ja, voor het mesje zeker?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
als ze dit in irak hadden gedaan volgens de islam sharia wet is dit doodstraf waardig
Dat denk ik wel ja, nu kan ze niet meer als maagd trouwen!quote:
Ik zal er maar van uitgaan dat jij gewoon een relkloon bent.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:52 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze zijn gevlucht dus we moeten ze helpen. Tuurlijk is hetgeen wat ze hebben gedaan niet goed maar kom op, iedereen maakt toch fouten.
Niet bij verkrachting hoor, zover ik weet. Irak heeft gelukkig geen sharia en is democratisch in zoverre je dat kan noemenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
Er moeten toch eerst twee (mannelijke) getuigen zijn om een verkachting bewezen te krijgen? Of haal ik nu dingen door elkaar
Geen idee of dat klopt maar het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
Er moeten toch eerst twee (mannelijke) getuigen zijn om een verkachting bewezen te krijgen? Of haal ik nu dingen door elkaar
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:52 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze zijn gevlucht dus we moeten ze helpen. Tuurlijk is hetgeen wat ze hebben gedaan niet goed maar kom op, iedereen maakt toch fouten.
Dan wel ja. Eigen schuld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:16 schreef Adames het volgende:
Flauw hoor, dat meisje had wel een zwart armbandje om. Lokt ze het dan niet zelf uit?
Vier toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja, verkrachtingsslachtoffers hebben het goed onder de Sharia wetgevingquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:32 schreef Burakius het volgende:
Nederland --> 5 uurtjes schoffelen
Sharia --> vergeving door slachtoffer, oder boete en gevangenisstraf oder hangen aan een touwtje bevestigd over de nek.
Sharia > Nederland.
Nee het gaat om de dadersquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:32 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
ja, verkrachtingsslachtoffers hebben het goed onder de Sharia wetgeving
Als er genoeg getuigen zijn voor dat achterlijke systeem. En dan nog wordt zij gestenigd...quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee het gaat om de dadersTroll dat ge bent
Man je kent het systeem niet eens. Je hebt maar een paar media berichten erover gehoord en denkt het te kennen. Je bent een mak lammetje dat nooit zelf onderzoekt en alles voor waar aanneemt van de media. Wie is er nou achterlijk. Jij bent dat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:36 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Als er genoeg getuigen zijn voor dat achterlijke systeem. En dan nog wordt zij gestenigd...
Stelletje apen.
Ga fietsen, VMBO'er. Richting Turkije ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Man je kent het systeem niet eens. Je hebt maar een paar media berichten erover gehoord en denkt het te kennen. Je bent een mak lammetje dat nooit zelf onderzoekt en alles voor waar aanneemt van de media. Wie is er nou achterlijk. Jij bent dat.
Dat is als het vrouwen zijn, want die zijn minder waard dan een man en dus moet er daar het dubbele aantal van getuigen.quote:
Doodstraf voor het meisje welteverstaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
als ze dit in irak hadden gedaan volgens de islam sharia wet is dit doodstraf waardig
Maar ik neem aan dat je dit bedoelt voor alle [kinder]verkrachters? Niet alleen omdat dit toevallig Irakezen waren..quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:57 schreef draaijer het volgende:
Ik zou de doodstraf een gepaste straf vinden voor die kerels. Die zijn zelfs deze vervuilde lucht niet waardig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |