Ik heb geen idee of het deze is, want ik zit op school zonder geluid...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef PietPiernaad het volgende:
"Het genre kreeg in 1991 zijn naam door de Nederlandse houseproducer D-Shake, die in een VPRO muziekprogramma een vroege gabberplaat liet horen en zei "Dit is nu gabberhouse".
Iemand een idee waar ik dat fragmentje terug kan zien? Lijkt me geweldig om ff te zien
Beetje jammer dat je dan dit lied kiest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:02 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Here is one of the moments that you love to hate me
And you hate that you love me so
Because everything simple gets complicated
When we don’t talk no more
And I understand that you feel this way
And I’m sorry for my actions yesterday
But I can’t turn back the fucking time
And I can’t get it out of my mind
I wish life was like A, B
Just as easy as 1, 2, 3!
A, B, just as easy as 1, 2, 3!
Was aardig gek daar hoor! Beetje jammer van die teringherrie daarna. Oldschool/early <3quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:05 schreef eucalyptus het volgende:
Vanavond op Q-BASE ook maar even raggen in de oldschool bunker dan!
Ouwe meuk ,is tog zoveel beter dan dat nieuwe wat hedendaags wordt geproduceerd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:30 schreef SpauldingPF het volgende:
Oude thunderdomes zijn echt mooi
Heb nog een hele stapel thuisliggen, die meuk die erna gemaakt is, is net niks.
True story. Ik hou opzich wel van nieuwe hardcore, maar dan Kasparov enzo. Neophyte Records is echt al 5 jaar hetzelfde ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Was aardig gek daar hoor! Beetje jammer van die teringherrie daarna. Oldschool/early <3
Ik heb m weer een kick gegevenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |