In before achter het station.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jamaar ik moet geld opnemennn en er staat 39,45 op (dus kom eigenlijk 55 cent te kort) en heitje voor karweitje en dan 10 euro bij elkaar sprokkelen werkt niet zo.
1,2 obviously.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef tubacloud het volgende:
komt natuurkunde 1,2 dichter bij het examen van dit jaar, of natuurkunde 1?
Ok, thanksquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Moet je alleen wel kijken welke onderwerpen niet moeten want in 1,2 zitten er meer.
Doe je zelf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga veeeeel te veel geld uitgeven de komende maanden.
I know, festivals en op kamers gaan en feesten enzo zijn niet goed voor je bankrekening.quote:
hier regent hetquote:
Nee?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hallo weet je hoe mooi die was.
Hier niet maar dat gaat het zo wel weer doen geloof ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hier regent heten dat blijft het voorlopig ook nog wel even doen
en ik moet ook nog naar buiten
Ah, nu weet ik het wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij leek op Chanel Nouvelle Vague, alleen dan 3 euro van HEMA ipv 20.
Ik hoop niet dat 't gaat regenen, heb niet voor niets m'n auto gewassen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:04 schreef tubacloud het volgende:
ik woon onder dat blauwe
van buienradar dus![]()
Bij ons is de zon vervangen door H2O naar het schijntquote:
Hier regende het net alquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 't gaat regenen, heb niet voor niets m'n auto gewassen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier regende het net alen god nonde wat een kut muis is dit.
Ritalin?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef tubacloud het volgende:
weet er iemand een middel om je beter te kunnen concentreren? buiten Wiet, Hasj, XTC, Amfetamine, Speed, Coke, Heroine en al die zooi?
Druivensuiker, slaap.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef tubacloud het volgende:
weet er iemand een middel om je beter te kunnen concentreren? buiten Wiet, Hasj, XTC, Amfetamine, Speed, Coke, Heroine en al die zooi?
Ah jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Bij ons is de zon vervangen door H2O naar het schijnt![]()
met wat zuren erdoorheen zodat de boompjes dood kunnen gaan
Dat gaat wel hoor. Je onthoudt alleen vrij weinig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zie jij je maar eens te concentreren met XTC op trouwens.
Hmm kan donderdag ook wel stukje gaan fietsen ja, van mij mag t best een beetje regenen als t maar niet al te koud is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef Marco001 het volgende:
ach, zolang het donderdag maar droog is en het mtb parkours ook te doen is..
Minder blowen makker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:08 schreef -SG- het volgende:
Boh, volgens mij heb ik de woede van mijn projectgenoten op mijn hals gehaald.
Op zich een essentieel iets van concentratie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat gaat wel hoor. Je onthoudt alleen vrij weinig.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op zich een essentieel iets van concentratie.Als het over examens gaat althans.
Koud blijft het toch wel dit jaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hmm kan donderdag ook wel stukje gaan fietsen ja, van mij mag t best een beetje regenen als t maar niet al te koud is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |