quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar daar hoort dat er nu eenmaal bij.
Het is een overwinning, maar de eer en mannelijkheid ontbreekt dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:00 schreef Skylark. het volgende:
Je wilt gewoon niet op die manier winnen.
En daar ging het me allemaal omquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:59 schreef Potloodvis het volgende:
NG heeft gelijk, maar toch hoort het bij games spannend te blijven.
Kijk de Bro Code op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Nog meer FIFA-ergernissen die in het topic benoemd moeten worden?
Al gedaan, maar ik vraag om nog meerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk de Bro Code op de vorige pagina.
Mensen die Chelsea pakken als jij een club als Tenerife pakt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Al gedaan, maar ik vraag om nog meer.
De fags die enkel met teams als Arsenal en Real Madrid online aan durven te treden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Al gedaan, maar ik vraag om nog meer.
GMTA.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die Chelsea pakken als jij een club als Tenerife pakt.
Heb ik er al in verwerktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fucking hard mee eens. Pakt iedereen een club als Wolfsburg oid, pakt 1 zo'n kankerlijer standaard Barca ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Valenciaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Niet dat ik een ps of xbox heb ofzoMaar als ik bij vrienden ben, speel ik het vaak
.
Wat is jullie favo team om mee te spelen?
Lollert, ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Valencia!
Ik ben iemand die 3-5-2 speelt en het liefst met een snelle spits, dus is Valencia ideaal. Liverpool is ook fijn trouwens.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zeiken dat ik op het puntje van m'n stoel ga zitten terwijl ik dat nodig heb om goed te kunnen spelen.
Je beperken tot 1 club met kiezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Als je net een club wil kiezen, dat je tegenstander snel die club pakt
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Lamon. het volgende:
Gefeliciteerd!
"Dank je wel voor de toezending van je foto's.
Ik heb ze goed bekeken en vind dat jij absoluut bij mooiemensen.com hoort. Je krijgt nu van ons een aanmeldlink toegestuurd waarmee je lid mag worden. Als je dat snel doet kun je vandaag nog daten! Let erop dat je je profiel goed invult en maak een leuke tekst maar wel eerlijk. Je zult zien dat je op die manier heel veel plezier van dit exclusieve lidmaatschap krijgt. "
Yeah, ik ben binnen een kwartier gekeurd, en mag bij mooiemensen.com voor maar 19,95 per maand!
Ik wil niet weer melden dat de wereld zot geworden is, dus schop ik dit topic maar omhoog!
Hoe oppervlakkig moet je zijn om je te verlagen tot dat niveau.
Ik heb een modellen-auditie over 2 weken, dus het was een handig middel (zeker als man) om mijn kansen te testen.
Maar de site zelf, gadverdamme!!!!!!
Wat is dat TL:DR?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef Otis2.0 het volgende:
De FIFA-Bro Code, en mensen die haar niet respecteren.
quote:Voor een ieder zij deze non-mensen een bron van ergernis en woede en in sommige, extreme gevallen zelfs aanleiding tot geweld
tl;dr = too long; didn't readquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |