Die beleeft hij al dartelend.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:55 schreef Trollface. het volgende:
Hij heeft het wel heel erg druk met dartelen, heeft 'ie zo nog wel tijd voor de doldwaze avonturen in zijn blad?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stoere jongen ben je.
[ afbeelding ]
quote:Beste oom donald. Afgelopen week heb ik Donald Duck muffins gemaakt! Ik kocht een pak met de mix met mijn moeder en ging aan de slag. Er zaten zelfs eetbare plaatjes met uw hoofd erop bij! De muffins waren heerlijk.
quote:TL;DR
Goed nieuws, je kan uit de nieuwsgroepen 20 jaar aan ingescande donald duck's plukkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zonde.. je had er een kind blij mee kunnen maken
Vroeger kocht mijn vader vaak een shitload aan donald ducks op de rommelmarkt voor een paar guldens
Maar dat heeft niet dezelfde nostalgische waarde als the real dealquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Goed nieuws, je kan uit de nieuwsgroepen 20 jaar aan ingescande donald duck's plukken
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee dit zou wat zijn
quote:Hallo Donsknaap!
Eergisteren heb ik bij het voetballen mijn enkel gebroken. Ik lig nu in het ziekenhuis en heb weinig te doen. Gelukkig kwam vandaag mijn zus langs met een stapel oude ducks! Nu hoef ik me tenminste niet te vervelen.
Groetjes, Maarten
quote:Pics van je zus!
Hahaha. Ik krijg geen adem meer van het lachen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:11 schreef Torrio het volgende:
Beste oom donald. Afgelopen week heb ik Donald Duck muffins gemaakt! Ik kocht een pak met de mix met mijn moeder en ging aan de slag. Er zaten zelfs eetbare plaatjes met uw hoofd erop bij! De muffins waren heerlijk.
TL;DR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
haha, geniaal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:17 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
Die donald toch... Ouwe viespeuk.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Donald Duck.Kinders.
Als jij wat groter wordt realiseer je je wel dat het niet boeit of het stoer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |