ja gaat lekker en doe nu gewoon weer van ales en nog wat, en met jou?quote:
Aha.. Het Glazen ShitHouse.. Met die Slijmjurk Beelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Het glazen Huis staat dit jaar in Eindhoven.
ga je nou ook in het RLS lopen zeiken Gherquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha.. Het Glazen ShitHouse.. Met die Slijmjurk Beelendat gaat wel weer leuk worden....
Ik kan al niet wáchten!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je nou ook in het RLS lopen zeiken Gherpppfftt wordt je nou nooit moe van jezelf of zit je echt om aandacht verlegen, zeg het maar hoor dan vraag ik aan een mod of er een apart ZeikTopic voor je mag komen, kan je de hele dag posten wat je dwars zit.
Ah mooi, dan kan Cc op stream een plaatje voor ons aanvragenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Het glazen Huis staat dit jaar in Eindhoven.
Mwah....zit alweer in een prikweek...word het een bietje zatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja gaat lekker en doe nu gewoon weer van ales en nog wat, en met jou?
vond het afgelopen keer het leukst vooral met ekdoorn of hoe die gozer ook heet en marianne vond ik 1e dag verlegen maar die kwam steeds meer los, en mijn mening zonder giel geen glazen huis ik vind hem er gewoon elk jaar in en bijhoren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan Cc op stream een plaatje voor ons aanvragenHier in Groningen was het totaal ondergesneeuwd en toch werd het een succes.
dat begrjp ik, en wat gaat een maand snel he niet normaal meer toch, lijkt wel of je verleden week ook geprikt had.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mwah....zit alweer in een prikweek...word het een bietje zat
Tis ook maar 2 weken geleden...het ging weer mis vandaar dat ik baalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat begrjp ik, en wat gaat een maand snel he niet normaal meer toch, lijkt wel of je verleden week ook geprikt had.
echt laysa de weken vliegen gewoon om, en is het bij jou ook zo koud heb zelf de cv op 22.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis ook maar 2 weken geleden...het ging weer mis vandaar dat ik baal....heb ook de verwarming aan....rotweer
Daar ben ik dus ook nog niet over uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
Waar ik nog niet uit ben, maar wel zeer benieuwd naar ben, is de vraag;
Is Hero Brinkman een soort dissident of is zijn optreden bij P&W gisteren een handig/vernuftig opzetje/één tweetje om bijvoorbeeld o.a. een begin te maken het het grootste bezwaar van het CDA voor een coalitie met de PVV uit de weg te ruimen ???
Volgens Felix Rottenberg net bij DWDD is Hero Brinkman een "handgranaat" binnen de PVV-gelederen. Hij zou boos zijn op Wilders omdat hij slechts op de 11e plaats is gezet op de kieslijst.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook nog niet over uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |