quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Mickey Mouse is toch zo'n schijnheilig klereventje he![]()
![]()
![]()
.
De booswichtenclubquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef luckass het volgende:
Karel Paardepoot is de enige koning van al die randfiguren.
Juist! Maar dan wel de goed getekende met meneer Beer en kornuiten. Soms zijn de booswichten allemaal van die gare figuren. Die vallen toch wel in de categorie Tokkie Tor, Pinokkio, Ariel en ellenlange avonturen van Pluto.quote:
Katrien is nog wel leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:35 schreef ikjijallebei het volgende:
Harde struggels in t leven van de enige echte Donald
De battle"s met bolderbast staan toch wel bovenaan in mijn lijstje.
Al die simba en zeemeermin en katrienverhalen
Die worden er uitgehaaldquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:19 schreef NoBody122 het volgende:
Het gaat goed met het taalniveau van de Neerlandsche jeugd: Ik kan me de laatste keer niet herinneren, dat ik in één van de brieven van die kinderen spelfouten bespeurde.
Ze korten brieven ook in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:45 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Denk je dat serieus? Dat zou een flinke domper zijn
NEEN DAN SNAP JEN HET NIET!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar waarom zou je daarom lachen
?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:00 schreef SpecialK het volgende:
Maar jij zat wel als een gek 2 jaar lang te F5-en, he. Ouwe pik!
Wat wil je, het is de Donald Duck, dat blad eindigt ongeveer twee keer per decennium een zin middels een punt. Serieus, ga maar 'ns op die tekstballonen letten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:48 schreef nattermann het volgende:
Goede klacht, Ezio! Wat fijn voor je!
Al die uitroeptekens, en dat overtollige aanhalen van de naam van de afzender!!
gr nattermann!
Als die kinderen kutnamen hebben als Chayenne-Destiny zegt hij:quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat wil je, het is de Donald Duck, dat blad eindigt ongeveer twee keer per decennium een zin middels een punt. Serieus, ga maar 'ns op die tekstballonen letten.
Wat zou hij anders moeten doen? Zeggen dat ze een kutnaam hebben?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als die kinderen kutnamen hebben als Chayenne-Destiny zegt hij:
"Wat leuk, Chayenne-Destiny!"
Gewoon reageren met "o."quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zou hij anders moeten doen? Zeggen dat ze een kutnaam hebben?
Na "O." en die sarcastische opmerking zou dit een geschikte volgende stap zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zou hij anders moeten doen? Zeggen dat ze een kutnaam hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |