Ariel is toevallig wel de lekkerste van de Disney-chicks uit de oude films. In mensenvorm dan uiteraard.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Een van de mooiste onderdelen van de Duck! Alleen is het altijd balen als er dan een brief staat die begint met "Beste Ariel" of een ander willekeurig kut figuur. Dan weet je al dat er minimaal 4 bladzijden verneukt zijn aan die zeehoer.
Oh ja, klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Een van de mooiste onderdelen van de Duck! Alleen is het altijd balen als er dan een brief staat die begint met "Beste Ariel" of een ander willekeurig kut figuur. Dan weet je al dat er minimaal 4 bladzijden verneukt zijn aan die zeehoer.
quote:WANEER KOMT R WEER EEN AVONTUUR MET ARIEL???
gr Kleine Grafmongool
Sterf toch met je "toevallig".quote:Toevallig beleef ik deze week een avontuur, Kleine Grafmongool!
- Ariël
Dat is Belle hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ariel is toevallig wel de lekkerste van de Disney-chicks uit de oude films. In mensenvorm dan uiteraard.
Dat zal best, maar dat wil niet zeggen dat die avonturen meteen in de Duck moeten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ariel is toevallig wel de lekkerste van de Disney-chicks uit de oude films. In mensenvorm dan uiteraard.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Mickey Mouse is toch zo'n schijnheilig klereventje he![]()
![]()
![]()
.
De booswichtenclubquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef luckass het volgende:
Karel Paardepoot is de enige koning van al die randfiguren.
Juist! Maar dan wel de goed getekende met meneer Beer en kornuiten. Soms zijn de booswichten allemaal van die gare figuren. Die vallen toch wel in de categorie Tokkie Tor, Pinokkio, Ariel en ellenlange avonturen van Pluto.quote:
Katrien is nog wel leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:35 schreef ikjijallebei het volgende:
Harde struggels in t leven van de enige echte Donald
De battle"s met bolderbast staan toch wel bovenaan in mijn lijstje.
Al die simba en zeemeermin en katrienverhalen
Die worden er uitgehaaldquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:19 schreef NoBody122 het volgende:
Het gaat goed met het taalniveau van de Neerlandsche jeugd: Ik kan me de laatste keer niet herinneren, dat ik in één van de brieven van die kinderen spelfouten bespeurde.
Ze korten brieven ook in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:45 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Denk je dat serieus? Dat zou een flinke domper zijn
NEEN DAN SNAP JEN HET NIET!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar waarom zou je daarom lachen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |