Vooral als je met 1-0 voorkomt waarbij hij in de 58e en de 60e minuut scoort waarbij je een wanhopig slotoffensief lanceert maar waar alles net op het laatst misgaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik van m'n homies verlies met FIFA word ik ook kankerchagrijnig.
Dat ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:32 schreef Bragi het volgende:
Ik word wel eens boos, maar dat is na een paar minuten dan ook gelijk voorbij en vergeten.
Ik ben dan ook alles behalve gezondquote:
Bal op de paal in de 90ste minuut.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vooral als je met 1-0 voorkomt waarbij hij in de 58e en de 60e minuut scoort waarbij je een wanhopig slotoffensief lanceert maar waar alles net op het laatst misgaat.
Zó, herkenbaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vooral als je met 1-0 voorkomt waarbij hij in de 58e en de 60e minuut scoort waarbij je een wanhopig slotoffensief lanceert maar waar alles net op het laatst misgaat.
Als ik mijn teen stoot trek ik even een gekke grimas en loop ik vrolijk verder.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat ookIk ben het wel snel vergeten
. Maar het zijn ook altijd kleine dingen. Je teen stoten tegen de tafel bijvoorbeeld
. Een laptop die traag is
.
Nice try.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik mijn teen stoot trek ik even een gekke grimas en loop ik vrolijk verder.
Enkel als het echt pijn doet schiet het woordje nondeju uit mijn keelgat.
Eindelijk heb je mij door.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik mijn teen stoot trek ik even een gekke grimas en loop ik vrolijk verder.
Enkel als het echt pijn doet schiet het woordje nondeju uit mijn keelgat.
En dan blijf je natuurlijk staan omdat die lijer vast een panenka doet maar DAN SCHIET HIJ HEM GEWOON IN DE HOEKquote:
Dat zie je toch, standaard antwoord.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Skylark. het volgende:
Als ik m'n teen stoot en iemand waagt het dan om aan te komen met vragen als "gaat het" en "waar heb je pijn" terwijl ik nog op één been ronddans dan heb je mij pas goed giftig.
Waarom zou je boos blijven als je het hebt uitgepraat? Als je dan nog boos bent heb je het ook niet echt goed uitgepraat imho.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Bragi het volgende:
Ik kan echt de grootste ruzie hebben met iemand, maar als het dan is uitgepraat gewoon weer normaal doen.Dát is pas balans.
Ik heb nog liever dat iemand me dan uitlachtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Skylark. het volgende:
Als ik m'n teen stoot en iemand waagt het dan om aan te komen met vragen als "gaat het" en "waar heb je pijn" terwijl ik nog op één been ronddans dan heb je mij pas goed giftig.
"IK WIST HET!! IK WIST HET WEL!!"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dan blijf je natuurlijk staan omdat die lijer vast een panenka doet maar DAN SCHIET HIJ HEM GEWOON IN DE HOEK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ligt een beetje aan de persoon hoe lang dat duurt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:32 schreef Bragi het volgende:
Ik word wel eens boos, maar dat is na een paar minuten dan ook gelijk voorbij en vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |