Dat is wel het toppunt van luiheid!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:06 schreef Ps2K het volgende:
Wie heeft er zin om de afwas bij mij in de machine te zetten?
Waarom zuinig aan doen met rum?????quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef Codiac het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik die rum in een dag op zuip gewoon zuinig aan doen he
Rumfles van liter hoort leeg in avond.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef Codiac het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik die rum in een dag op zuip gewoon zuinig aan doen he
Hier nog niet...quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:16 schreef Croli het volgende:
[..]
Dat is wel het toppunt van luiheid!!
Maar mijn afwas is inmiddels al gedaanHelemaal alleen door mijzelf
Ik hoop het niet, de IKEA is het voorportaal van de hel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:55 schreef Oneself het volgende:
Peoples, komt er nou een IKEA downtown Z of niet? ik hoor 100 geruchten, maar zie na een paar jaar nog steeds niets.
Nee man, IKEA is heerlijk op z'n tijd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, de IKEA is het voorportaal van de hel.
Ah zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef slenderhose het volgende:
beelz heeft wat nachtmerries overgehouden aan een aantal zeer kort op elkaar volgende ikea bezoeken
Volgens mij maar twee mensen uit Assendorp (beide niet studentquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik ben even benieuwd; zijn het vooral de studenten die hier zitten? Assendeurp all-over dan?
De ikea is alleen lekker als je een masochist bent, het is er altijd druk, inefficiënt en er hangt zo'n geforceerd sfeertje van dat je blij moet zijn dat je met spullen in het magazijn mag sjouwen en uren in de rij bij de kassa mag staan. Mensen die een dagje uit doen naar de IKEA slepen waarschijnlijk nog met de knokkels over de vloer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee man, IKEA is heerlijk op z'n tijd.![]()
beelz komt toch niet verder dan Småland.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De ikea is alleen lekker als je een masochist bent, het is er altijd druk, inefficiënt en er hangt zo'n geforceerd sfeertje van dat je blij moet zijn dat je met spullen in het magazijn mag sjouwen en uren in de rij bij de kassa mag staan. Mensen die een dagje uit doen naar de IKEA slepen waarschijnlijk nog met de knokkels over de vloer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oud nieuws.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:24 schreef beelz het volgende:
Ik heb een pak gekocht vanmiddag. Staat awesome. Ik ben awesome. WIN.
Non-conformistquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De ikea is alleen lekker als je een masochist bent, het is er altijd druk, inefficiënt en er hangt zo'n geforceerd sfeertje van dat je blij moet zijn dat je met spullen in het magazijn mag sjouwen en uren in de rij bij de kassa mag staan. Mensen die een dagje uit doen naar de IKEA slepen waarschijnlijk nog met de knokkels over de vloer.
Als ie komt, komt ie hier: http://bit.ly/9tV4fmquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:55 schreef Oneself het volgende:
Peoples, komt er nou een IKEA downtown Z of niet? ik hoor 100 geruchten, maar zie na een paar jaar nog steeds niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |