Koop hem met de lens erbijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:10 schreef swollywood het volgende:
Koop je hem toch met 18-55 lens voor 419? Alleen de body is 399.
Of hebben ze ze allebei niet meer?![]()
Voor levering vanuit de webshop naar de winkel, moet je hem online bestellen en aangeven dat je hem in de winkel af wilt halen.
Euhm...nee, ik heb geen overburen meer. Maar die zijn in Tripoli overleden en niet in Zutphen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
Zwollenaar (44) overleden door overdosis GHB
Heeft iedereen zijn buren nog?
Daarom vroeg ik het ook zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:43 schreef swollywood het volgende:
[..]
Euhm...nee, ik heb geen overburen meer. Maar die zijn in Tripoli overleden en niet in Zutphen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:20 schreef Kekaa het volgende:
Zenuwachtig... straks tussentijdse toets.
Verder goed, vanmiddag ringen ophalen/passen.
In principe als je vrijstelling hebt hoor je ze niet te krijgen. Ze zeggen bij het examen dan ook van tevoren; mocht het gebeuren dat ik je een bijzondere verichting laat doen, gewoon zeggen dat dat niet hoeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:37 schreef Kekaa het volgende:
Zoww... gehad.
En dan slaat die motor natuurlijk 10 keer achter elkaar af... pffff. Gelukkig ging het later beter.
Vrijstelling voor bijzondere verichtingen, jeej! (en ik weet dat het niet betekent dat je ze dan niet meer krijgt)
Verder vooral kijken, kijken, kijken... Verder, naast, over mn schouder etc... Wat ik dan wel weer goed deed op de snelweg, ach tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |