nee is niet toegestaan. Je mag alleen een woordenboek.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:41 schreef Beaudelaire het volgende:
Mijn vraag:
Er zit meestal wel een gatentekst in het examen met het kiezen van woorden. Meestal zijn dit dezelfde woorden (therefore, after all, however etc.). Is het eigenlijk toegestaan om een rijtje van deze standaardwoorden achter in je woordenboek te zetten met de betekenis?
Met oefenen heb ik steeds boven de zes. In V5 had ik op de laatste leestoets een 2,3. Gelukkig ben ik in teksten een stuk beter geworden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Peanuts.
Inderdaad, een makkelijk examen ter afsluitingquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is het enige examen waar ik me geen zorgen om maak
same herequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is het enige examen waar ik me geen zorgen om maak
Bij de talen is het altijd rustiger dan bij wiskunde en economie.quote:
Same here.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:15 schreef Zwabber_ het volgende:
Ik ga voor de 8,6 voor engels om een 9 te staan
Bij mij is m'n punt voor literatuur ook het laagstequote:Op donderdag 27 mei 2010 14:36 schreef Willl het volgende:
[..]
Same here.Maar goed, ik vind het allemaal prima als ik maar mijn 8 blijf staan. Heb een literatuurtoets gehad afgelopen jaar die mijn cijfer flink naar beneden bracht, dus ik zie wel hoe het gaat.
Idem.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Bij mij is m'n punt voor literatuur ook het laagste
Kan wel als je vet goooed bent in Engels.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:22 schreef W_Sneijder het volgende:
Jongens, ik moet een 7.9 halen om te slagen. Ja, dat gaat 'm niet worden.
Ik sta een 5.1. Sta momenteel drie 5'en, waarvan twee zeker, en ik heb maar compensatiepunt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan wel als je vet goooed bent in Engels.
Dit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:56 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
haha dit wordt echt belachelijk simpel, 2 weken geleden nog IB examen moeten doen, dat was al een stuk moeilijker en ging ook goed
Niet dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:07 schreef Megaman het volgende:
En natuurlijk véél gamen onder het mom "dat is goed voor mijn engels!"
Een 5.9 is gewoon een 6 hoor, dus daarmee slaag je. Mits je compensatie hebt voor andre onvoldoendes natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef W_Sneijder het volgende:
ik kan dit gewoon niet.
tekst 2 van engels 2009 tijdvak 1. wtf, gaat over judas, kroost verwekken wtf. kut man, ik ga zakken, ik moet een 7.9 halen om te slagen, anders een 5.9 voor engels..
Jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:35 schreef henderik_ja het volgende:
Mag je eigenlijk een Engels woordenboek meenemen?
Zeer eensch. Hoeveel waren dat er wel niet, minstens 5 of 6 toch wel?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef itchycoo het volgende:
Oh en de open vragen waren echt ongeïnspireerde kutvragen. Steeds dat stomme ge-wel of niet
Ik vond die over genetische manipulatie ook nog wel te doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:22 schreef itchycoo het volgende:
Ja wel goed te doen, maar vond de teksten werkelijk te saai voor woorden, muv die over de apen, die was nog wel geinig.
Klote vragen zijn dat idd. Als je er nou 2 van krijgt, oke, maar dit was echt too much...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef itchycoo het volgende:
Oh en de open vragen waren echt ongeïnspireerde kutvragen. Steeds dat stomme ge-wel of niet
Eensch, ik werd echt gek van die dingenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klote vragen zijn dat idd. Als je er nou 2 van krijgt, oke, maar dit was echt too much...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |