Ja, dat is de simpele (en wellicht juiste) conclusie van datgene dat aan de oppervlakte ligt en die iedereen kan trekken. Maar hij kan ook te simpel zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens Felix Rottenberg net bij DWDD is Hero Brinkman een "handgranaat" binnen de PVV-gelederen. Hij zou boos zijn op Wilders omdat hij slechts op de 11e plaats is gezet op de kieslijst.
Ik moest denken aan Sjaak de Boer. De nederlandse Jack Bauer. Maar nergens dat filmpje te vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vond die adjudant, dat huppelkutje, ook
En grote rekening orenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vond die adjudant, dat huppelkutje, ook
Geil kuifjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Verdulleme weer de lapo
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen ...![]()
Nah, ik knap nog erger af op de manier waarop hij praat dan op zijn kabouter feestneus uiterlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Verdulleme weer de lapo
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen ...![]()
Ik vind het serieus een leuke harsesquote:
Ohhquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik knap nog erger af op de manier waarop hij praat dan op zijn kabouter feestneus uiterlijk.
Echt, als je hem in het Lavenbos in de Efteling zou achterlaten dan zou je toch zo denken dat ie erbij hoort?!
Netjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, ik rook niet, dat telt voorlopig even!
Ja, ik twijfel ook een beetje na gisteren. Het is wel erg simpel en plaats 11 krijgt voor zover we kunnen zien in de peilingen ook geween een zetel. Daarvoor hoeft Brinkman het dus allemaal niet aan te halen. Toch heel doortrapt om iedereen de wind uit de zeilen te halen die komt melden dat de PVV niet democratisch is?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is de simpele (en wellicht juiste) conclusie van datgene dat aan de oppervlakte ligt en die iedereen kan trekken. Maar hij kan ook te simpel zijn
Wanneer was jouw eerste rookloze dag en waarom heb ik die gemist?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, weer een dag NIET gerookt, 't was ietsie pietsie makkelijker dan gisteren en eergisteren.
Vanmiddag longinhoud en werking getest door te blazen in één of ander USB apparaat. Volgens mij zit het wel snor, ik blies de lijn bijna de grafiek uit, kracht genoeg dus![]()
Nieuwsgierig hoe het na drie maanden is, dan moet ik die lijn toch zeker boven het beeld van die laptop uit kunnen krijgen![]()
Verder nog iets te melden? Nee, ben pittig chagrijnig en bij het minste of geringste pisnijdig.
Vanmiddag bijna een vrachtwagenchauffeur uit z'n auto getrokken en bij de SNS een lief meisje voor rotte vis uitgemaakt omdat ik bij die bank geen geld meer kan opnemen.
"Mijnheer, wij hebben al tijden geen geld meer"
Ik: "Maar, dit is toch godverdomme een bank?"
Meisje rood aanlopend "Jawel mijnheer, maar we doen alleen nog producten verkopen".
Na wat heen en weer gemiep toch maar excuses aangeboden, het arme kind kan er ook niets aan doen.
Afijn, ik rook niet, dat telt voorlopig even!
Ik ook, nadat ik het filmpje had gezien. Hij heeft iets jongensachtig guitigs.quote:
Ik had gisteren nog gebeld met de servicelijn hè. Dat was ook al zoiets. Ik wil weten waar hier in de buurt een SNS ATM is, want wil groot bedrag pinnen. Afijn, na echt een stuk of acht keuzes in het menu krijg ik geen antwoord en ook geen keus om een medewerker aan de lijn te krijgen. Dus ik bel nog een keer, kies in plaats van bestaande klant voor nieuwe klant en heel voorspelbaar Ping......een mensenstem "Met de SNS! ". Dan kan het dus wel hè, als nieuwe klant kun je mensen spreken, als bestaande vaste klant kun je wegrotten (ook dat die medewerker na gisteren)quote:
Wilders kon er niet ineens mee op de proppen komen,,,dus het kan een opzetje zijn....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is de simpele (en wellicht juiste) conclusie van datgene dat aan de oppervlakte ligt en die iedereen kan trekken. Maar hij kan ook te simpel zijn
Dat-ie "simpel" is, of beter uitgedrukt: voor de hand ligt, maakt het niet minder aannemelijk wat mij betreft. Integendeel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zondag, ik zou zaterdag met Disana mee, maar heb nog één dag doorgepaftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer was jouw eerste rookloze dag en waarom heb ik die gemist?
Zoals het een heer betaamt, gaf hij mij één dag voorsprongquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer was jouw eerste rookloze dag en waarom heb ik die gemist?
Ondermeer het door het CDA aangedragen grote bezwaar bij een eventuele coalitie ..... tsja ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel ook een beetje na gisteren. Het is wel erg simpel en plaats 11 krijgt voor zover we kunnen zien in de peilingen ook geween een zetel. Daarvoor hoeft Brinkman het dus allemaal niet aan te halen. Toch heel doortrapt om iedereen de wind uit de zeilen te halen die komt melden dat de PVV niet democratisch is?
En Rottenberg....ach, who the fuck is Felix
Ik ben op dit moment eigenlijk geen heer, ik ben gewoon niet of nauwelijks te genietenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals het een heer betaamt, gaf hij mij één dag voorsprong
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets aan te doen, en mensen gaan er niet dood aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment eigenlijk geen heer, ik ben gewoon niet of nauwelijks te genieten
Daarom zei je dus zondagavond dat het een klotedag wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zondag, ik zou zaterdag met Disana mee, maar heb nog één dag doorgepaft
Je moet het doen wanneer je er echt klaar voor bent. En dan met Champix, dan heb je het makkelijker en dat mag best.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Das mooi.. Veel succes ermee. Ik hoestte me de tering vanmorgen. Véél te veel gerookt. Ooit ga ik er ook voor. Voorlopig niet
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wilders kon er niet ineens mee op de proppen komen,,,dus het kan een opzetje zijn....
Willen ze de campagne ingaan en eventueel met CDA regeren, hebben ze dit onderwerp
op een ludieke manier in scene gezet...
Ik begin ook die kant op te denkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ondermeer het door het CDA aangedragen grote bezwaar bij een eventuele coalitie ..... tsja ?
En jij bent nog steeds net zo positief als een paar dagen geleden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij bent nog steeds net zo positief als een paar dagen geleden?
Mijn zus is ook gestopt, na een paar vruchteloze pogingen op mijn aanraden een recept voor Champix gevraagd en nu al 6 weken rookloos.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet het doen wanneer je er echt klaar voor bent. En dan met Champix, dan heb je het makkelijker en dat mag best.
Geweldig. Ik ben er ook zó blij mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus is ook gestopt, na een paar vruchteloze pogingen op mijn aanraden een recept voor Champix gevraagd en nu al 6 weken rookloos.
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zei je dus zondagavond dat het een klotedag was![]()
Smaak en geur, het komt allemaal weer terug, al is dat niet altijd een voordeelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep.
Vanmiddag liep ik op de kermis foto's te maken en al die luchten zeg... wat penetrant ineensOok shag en sigaretten, maar ik kreeg er geen behoefte door.
Mijn zus een faalhaas na drie maandenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus is ook gestopt, na een paar vruchteloze pogingen op mijn aanraden een recept voor Champix gevraagd en nu al 6 weken rookloos.
quote:
Ja dat is zonde, maar dan was het haar tijd niet. Ik ben zelf ook al eens eerder een paar jaar gestopt geweest en dan toch weer beginnen he. Het gevaar blijft gewoon heel lang op de loer liggen, al denk ik er nu zeker van te zijn nooit meer te roken.quote:
Een lekker kleffe post helpt Teun de zwaarste tijd door, je zou ook even kunnen helpenquote:
Ze was zo stoer.. en ineens hop de fik erin. Ze baalt er zelf ook wel van. Maar haar man rookt ook veel. Dat is extra lastigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is zonde, maar dan was het haar tijd niet. Ik ben zelf ook al eens eerder een paar jaar gestopt geweest en dan toch weer beginnen he. Het gevaar blijft gewoon heel lang op de loer liggen, al denk ik er nu zeker van te zijn nooit meer te roken.
Zo is dat, ga rustig door met wat je deedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lekker kleffe post helpt Teun de zwaarste tijd door, je zou ook even kunnen helpen
Verzin dan ook nog maar even iets slims achter zijn opmerking dat hij tegen een gedoogkabinet is.quote:
Hé ouwe lul kappen met dat spulquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lekker kleffe post helpt Teun de zwaarste tijd door, je zou ook even kunnen helpen
Dan ben je echt een niet-roker gewordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Smaak en geur, het komt allemaal weer terug, al is dat niet altijd een voordeel![]()
Soms, heel soms vind ik verse sigerettenrook lekker ruiken, maar niet dat ik er ooit weer eentje op zou willen steken.
Als een soort van spreekbuis van Wilders om alvast iedereen te masseren dat hij ook best en heel graag wil regeren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Verzin dan ook nog maar even iets slims achter zijn opmerking dat hij tegen een gedoogkabinet is.
Eigenlijk is het gewoon zijn schuld, is hij Marokkaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was zo stoer.. en ineens hop de fik erin. Ze baalt er zelf ook wel van. Maar haar man rookt ook veel. Dat is extra lastig
Ja, en jij ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hé ouwe lul kappen met dat spul [ afbeelding ]
"Best en heel graag"?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als een soort van spreekbuis van Wilders om alvast iedereen te masseren dat hij ook best en heel graag wil regeren?
De volgende keer dat je verkouden bent zal je het ook wel merken. Je hoest inene een stuk minderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben je echt een niet-roker geworden![]()
Ik vind heel veel lekker ruiken ineens, zelfs gewoon aardappelen en boontjes die staan te koken
Ja dat denk ik ook. Ik denk dat het hem alleen maar dwars zit dat hij niet hoger in de lijst staat. Een beetje schoppen naar het baasje, zo'n slimme man vind ik hem niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
"Best en heel graag"?
Ik voegde net nog toe trouwens dat Wilders P&W háát. Dat podium koos Brinkman bewust, om nog extra te zieken.
Oh daar had ik nooit zo'n last van. Nu trouwens ook niet, ik dacht dat je longen zich zouden 'schoonmaken'.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer dat je verkouden bent zal je het ook wel merken. Je hoest inene een stuk minder
Nee hij heeft wel een grote bek. Daar gaan drie sjakkies tegelijk inquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon zijn schuld, is hij Marokkaan?![]()
Die van mij rookt ook nog steeds, maar trekt zichzelf dan terug in de schuur of de tuin.
Ja, jouw reactie was ook mijn eerste. Maar 't is wel erg opzichtig allemaal. Een beetje té opzichtig en daardoor weer wat ongeloofwaardig, incluis P&W. Als hij echt een rebel zou zijn, dan werd dat vast onderkend door Wilders en dan had jij er vandaag gewoon compleet uit gelegen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
"Best en heel graag"?
Ik voegde net nog toe trouwens dat Wilders P&W háát. Dat podium koos Brinkman bewust, om nog extra te zieken.
Mijn ervaring is dat wanneer ik stop met roken ik ieder griepje krijg dat langs komt. Rook ik, dan krijg ik bijna nooit de griep.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer dat je verkouden bent zal je het ook wel merken. Je hoest inene een stuk minder
Nee, want dan worden ze meteen beschuldigd van LPF-praktijken en dat wil Wilders niet. En dat weet Brinkman ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, jouw reactie was ook mijn eerste. Maar 't is wel erg opzichtig allemaal. Een beetje té opzichtig en daardoor weer wat ongeloofwaardig, incluis P&W. Als hij echt een rebel zou zijn, dan werd dat vast onderkend door Wilders en dan had jij er vandaag gewoon compleet uit gelegen?
Ik denk dat Brinkman zich een hele rebel vindt hoor, maar Wilders gunt hem die eer niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, jouw reactie was ook mijn eerste. Maar 't is wel erg opzichtig allemaal. Een beetje té opzichtig en daardoor weer wat ongeloofwaardig, incluis P&W. Als hij echt een rebel zou zijn, dan werd dat vast onderkend door Wilders en dan had jij er vandaag gewoon compleet uit gelegen?
Joh ik rook normaal Shag . Daar draai ik peuken van. Gister een pakje Gauloises weg gepaft. Ik hoestte mijn longen uit vandaag. Dan baal ik wel esquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
¨en naar jullie kijk ik ook nooit¨, reactie vandaag bij een vraag van de jakhalzen van DWDDquote:
Ik weet het niet Gert, maar verhalen doen de ronde dat dit alles Geert Wilders nou niet bepaald windeieren legt. Publiciteit die hij de laatste tijd ontbeerde, het wegnemen van een veel opgeworpen bezwaar tegen de PVV als organisatie. En het lijkt alsof zijn voorstanders zich door dit soort akkefietjes (elk negatief geluid richting Wilders wordt gezien als een poging van links om hem zwart te maken) alleen maar meer aan hem binden. Als Brinkman een breuk had willen forceren had ie dat volgens mij veel simpeler en stelliger kunnen doen ...... Maar zoals ik al zei, ik weet het ook niet. Ik denk alleen dat Wilders ertoe in staat is om een dergelijk opzetje te plannenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Verzin dan ook nog maar even iets slims achter zijn opmerking dat hij tegen een gedoogkabinet is.
Dit terwijl Wilders juist had gezegd zo'n soort kabinet wél als een serieuze optie te zien.
Hero Brinkman lijkt me nou niet de man om een leuk "opzetje" mee te gaan maken. Deze man is tijdens zijn kamerlidmaatschap al in opspraak geraakt omdat hij zich dronken misdroeg in perscentrum Nieuwspoort. Bovendien heeft zijn buurman aangifte bij de politie gedaan omdat Brinkman hem zou hebben bedreigd. En nu was hij gewoon boos omdat hij op de 13e plaats was gezet door Wilders. Ik zie het meer als een kruitvat dan als een politieke slimmerik.
Maar:
p.s Wilders háát Pauw & Witteman.
Ik vind dat opzichtige wel passen bij Brinkman. Na eerdere incidenten rond zijn persoon verbaast mij dit niets.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wilders daar toe in staat is maar zijn Joodse vrienden uit de Israëlische ambassade (waar hij wekelijks op visite schijnt te gaan), zullen hem vast wel helpen met snode opzetjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat Wilders ertoe in staat is om een dergelijk opzetje te plannen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wilders daar toe in staat is maar zijn Joodse vrienden uit de Israëlische ambassade (waar hij wekelijks op visite schijnt te gaan), zullen hem vast wel helpen met snode opzetjes.
Oh, ik doel natuurlijk ook op Wilders en de mensen om hem heen. Dat achter veel dingen die hij doet een diepere strategie zit is wel gebleken, denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wilders daar toe in staat is maar zijn Joodse vrienden uit de Israëlische ambassade (waar hij wekelijks op visite schijnt te gaan), zullen hem vast wel helpen met snode opzetjes.
Meet? Gesproken? Hoe was ´tquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
Ow Piet....Gisteren heb ik trouwens Mikki, Swine en Swarma live gezien
We waren even bij van Buren binnen gelopen en hebben mee gepubkwistquote:
Dus jij kickt wel op korfbalcoaches met zeiloren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Verdulleme weer de lapo
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |