Waarom denk je dat ik het uit had staan. En met een Android ben je 24/7 op het internet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Croli het volgende:
op zich best wel een ramp, ik weet iig wel, ik ga nooit meer internetten in het buitenland. Kost veeeeeel geld nml
Vrijwel nodig. Mijn broer heeft het 2 weken zonder gedaan, maar dat schiet echt niet op. Al was het alleen maar om gmail.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef Croli het volgende:
Ah! dat ook wel goed om te wetenhandig dus om onbeperkt internet te hebben
Omdat je op de Android (of iPhone) allerlei apps kunt draaien die dat nodig hebben. Daarbij kun je er makkelijk mee mailen. Als je dat allemaal niet gaat gebruiken, is de meerwaarde van een Android eigenlijk verdwenen.quote:
Echt! dan wil je zeker ook beweren dat de paashaas niet bestaat! Of de tandenfee, of of het enge monster onder mijn matras!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef stellarium het volgende:
[..]
Echt! dan wil je zeker ook beweren dat de paashaas niet bestaat! Of de tandenfee, of of het enge monster onder mijn matras!
Ja ik ben een beetje flauw, heb de gehele nacht doorgewerkt en geleefd op energie drink. EN IK BEN NOG NIET KLAAR!quote:
Ik kan er tegen hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:53 schreef stellarium het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje flauw, heb de gehele nacht doorgewerkt en geleefd op energie drink. EN IK BEN NOG NIET KLAAR!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je je vriendin niet elke nacht het bed uit schoppen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef stellarium het volgende:
[..]
Echt! dan wil je zeker ook beweren dat de paashaas niet bestaat! Of de tandenfee, of of het enge monster onder mijn matras!
Wat ben je in een slecht humeur vandaag zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je je vriendin niet elke nacht het bed uit schoppen.
Die ligt meestal onder of boven mij, niet onder het matras.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je je vriendin niet elke nacht het bed uit schoppen.
Wat ben jij ontzettend slecht in het herkennen van grapjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat ben je in een slecht humeur vandaag zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |