Nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
verkapte ik-ben-lekker-en-iedereen-wil-mij-post.
Eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom. Je moet op zo'n moment gewoon je emoties kunnen controllen en teleurgesteld doen.
Dan ben je echt een mediterende fagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die boos worden zijn zohoezo zwakkelingen.
Ik ben altijd een en al rust.
Zo in zo mensen die boos worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die boos worden zijn zohoezo zwakkelingen.
Ik ben altijd een en al rust.
M'n chi zit gewoon goed g.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan ben je echt een mediterende fag. Ik spring bij het minste geringste uit mijn vel
. Niet dat ik echt helemaal flip maar ik ben dan echt zichtbaar geirriteerd en zit gelijk on the edge
Of totaal onnodige een tegengoal krijgen met fifaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik rage alleen als ik in de laatste minuut de gelijkmaker tegenkrijg op FM.
Net alsof ik zo'n rand niet heb.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan ben je echt een mediterende fag. Ik spring bij het minste geringste uit mijn vel
. Niet dat ik echt helemaal flip maar ik ben dan echt zichtbaar geirriteerd en zit gelijk on the edge
Daar gaat het toch ook helemaal niet om, manquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik zo'n rand niet heb.![]()
Koningen hebben echter genoeg aan woorden, die hoeven niet per se handtastelijk te worden.
Sowieso de momenten dat ik dingen stuk maak uit woede hebben altijd te maken met FM, FIFA of voetbal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Of totaal onnodige een tegengoal krijgen met fifa. Ik heb al voor 100 euro kapotgegooid aan stuurtjes sinds ik de ps3 heb
Of als de handdoeken op zijn als je wilt douchen en je moet weer helemaal naar de was lopen en dan zit je te zoeken en dan heb je een niet-opgevouwde handdoek.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee fa2, ik rage al wanneer ik trek heb in tosti's en de ham is op.
Da's ook niet gezond.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bij mij FIFA en voetbal iddquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sowieso de momenten dat ik dingen stuk maak uit woede hebben altijd te maken met FM, FIFA of voetbal.
Ik sloopte een stoel toen Cocu tegen Portugal op de lat schoot.
Als ik van m'n homies verlies met FIFA word ik ook kankerchagrijnig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij FIFA en voetbal idd. Maar niet echt dingen stukmaken maar wel elk scheldwoord gebruiken dat je hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |