Om aan te geven dat het te lang is en 'dus niet interessant'.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom reageren mensen dan... Wat zitten er soms toch rare snuiters hier op fok..
Jazekerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:23 schreef Skylark. het volgende:
Doen jullie ook wel eens x'en? Dat bij het team-kiezen beide spelers 5x op x mogen drukken voor een random team, maar dat je ook eerder mag stoppen?
De teloorgang van de kwaliteit in klaagbaak. Helaas.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Om aan te geven dat het te lang is en 'dus niet interessant'.
Ze willen niet lezen, maar toch posten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom reageren mensen dan... Wat zitten er soms toch rare snuiters hier op fok..
Dat komt omdat de meesten tegenwoordig topics maken zonder inhoud.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
De teloorgang van de kwaliteit in klaagbaak. Helaas.
Otis is één van de weinige die nog echt moeite steekt in zijn topics.
Ja, als we hier met meerdere spelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:23 schreef Skylark. het volgende:
Doen jullie ook wel eens x'en? Dat bij het team-kiezen beide spelers 5x op x mogen drukken voor een random team, maar dat je ook eerder mag stoppen?
Wij doen met eerder stoppen dus. Zo lastig, heb je 3x gedrukt en heb je een 2.5 sterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, als we hier met meerdere spelen5x en niet eerder stoppen. United - sheffield wednesday is geen uitzondering.
Dat vind ik toch altijd wel jammer. Met zulke toernooitjes hou ik altijd wel van een beetje realismequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, als we hier met meerdere spelen5x en niet eerder stoppen. United - sheffield wednesday is geen uitzondering.
Ik heb hem toegevoegd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog een klacht. Mensen die een land kiezen als je zelf een club hebt gekozen
Je punten zijn erg goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat vind ik toch altijd wel jammer. Met zulke toernooitjes hou ik altijd wel van een beetje realisme![]()
Nog een klacht. Mensen die een land kiezen als je zelf een club hebt gekozen
Waarom dan 5x? Die eerste 4x tellen toch niet mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt er op dat de gros van de klb-bezoekers dat het liefst heeft. Het niveau is de laatste 4 á 5 maanden zo gigantisch gedaald. Sowieso is het voor vrouwen onmogelijk om een normaal topic te openen omdat het binnen no-time verziekt wordt door debielen die om pics gaan vragen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meesten tegenwoordig topics maken zonder inhoud.
Het is dat het laatste stukje erbij staat nu, maar anders was ik het ook oneens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer dat jullie het gezag van het Jantje ondermijnen.
Wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet om die zin te begrijpen.
Ja, dat is waar, gelukkig zitten wij hier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt er op dat de gros van de klb-bezoekers dat het liefst heeft. Het niveau is de laatste 4 á 5 maanden zo gigantisch gedaald. Sowieso is het voor vrouwen onmogelijk om een normaal topic te openen omdat het binnen no-time verziekt wordt door debielen die om pics gaan vragen.
Zodat je met zijn allen 'OOOOH' en 'AAH FUCKK' kan roepen als je langs een goed team komtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom dan 5x? Die eerste 4x tellen toch niet mee.
No man, bullshit regel is dat. Komt vaak genoeg voor dat een 3-0 achterstand nog wordt omgebogen in een gelijkspel of misschien wel winst. In feit pak je dan een eventuele winst of gelijkspel af van die persoon.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer dat jullie het gezag van het Jantje ondermijnen.
Serieus, dat zeggen ze al sinds ik me kan herinneren dat het niveau daaltquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt er op dat de gros van de klb-bezoekers dat het liefst heeft. Het niveau is de laatste 4 á 5 maanden zo gigantisch gedaald. Sowieso is het voor vrouwen onmogelijk om een normaal topic te openen omdat het binnen no-time verziekt wordt door debielen die om pics gaan vragen.
Eens, zonde is dat. En maar denken dat ze stoer zijn enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En ik speel het niet eens vaakquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je punten en argumenten wat betreft FIFA zijn goed.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zodat je met zijn allen 'OOOOH' en 'AAH FUCKK' kan roepen als je langs een goed team komt.
Ik vroeg in het verleden altijd om pics van het onnozelste onderwerp wat in de OP voorkwam.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Serieus, dat zeggen ze al sinds ik me kan herinneren dat het niveau daalt
okquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vroeg in het verleden altijd om pics van het onnozelste onderwerp wat in de OP voorkwam.
Bijvoorbeeld pics van zijn schildpad, om zo de de mensen die om het zusje vragen belachelijk te maken.
pics van je verleden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vroeg in het verleden altijd om pics van het onnozelste onderwerp wat in de OP voorkwam.
Bijvoorbeeld pics van zijn schildpad, om zo de de mensen die om het zusje vragen belachelijk te maken.
Dat hoeft ook niet, als je maar weet waar je over praat.quote:
Het viel me misschien minder op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Serieus, dat zeggen ze al sinds ik me kan herinneren dat het niveau daalt
FIFA '95, en dan FIFA '98 tot en met FIFA '05.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb FIFA 98, 2001, 2005, 2007, 2008 en 2010.
Gewoon online, party modus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom niet een keer bij iemand thuis een klb-sc toernooi?![]()
![]()
Ik zou meedoen, fo real.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom niet een keer bij iemand thuis een klb-sc toernooi?![]()
![]()
onzichtbaar voor iedereen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef Skylark. het volgende:
HUH.
Ik heb iemand bij m'n hyvesvrienden waarbij ik het profiel niet kan zien.Hoe kan dat.
Alles onzichtbaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef Skylark. het volgende:
Oh ze staat wel bij m'n vrienden. Snap d'r geen fuck van.
Kan dat ook alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |