Leuk om te horen! Hoop voor je dat er iets uitkomt!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:25 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Dank voor de tip - vond zojuist een interessante vaca in mijn regio die mijn andere zoekmachine (nog?) niet heeft opgepikt.
Dankquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Hoop voor je dat er iets uitkomt!
Ik denk dat een vrijwilligersbaan absoluut een pre is, of je nou al werkt of werkloos bent. Het laat zien dat je betrokken bent, niet stilzit en dus actief bent naast je werkende of werkloze leven, en dat je in een baan ook andere dingen dan bijvoorbeeld alleen geld belangrijk vindt. Ik zet mijn vrijwilligerswerk altijd in mijn CV.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:15 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Dank
Er zit al beweging in mijn arbeidsleven. Afgelopen vrijdag gestart als gastvrouw bij Bloedbank Sanquin in Deventer, en vanmiddag werd ik uitgenodigd voor kennismakingsgesprek voor een tweede vrijwilligersbaan. Wegens vakantie pas in augustus maar dat geeft niet. Ik denk dat ik die vrijwilligersbaan eens aan mijn c.v. ga toevoegen. Hoewel het niet relevant is qua richting of niveau, zou me kunnen voorstellen dat een recruiter het als een positief teken ziet.
Iemand een mening? Dan hoor ik dat graag. Mijn "echte" baan is senior directiesecretaresse.
Altijd goed om erop te zetten. Ik ben afgestudeerd CMVer/sociaal cultureel werker.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:15 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Dank
Er zit al beweging in mijn arbeidsleven. Afgelopen vrijdag gestart als gastvrouw bij Bloedbank Sanquin in Deventer, en vanmiddag werd ik uitgenodigd voor kennismakingsgesprek voor een tweede vrijwilligersbaan. Wegens vakantie pas in augustus maar dat geeft niet. Ik denk dat ik die vrijwilligersbaan eens aan mijn c.v. ga toevoegen. Hoewel het niet relevant is qua richting of niveau, zou me kunnen voorstellen dat een recruiter het als een positief teken ziet.
Iemand een mening? Dan hoor ik dat graag. Mijn "echte" baan is senior directiesecretaresse.
Backoffice...duur woord voor administratie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:57 schreef MarjoleinA het volgende:
Wij zijn nog op zoek naar iemand voor de backoffice op onze afdeling techniek.
Regio Utrecht.
Via PM meer info !
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:05 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Backoffice...duur woord voor administratie.
een saai doodlopend baantje dus
Ik heb mbo sociaal pedagogisch werk gedaan, en doe nu deeltijd sociaal juridische dienstverlening (hbo, versneld traject in 3 jaar, nog 1 jaar te gaan). En ik werk nu al 2 jaar bij de overheid, juridische baan op mbo+ niveau.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
welke opleiding heb je gedaan en op wat voor soort banen solliciteer je?
Bedankt voor de tip! Handige site!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:26 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik werk bij Jobrapido. Het is van oorsprong namelijk een Italiaans bedrijf met hoofdkantoor hier in Milaan maar ondertussen zijn ze wereldwijd actief en ik moet de Nederlandse en Belgische tak ervan onderhouden (quality check, customer care, web marketing). Sluit totaal niet aan bij mijn studie (-niveau) maar ja, werk is werk! Goede tip trouwens, jobrapido.nlVacaturezoeksite.
Welkom!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:26 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik werk bij Jobrapido. Het is van oorsprong namelijk een Italiaans bedrijf met hoofdkantoor hier in Milaan maar ondertussen zijn ze wereldwijd actief en ik moet de Nederlandse en Belgische tak ervan onderhouden (quality check, customer care, web marketing). Sluit totaal niet aan bij mijn studie (-niveau) maar ja, werk is werk! Goede tip trouwens, jobrapido.nlVacaturezoeksite.
Goede feedback, bedankt. Er is een poos geen Nederlandstalige persoon geweest bij Jobrapido dus ik moet dit soort dingen nu allemaal gaan regelen zodra ik ben ingewerkt (over 3 maanden... alles op een Italiaans tempo natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:45 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Gebruik de site zelf al een tijdje om te zoeken. Nadeel vind ik wel dat als ik bv zoek op Webredacteur dat ik dan ook de vacatures ontvang waarin bv staat "je overlegt met de aanwezige webredacteur" of "Ons team bestaat verder uit een designer en een webredacteur". O ja en je kan de stages er niet uit filteren. Staat er in je mail dat er 7 nieuwe vacatures zijn en dan zijn er 6 stageplaatsen.
Fijn dat je er wat aan hebt! Verder is jullie site wel een met de meeste vacatures (voor mij dan)!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:14 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Goede feedback, bedankt. Er is een poos geen Nederlandstalige persoon geweest bij Jobrapido dus ik moet dit soort dingen nu allemaal gaan regelen zodra ik ben ingewerkt (over 3 maanden... alles op een Italiaans tempo natuurlijk). De site indexeert vacatures automatisch dus het komt inderdaad nog geregeld voor dat hij een vacature plaatst onder locatie "Dieren" als de contactpersoon bijvoorbeeld Mark van Dieren heet. Dat moet dan handmatig veranderd worden maar het is natuurlijk onmogelijk om dat bij alle honderdduizenden vacatures te checken. Als ik het goed begrepen heb zijn ze bezig hier een oplossing voor te creëren (de technische ICT mannetjes). Dat van die stages filteren is een goeie, die ga ik voorleggen!
Bovenstaande geldt ook voor mij. Binnenkort moet ik toch echt gaan beginnen met - serieus - solliciteren en ik vind het eerlijk gezegd maar doodengquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga hier ook maar eens meeposten binnenkort, ben bijna afgestudeerd dus ik moet ook maar eens langzaam werk gaan zoeken.
Gefeliciteerd en veel succes!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:44 schreef Lips het volgende:
Zo gaaf, ik mag volgende week op gesprek voor mijn (ik denk en hoop) droombaan
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:20 schreef bluejean het volgende:
[..]
Bovenstaande geldt ook voor mij. Binnenkort moet ik toch echt gaan beginnen met - serieus - solliciteren en ik vind het eerlijk gezegd maar doodeng. Dat is dus ook iets waar ik aan moet werken: zelfvertrouwen en incasseringsvermogen. Maar wie weet gaat het, als ik eenmaal in de 'sollicitatiestroom' zit, wel van een leien dakje. Hoe dan ook: spannend.
Ik lees mee in ieder geval.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:38 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Ze willen me volgende week nog een keer op gesprek want ze kunnen geen keuze maken. *zucht* Just make up your minds!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |