet zoveel meequote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Goh Teun, was jij pas 20 ten tijde van je operatie .....
Leuk hè, en dan maar doorzagen over dat gezin als hoeksteen van de samenlevingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schuinsmarcheerder Jeroen begrijp niet wat er triest is aan het "doen van dames"
Balkenende heeft toch ook wel eens aan achterwerken van dames gezeten? Zou dat op advies zijn geweest van Jack?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuk hè, en dan maar doorzagen over dat gezin als hoeksteen van de samenleving
quote:Cohen verbaasd over afwijzing VVD
BRUUSEL - PvdA-lijsttrekker Job Cohen is „verbaasd” dat VVD-leider Mark Rutte geen bezwaar heeft tegen regeren met de PVV, terwijl hij een coalitie met de PvdA niet ziet zitten. Cohen zei dat dinsdag tijdens een bezoek aan Brussel. Hij reageerde op uitspraken van Rutte op de website De Dagelijkse Standaard.
Maxime Verhagen zit bij P&W het programma van de PvdA ook behoorlijk af te kammen. Tot aan een failliet Nederland aan toe. Dus VVD, CDA, D66 of VVD, CDA, PVV (na het weggenomen bezwaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah Pietje, wat ik al ooit voorspelde:
[..]
Ik denk van wel, of gewoon over links hè, dat lijkt mij wat beter.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Maxime Verhagen zit bij P&W het programma van de PvdA ook behoorlijk af te kammen. Tot aan een failliet Nederland aan toe. Dus VVD, CDA, D66 of VVD, CDA, PVV ?
Maar ja, zolang Pietje Dancing with the stars belangrijker vindt.............................quote:Op woensdag 12 mei 2010 02:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nog een paar geschiedenislesjes voor Pietje
Tegenlicht - De Israël Lobby
en wat meningen:
http://www.nujij.nl/vpro-tegenlicht-de-joodse-lobby.1703822.lynkx
Tegenlicht - Eindspel:een onheilspellende toekomstvisie op de Plaats des Oordeels
quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:25 schreef Coos het volgende:
Maar ja, zolang Pietje Dancing with the stars belangrijker vindt.............................![]()
of zoiets
Kun je mooi de herhaling van dancing with the stars kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook hier een lekker bakkie, morgen vrij trouwens.
Kun je wel een keer winkelen, het is morgenmiddag "koopzondag" in de stad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook hier een lekker bakkie, morgen vrij trouwens.
Was je ziek?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Gister veel gespuugd en veel geslapen. Nu gaat het wel weer redelijk.
Jeej!
Misschien helpt het om een halsbandje met belletje om te doen, dat wil ik mijn 2 nieuwe katjes ook proberen aan te wennen om gevogelte buiten de deur te houden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:54 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en met bumba heb ik echt puur kwaad in huis gehaald.
Van het weekend heeft hij een duif vermoord, gister een muis.
Oh thanx, dat wist ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:
Kun je wel een keer winkelen, het is morgenmiddag "koopzondag" in de stad.
Ah dat is wel een goede tip ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien helpt het om een halsbandje met belletje om te doen, dat wil ik mijn 2 nieuwe katjes ook proberen aan te wennen om gevogelte buiten de deur te houden.
Even een boterhammetje met extra oude Noord-Hollandse kaas weg werken
Ah joh, is gezellig toch, samen met Marrije en mijquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat laatste mag ik hopen van niet.
Nee gewoon ziek.
Katten zijn jagers, die horen duiven en muizen en wat al niet te meer te vermoorden, dat is wat ze graag doen. Goed zo Bumba, brèèèèèèf beestquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:54 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en met bumba heb ik echt puur kwaad in huis gehaald.
Van het weekend heeft hij een duif vermoord, gister een muis.
Hier heb je sowieso eens per maand koopzondag, dat heb je in Barneveld (of Schubbekutteveen) echt nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh thanx, dat wist ik niet. Dat dat kan in refoland, allemaal Jack z'n schuld
.
Noek
Helemaal mee eens, als hij het in de tuin van een ander zou doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Katten zijn jagers, die horen duiven en muizen en wat al niet te meer te vermoorden, dat is wat ze graag doen. Goed zo Bumba, brèèèèèèf beest
Ben jij niet jarig vandaag? Volgens mij wel toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah joh, is gezellig toch, samen met Marrije en mij![]()
Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent
Nee joh, wel de 12de, maar dan in Septemberquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben jij niet jarig vandaag? Volgens mij wel toch?
Van harte
M'n telefoon begon vannacht op 12 uur te piepen dat er iemand jarig wasquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Is Leandra jarig?
*Gaat telefoon checkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, wel de 12de, maar dan in September
Jij toch de 18de? (van deze maand...)
Dat dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n telefoon begon vannacht op 12 uur te piepen dat er iemand jarig was![]()
Of ik heb ik de naam verkeerd gelezen of het is Leandra
Jij hebt serieus de verjaardagen van een aantal SC'ers in je telefoon staan ofzo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n telefoon begon vannacht op 12 uur te piepen dat er iemand jarig was![]()
Of ik heb ik de naam verkeerd gelezen of het is Leandra
Eén letter verschil met Leandra, of met mijn eigen naam??quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
*Gaat telefoon checken![]()
Ok, één letter verschil. Maar ik weet niet meer wie dat is
Ja, maar nu weet ik niet wie er wel jarig is. Ik ben schijnbaar totaal vergeten wie ze was en ze moet toch wel enige impact gehad hebben, want haar jaardag staat in mijn telefoon.quote:
Jij niet dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
Jij hebt serieus de verjaardagen van een aantal SC'ers in je telefoon staan ofzo?![]()
Hee.... Teun en ik hebben wel eens samenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt serieus de verjaardagen van een aantal SC'ers in je telefoon staan ofzo?![]()
Iesch liefquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb heel veel verjaardagen in mijn agenda. Voorlopig nog geen SC-er naar nu blijkt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En helemaal als ze een naam heeft die op mijn (echte) naam lijkt, dan is het helemaal vreemd dat je niet meer weet wie er bij zo'n aparte naam hoort.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet ik niet wie er wel jarig is. Ik ben schijnbaar totaal vergeten wie ze was en ze moet toch wel enige impact gehad hebben, want haar jaardag staat in mijn telefoon.
Ja maar dan nog.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee.... Teun en ik hebben wel eens samengedronken hè... ik ben niet zomaar een SC'er
![]()
Ik ook. Omdat ik vergeet mijn verjaardagskalender naar de volgende maand te draaienquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, zelfs niet van familie.
Die vergeet ik dan ook regelmatig te bellen als ze jarig zijn.
Ook dat inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee.... Teun en ik hebben wel eens samengedronken hè... ik ben niet zomaar een SC'er
![]()
Wat een onzin, jij hebt er toch ook op hyves. Whuts the difference?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.![]()
Willen jullie 23 juli even noteren in jullie telefoon?
Nou, mijn oude telefoon liet nogal eens de ringtones die ik bij een persoon had verdwijnen, en mijn nieuwe telefoon doet dat met verjaardagen, en daar baal ik echt enorm vanquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.![]()
Mja ik weet niet, ik ben sowieso een ramp met verjaardagen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb heel veel verjaardagen in mijn agenda. Voorlopig nog geen SC-er naar nu blijkt.
Maar wat is er zo lachwekkend aan? Er zijn mensen die serieus mensen gaan ontmoeten uit een SC en er zelfs de liefde mee bedrijven. Een datum is dan nog relatief onschuldig toch?
Gun d'r haar momentje. Als het een ander zou zijn was het vast en zeker eenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij hebt er toch ook op hyves. Whuts the difference?
Ook daar lees ik die mailtjes niet van: oh er is bijna iemand jarigquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij hebt er toch ook op hyves. Whuts the difference?
Ja want oh oh oh, wat ben ik aan het sneren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gun d'r haar momentje. Als het een ander zou zijn was het vast en zeker eengeweest. Nu is het een
![]()
Dan ben je toch helemaal niet jarig?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.![]()
Kunnen ze de kraan niet maken ipv sjouwen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
de kraan van mn wasmachine is kapoet....gelukkig heb ik boven nog een aansluiting dus straks D_k en een vriend lief aankijken of ze de wasmachine naar boven willen dragen...of de kraan willen maken....anders kook ik gewoon niet voor ze
![]()
en als dat allemaal niet haalbaar is vrijdag maar ff achter een monteur aan
Das heel bummer, een kapotte kraanquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
de kraan van mn wasmachine is kapoet....gelukkig heb ik boven nog een aansluiting dus straks D_k en een vriend lief aankijken of ze de wasmachine naar boven willen dragen...of de kraan willen maken....anders kook ik gewoon niet voor ze
![]()
en als dat allemaal niet haalbaar is vrijdag maar ff achter een monteur aan
Nah ja de volgorde was idd verkeerd dus eerst maar proberen die kraan te makenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Kunnen ze de kraan niet maken ipv sjouwen?
quote:
Het komt wel goed. Die mannen lossen het wel op. En adem uit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah ja de volgorde was idd verkeerd dus eerst maar proberen die kraan te maken![]()
Ik neem aan dat je een koophuis hebt als je gaat proberen iets wat bij het huis hoort zelf te repareren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah ja de volgorde was idd verkeerd dus eerst maar proberen die kraan te maken![]()
[..]
ja...en net nu alles weer een beetje oke gaat...zal je net zien
Nee dat gelukkig niet....er komt geen water meer uit....ik merkte van de week al dat ie niet helemaal meer open draaide en toen dacht ik al van ''ohooowww''....net de slang losgemaakt en het waterslot er af en idd geen water uit de kraan....ik heb toch zo'n hekel aan dit soort dingen...net nu ik in een schoonmaakbui benquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
Lekt die kraan dan Laysa? En nu, je hele keuken blank?
Owquote:
och en anders bel ik vrijdag gewoon de verhuurderquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Het komt wel goed. Die mannen lossen het wel op. En adem uit.
Ik had gisteren de storingsdienst aan de telefoon die wel zou kijken of er nog iemand die dag kon langskomen. Excuse me?Kijk maar even heel goed, zei ik want anders bel ik nu een ander die het wél zeker weet. Een uur later had ik weer warm water.
Ik zat mij wanhopig af te vragen wanneer jij ook alweer jarig was, juni ergens?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Ik ben nog slechter in verjaardagen dan jij denk ik
Maar ik denk niet dat ik kom, ik trek je vriendje nog niet
Dat zou ook wel een raar verjaardagscadeau zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef remlof het volgende:
Nee huur....antikraak....maar ik laat ze ook geen rare dingen doen...als het niet gaat dan bel ik of een monteur of die wasmachine gaat naar boven...en stiekum zou dat wel het handigst zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een koophuis hebt als je gaat proberen iets wat bij het huis hoort zelf te repareren?
Waarom vrijdag pas?? Een kraan is een aard- en nagelvast onderdeel van het huis, en als die er al zat toen jij het huurde, of door de verhuurder geplaatst is nadat jij het begon te huren, dan is het onderhouden ervan ook de taak van de verhuurder.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef Laysa het volgende:
och en anders bel ik vrijdag gewoon de verhuurder![]()
Maar wel een verrassing!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een raar verjaardagscadeau zijn.
8 juni.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat mij wanhopig af te vragen wanneer jij ook alweer jarig was, juni ergens?
quote:En mijn vriendje trek ik zelf wel als het moet.
Ah okay, dan gelden wellicht weer wat andere regels dan voor reguliere verhuur (als in: reken er niet op dat de verhuurder een luxeprobleem komt oplossenquote:
Ah..... okay, dan moet ie natuurlijk sowieso naar boven... laat die kraan beneden dan maar zittenquote:maar ik laat ze ook geen rare dingen doen...als het niet gaat dan bel ik of een monteur of die wasmachine gaat naar boven...en stiekum zou dat wel het handigst zijn
Ik luister nu hier naar:quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:04 schreef Noek het volgende:
Ah nein, nein, nein!
Een leuk liedje.![]()
Mijn liedjes zijn op.
Ik zal eens luisteren. Ik youtube het zelf wel hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik luister nu hier naar:
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/m(...)007646061/index.html
Ik heb vandaag niet veel tijd en vrijdag iets meer...en ik heb gelukkig nog andere mogelijkheden om te wassenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah okay, dan gelden wellicht weer wat andere regels dan voor reguliere verhuur (als in: reken er niet op dat de verhuurder een luxeprobleem komt oplossen).
[..]
Ah..... okay, dan moet ie natuurlijk sowieso naar boven... laat die kraan beneden dan maar zitten
Wel even bij de verhuurder melden dat hij niet meer functioneert, anders heb jij m strax "kapot gemaakt".
In principe ben je verder wel bi en zo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Sloeg ie maar met z'n lul op dat drumstel, dan was het allemaal niet zo ver gekomenquote:
Jack is onschuldigquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sloeg ie maar met z'n lul op dat drumstel, dan was het allemaal niet zo ver gekomen
Dat is gewoon gejank van een paar verlaten en gefrustreerde exen. Melissa doet gewoon d'r ding en heeft plezier in het leven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Jack is onschuldig![]()
Jack de Vries' Melissa is 'manneneter'
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Melissa houdt van machtige mannen. Staatssecretaris Jack de Vries (42) was dan ook onweerstaanbaar voor zijn 30-jarige blonde minnares.
She can chew me up ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is gewoon gejank van een paar verlaten en gefrustreerde exen. Melissa doet gewoon d'r ding en heeft plezier in het leven.
Ze kan mijn rug ook wel op. Ik ga nog even vier uurtjes werken om daarna een lang weekend te vierenquote:
Werk zequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze kan mijn rug ook wel op. Ik ga nog even vier uurtjes werken om daarna een lang weekend te vieren
Ja, terwijl nu de snelwegen al weer aan het vollopen zijn met malloten die het woon-werkverkeer weer zonodig dwars moeten zitten met hun korte vakantie. Weer laat thuis dus vanavondquote:
Jack zal branden in de helquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef hondjes het volgende:
Jack liep weer eens zijn lul achterna..
Wat een stupidity...voor een vrouw je carriere op het spel zetten....
Niet dat het mij wat uitmaakt, al neukt hij twintig vrouwen, masar goed,,blijkbaar in de calvinistische kringen is dit not-done....
M'n briljantje, wat doe je!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
Sorry Pietje![]()
Ik was dat gedram van dat figuur ff zat![]()
In dat geval is er ook nog hoop voor Jan-Peter op een buitenechtelijke relatiequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
Macht zal wel erotiseren, ook in dit geval.
Het gaat natuurlijk niet alleen om het feit dat het binnen het gereformeerde gristelijke CDA speelt, maar ook (en vooral) het feit dat hij het met een werkneemster heeft gedaan, dat is niet verstandig, en juist als het gaat om Defensie (de afdeling van Jack) is Jack degene die relaties op de werkvloer waarbij er sprake is van een machtsverhouding het zwaarst veroordeelt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef hondjes het volgende:
Jack liep weer eens zijn lul achterna..
Wat een stupidity...voor een vrouw je carriere op het spel zetten....
Niet dat het mij wat uitmaakt, al neukt hij twintig vrouwen, masar goed,,blijkbaar in de calvinistische kringen is dit not-done....
JPB trouwde zelfs met zijn vrouw zodat ze konden neuken, terwijl ze pas veel later gingen samenwonen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval is er ook nog hoop voor Jan-Peter op een buitenechtelijke relatie
Ik heb een hekel aan droogmoddende kutnewbies.... en hij was in FB ook al bezig geweest, dus toen knalde hij tegen mijn grens aanquote:
Serieus? Geile bok!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Leandra het volgende:
JPB trouwde zelfs met zijn vrouw zodat ze konden neuken, terwijl ze pas veel later gingen samenwonen.
Ik weet het niet, hij is mij hier net even te enthousiastquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
JPB trouwde zelfs met zijn vrouw zodat ze konden neuken, terwijl ze pas veel later gingen samenwonen.
Op een of andere manier schat ik de kans op een buitenechtelijke relatie dan net wat kleiner in
Typisch. De reden voor die scheiding van tafel en bed is onbekend?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:47 schreef Leandra het volgende:
In 1996 trouwde Balkenende met de juriste Bianca Hoogendijk, die hij in 1988 had leren kennen toen ze fractieassistent van de Tweede Kamerfractie van het CDA was. De eerste jaren leefde het getrouwde echtpaar nog gescheiden: pas nadat dochter Amelie geboren werd (1999) ging het echtpaar samenwonen in Capelle aan den IJssel.
Bron
En z'n adjudant lijkt ook nog eens lobbyist te zijn voor de JSF.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:
Hij is dus niet alleen politiek/religieus heel hypocriet bezig geweest, maar ook als meerdere op de werkvloer.
De moeder van JPB vond hem nog niet oud genoeg voor een tweepersoons bed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch. De reden voor die scheiding van tafel en bed is onbekend?
Geen idee, het blijft vreemd natuurlijk, maar ik zie eigenlijk geen andere reden voor zo'n constructie dan dat je graag wilt neuken maar vindt dat dat niet mag zonder trouwring.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch. De reden voor die scheiding van tafel en bed is onbekend?
Jack staat behoorlijk hoog aangeschreven bij het CDA, ware dat niet zo, dan was hij al weggeweest waarschijnlijk. Maar ik ga er toch vanuit dat hij dit uiteindelijk niet "overleeft".quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:59 schreef hondjes het volgende:
En door al dat geneuk werd Jack natuurlijk chantabel....
Zal dit nog een staartje krijgen....
Dan heb je wel een korte grensquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan droogmoddende kutnewbies.... en hij was in FB ook al bezig geweest, dus toen knalde hij tegen mijn grens aan
Zeur toch niet zo, ik reageerde op Pietje, en ik had in het andere topic al duidelijk gezegd wat ik van je posts vond.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan heb je wel een korte grens
Maar goed, weten we ook weer dat je achter mijn rug om zo bezig bent. Heb dan het lef mij gewoon te PM'en.
Je weet het niet, er zijn er meer die af en toe een "adjudantje" doen. Bij de SP loopt er ook eentje rond die er geen hekel aan heeft. De nummer 2 op de lijst, iets met een Harry of zoquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jack staat behoorlijk hoog aangeschreven bij het CDA, ware dat niet zo, dan was hij al weggeweest waarschijnlijk. Maar ik ga er toch vanuit dat hij dit uiteindelijk niet "overleeft".
Jij hier?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan heb je wel een korte grens
Maar goed, weten we ook weer dat je achter mijn rug om zo bezig bent. Heb dan het lef mij gewoon te PM'en.
Jep, maar op de weg merk je daar niets van, 't is even drukquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:16 schreef Jian het volgende:
Joh, schrikt ervan, er zaten 62 Nederlanders in dat vliegtuig dat is neergestort !
Jup, de reden waarom ga ik niet herhalen hierquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hier?
Overigens is de belediger van onze grootouders terug in NWS. Toch geen lange ban dus.
Ja.... hij moet een zwangere even gaan vertellen dat ze een korte grens heeftquote:
Tja. See you elsewhere.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jup, de reden waarom ga ik niet herhalen hier
Ja ik zag het. Nou ja, het zal dan wel zullen we maar zeggen he
gegroet.
Hou toch op met je gedram. Het staat mij vrij om in een topic waar ik regelmatig kom te zeggen wat ik wil als ik daar door de TS van een ander topic aangesproken word.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Amos_ het volgende:
Geen PM, maar ik ben een nogal achterdochtig aangelegd type. Niet zonder reden zo blijkt.
Maar no harm done, ik blijf hier wel weg. Wel duidelijk nu hoe je in elkaar steekt.
Mensen die nieuw zijn zien als minderwaardig..![]()
Joh, ik snap helemaal niet waar het vandaan komt en wat Pietje ermee te maken heeft of waar het over gingquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... hij moet een zwangere even gaan vertellen dat ze een korte grens heeft![]()
Dat maak ik zelf wel even uit, en als ik daar volstrekt onredelijk in ben dan hoort dat er gewoon bij, maar dat iemand mij daarvoor gaat stalken?? Flikker op zeg.
Kop op Teun, een goed luisterboek erbij en je je zit helemaal top in zo'n filequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar op de weg merk je daar niets van, 't is even druk
Ik wil eigenlijk een digitale vooruit met Fok! in het scherm. Bij sommigen zet ik dan even de ruitenwissers aanquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Kop op Teun, een goed luisterboek erbij en je je zit helemaal top in zo'n file
Ik heb in een VKZ topic gezegd dat hij niet zo moest gaan lopen droogmodden, want dat verneukte het topic nog erger dan de (overbodige en onzinnige) discussie die er al gaande was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, ik snap helemaal niet waar het vandaan komt en wat Pietje ermee te maken heeft of waar het over ging![]()
Ik ken Amos_ alleen uit NWS en daar hadden we laatst problemen met iemand die onze voorouders in de oorlog laf noemde.
Ik lees het eigenlijk net pas en schrok er ook van.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:16 schreef Jian het volgende:
Joh, schrikt ervan, er zaten 62 Nederlanders in dat vliegtuig dat is neergestort !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |