Dit had gekund, maar ik ben ook bezig met school ondertussen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef capricia het volgende:
Dit topic loopt nu al een uur. Dat had je ook kunnen besteden aan werk.
dat had je dus moeten bedenken vóórdat je een vakantie boekt. Nu zal je dat toch echt moeten oplossen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:16 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Dit had gekund, maar ik ben ook bezig met school ondertussen.
En dat vind ik íets belangrijker als werken zodat ik op vakantie kan.
Werken kan altijd nog.
Lekker boeiend dat ze niet werkt, als ze die vriendinnen maar tegemoetkomt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef capricia het volgende:
Dit topic loopt nu al een uur. Dat had je ook kunnen besteden aan werk.
Deze week even bij elkaar gaan zitten en kijken of ze daadwerkelijk alles willen annuleren.quote:
Dat vind ik een hele goede. Ze kan in die vakantieweek gewoon werken om haar vriendinnen terug te betalen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat had je dus moeten bedenken vóórdat je een vakantie boekt. Nu zal je dat toch echt moeten oplossen.
en in de vakantie kan je prima werken om je vriendinnen terug te betalen.
Dan is het niet raar dat je vriendinnen vinden dat ze hier niet voor hoeven te betalen. Jij weigert te werken. Net of een paar uurtjes werk in de week niet kan en je studie dan totaal in de soep loopt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:16 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Dit had gekund, maar ik ben ook bezig met school ondertussen.
En dat vind ik íets belangrijker als werken zodat ik op vakantie kan.
Werken kan altijd nog.
Ik weet niet over welke vakantie jij het hebt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat had je dus moeten bedenken vóórdat je een vakantie boekt. Nu zal je dat toch echt moeten oplossen.
en in de vakantie kan je prima werken om je vriendinnen terug te betalen.
Dus dan zadel jij je vriendinnen met extra kosten op?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Deze week even bij elkaar gaan zitten en kijken of ze daadwerkelijk alles willen annuleren.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze dit zeiden om me op te fokken.
En dan kijken we wel verder.
Heb het er ook met m'n ouders over gehad, en ook zij vinden het onredelijk dat ik zoveel extra moet gaan betalen. Ze vinden het niet meer dan normaal dat ik de helft betaal, en hier ben ik het ook mee eens.
Ja, even pappie en mammie raad vragen in dit conflict.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Deze week even bij elkaar gaan zitten en kijken of ze daadwerkelijk alles willen annuleren.
Heb het er ook met m'n ouders over gehad, en ook zij vinden het onredelijk dat ik zoveel extra moet gaan betalen. Ze vinden het niet meer dan normaal dat ik de helft betaal, en hier ben ik het ook mee eens.
Mijn ouders hadden me gewoon die 60 euro p.p. laten betalen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, even pappie en mammie raad vragen in dit conflict.
Natuuurlijk vinden die dat dochterlief gelijk heeft.
dat alles annuleren is ook een onzin verhaal. Maar jij moet de schade die jij aanricht gewoon betalen. Dus:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Ik zou gewoon aanbieden om 300 euro te dokken (inclusief die 100 euro annuleringskosten), dus dat is 50 euro per persoon, lijkt me redelijk. Als ze dan toch willen annuleren kunnen ze ook 300 euro van je krijgen, lijkt me netjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:20 schreef miss_poes het volgende:
Als zij alles willen annuleren wel ja. Dit is hun eigen keuze.
Mijn ouders ook hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me gewoon die 60 euro p.p. laten betalen.
Denk dat ik dit ook ga doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon aanbieden om 300 euro te dokken (inclusief die 100 euro annuleringskosten), dus dat is 50 euro per persoon, lijkt me redelijk. Als ze dan toch willen annuleren kunnen ze ook 300 euro van je krijgen, lijkt me netjes.
Je afstuderen zal binnenkort wel klaar zijn. Dan kan je dus werken en je vriendinnen hun geld geven. (eerlijk gezegd vind ik dat je dat nu vast moet doen, leen maar van ouders/IBgroep en teer niet op je "vrienden").quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:18 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke vakantie jij het hebt?
Ik heb 10 dagen vakantie geboekt, en op dit moment ben ik opzoek naar een full time baan.
Dus wie zegt dat ik vakantie heb?
Goede vraagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom boek je dan een vakantie van 700 euro?
Het gaat hier niet om mijn ouders, en wat die er van vinden. Het gaat hier om mij en mijn vriendinnen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mijn ouders ook hoor.
Maar ze zei al dat haar ouders het geen probleem vinden haar het geld te lenen, dus zulke types leken me dat al.
En alsnog moeten haar vriendinnen bloeden.
Pappie en mammie willen haar het geld lenen als het moet, en ze kan werken maar daar heeft ze toch echt geen tijd voor met haar zeer verantwoordelijke en zware studie.
Ik begrijp helemaal waarom jouw vriendinnen nu samen overleg hebben.
Volgens mij lees jij niet dat ik aan 't solliciteren ben en ook al gesprekken gepland heb staan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je afstuderen zal binnenkort wel klaar zijn. Dan kan je dus werken en je vriendinnen hun geld geven. (eerlijk gezegd vind ik dat je dat nu vast moet doen, leen maar van ouders/IBgroep en teer niet op je "vrienden").
Ja, maar jij bent degene die op het laatste moment roet in het eten gooit. Geen wonder dat ze pissed op je zijn: je maakt ook hun vakantie tot een probleem bij voorbaat. Wat is nu achterbakser? Zeggen dat je meegaat en terugkrabbelen of boos daarover zijn?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:23 schreef miss_poes het volgende:
En ze kunnen ook met mij overleggen en niet zo 'achterbaks' met zn 4e.
Dat is niet achterbaks. Echt niet gek dat ze even overleggen en één lijn trekken op dit onderwerp. Je hebt ze tenslotte behoorlijk genaait. En bent vooralsnog niet van plan het op te lossen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:23 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om mijn ouders, en wat die er van vinden. Het gaat hier om mij en mijn vriendinnen.
En ze kunnen ook met mij overleggen en niet zo 'achterbaks' met zn 4e.
jij roept de hele tijd dat je geen werk hebt en dus geen geld.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:24 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij niet dat ik aan 't solliciteren ben en ook al gesprekken gepland heb staan.
Waar haal jij uit dat ik niet van plan ben om dit op te lossen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dat is niet achterbaks. Echt niet gek dat ze even overleggen en één lijn trekken op dit onderwerp. Je hebt ze tenslotte behoorlijk genaait. En bent vooralsnog niet van plan het op te lossen.
En dan kun je niet werken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:24 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij niet dat ik aan 't solliciteren ben en ook al gesprekken gepland heb staan.
Volgens mij moet ik eerst aangenomen worden om te kunnen werken, maar dat kan aan mij liggen.quote:
Nee, zij zijn geld kwijt doordat jij niet wilt werken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:27 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dat ik niet van plan ben om dit op te lossen?
Natuurlijk wil ik dit oplossen.
Maar niet op een manier die alleen voor hun aantrekkelijk is.
Vreemde conclusie. Ik wist niet dat mensen die werken per definitie geld hebben voor een vakantie. In andere woorden, laat haar lekker zelf weten of ze werkt, als ze het verder maar oplost.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, zij zijn geld kwijt doordat jij niet wilt werken.
En jij vindt dat normaal en dat dat moet kunnen.
Je hebt het toch over solliciteren voor als je klaar bent met je opleiding (waar je bijna klaar mee bent)?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:28 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik eerst aangenomen worden om te kunnen werken, maar dat kan aan mij liggen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vreemde conclusie. Ik wist niet dat mensen die werken per definitie geld hebben voor een vakantie. In andere woorden, laat haar lekker zelf weten of ze werkt, als ze het verder maar oplost.
Aantrekkelijk voor hun? Hoe dat zo? Zij gingen uit van een bedrag pp. Door het afhaken van jouw komen zij nu zelf in de problemen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:27 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dat ik niet van plan ben om dit op te lossen?
Natuurlijk wil ik dit oplossen.
Maar niet op een manier die alleen voor hun aantrekkelijk is.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Het gaat me sowieso +/- 300 euro kosten.
Maar dit valt ook weer in het niet tegen de +/- 1000 euro als ik wel zou gaan.
Wat zij zegt. Je had sowieso de 1000 moeten betalen, dat je nu 300 minder hebt, dan heb je toch die 700 nog? Kan je daar mooi al hun onkosten mee betalen en voortaan nadenken voor je 700 euro weggooit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je moest 300 euro betalen voor je telefoon rekening. Dáárom kon je niet mee. Toch? Waarom kom je nu ineens 700 te kort dan?
Serieus, jij moet echt even heel snel volwassen gaan worden. Je kan niet zomaar iets beoken en dan vervolgens anderen met jouw ellende opzadelen.
Rot dat je het geld niet hebt, maar dan zal je er voor moeten werken, net als ieder ander. En niet een ander er voor laten opdraaien.
Tja vrienden blijf je toch niet meer met ze. Ik zou vragen wat ze dan willen boeken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Zij zeggen dat ze iets goedkopers All-Inclusive hebben gevonden.
Dus moet ik jou optiek nu wél of niet betalen?
Als zij hier om geen vriendinnen meer willen zijn, dan ben ik ook blij dat ik ga annuleren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja vrienden blijf je toch niet meer met ze. Ik zou vragen wat ze dan willen boeken.
Nou het kan aan ons liggen maar het verhaal komt een beetje over alsof er meer speelt. De toon waarop jullie als vriendinnen communiceren en dus ook de toon hoe jij het topic weet te openen lijkt mij in elk geval niet geheel normaal. Als jullie altijd zo met elkaar omgaan zou ik andere vrienden gaan zoeken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:28 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik eerst aangenomen worden om te kunnen werken, maar dat kan aan mij liggen.
We hebben het nu even over de oplossing die zij voor ogen ziet: namelijk dat zij het niet volledig compenseert voor haar vriendinnen die extra geld kwijtzijn nu zij niet meegaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vreemde conclusie. Ik wist niet dat mensen die werken per definitie geld hebben voor een vakantie. In andere woorden, laat haar lekker zelf weten of ze werkt, als ze het verder maar oplost.
Ze zouden niet annuleren als TS meeging. Blijkbaar mist TS 300 euro om mee te gaan, dus kan ze mooi de andere 700 euro gebruiken daarvoor. Behalve als de nieuwe vakantie met vieren stukken goedkoper is voor iets vergelijkbaars (wat ik haast niet kan geloven).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Okay. Als ze anuleren hebben ze toch gewoon pech?
Iedereen hun eigen 100euro (ze gaan immers zelf ook niet of willen wat anders)
In het geval van hun die wel gaan en meerkosten: Tja, het is voor jou vervelend en dat moeten ze toch ook wel begrijpen. Het is dom van je dat wel. gewoon 60pp voor ze dokken is wel hoffelijk. Anderzijds je hebt het niet, misschien kunnen ze ook leven met 30.
Al met al jammer. (in de supermarkt hebben ze altijd mensen nodig, burger king etc. ook.)
Waarom niet? Persoonlijk vind ik 700 euro voor 10 dagen vlucht en LO nogal aan de dure kant voor een jongere, als je je bedenkt dat je voor 500 euro all inclusive in Turkijke zit. Minder nog in het voorseizoen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve als de nieuwe vakantie met vieren stukken goedkoper is voor iets vergelijkbaars (wat ik haast niet kan geloven).
Ik ga binnenkort voor ¤350 all in 8 dagen op vakantie (ook schoolgaande) dus sowieso is het een slechte deal jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom niet? Persoonlijk vind ik 700 euro voor 10 dagen vlucht en LO nogal aan de dure kant voor een jongere, als je je bedenkt dat je voor 500 euro all inclusive in Turkijke zit. Minder nog in het voorseizoen.
Vind ik ook de beste optie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef kingmob het volgende:
Je leent het geld en gaat gewoon op vakantie. Dan vind je later wel een manier om het terug te betalen in een paar maandjes. Daarna ben je op vakantie geweest, heb je nog steeds 4 vriendinnen en heb je geleerd om beter met geld om te gaan en niet zo te zeuren (one can hope). Het leven is zo eenvoudig...
Studifinanciering en stagevergoeding.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vind ik ook de beste optie.
Geld lenen voor de vakantie en meteen een bijbaantje nemen tot je afgestudeerd bent en een baan in het toerisme hebt.
700 Euro is niet het einde van de wereld.
Ik snap ook niet hoe ze het eerst had willen betalen, als ze toch geen inkomen heeft.
naar de veluwe ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort voor ¤350 all in 8 dagen op vakantie (ook schoolgaande) dus sowieso is het een slechte deal ja
Niet als je nu pas boekt en als je naar zo'n drukke jongerenplek gaat zoals Chersonissos.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom niet? Persoonlijk vind ik 700 euro voor 10 dagen vlucht en LO nogal aan de dure kant voor een jongere, als je je bedenkt dat je voor 500 euro all inclusive in Turkijke zit. Minder nog in het voorseizoen.
Wij hebben deze vakantie in november al geboekt hoor, mocht dat wat uit maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet als je nu pas boekt en als je naar zo'n drukke jongerenplek gaat zoals Chersonissos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |