In before achter het station.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jamaar ik moet geld opnemennn en er staat 39,45 op (dus kom eigenlijk 55 cent te kort) en heitje voor karweitje en dan 10 euro bij elkaar sprokkelen werkt niet zo.
1,2 obviously.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef tubacloud het volgende:
komt natuurkunde 1,2 dichter bij het examen van dit jaar, of natuurkunde 1?
Ok, thanksquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Moet je alleen wel kijken welke onderwerpen niet moeten want in 1,2 zitten er meer.
Doe je zelf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga veeeeel te veel geld uitgeven de komende maanden.
I know, festivals en op kamers gaan en feesten enzo zijn niet goed voor je bankrekening.quote:
hier regent hetquote:
Nee?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hallo weet je hoe mooi die was.
Hier niet maar dat gaat het zo wel weer doen geloof ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hier regent heten dat blijft het voorlopig ook nog wel even doen
en ik moet ook nog naar buiten
Ah, nu weet ik het wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij leek op Chanel Nouvelle Vague, alleen dan 3 euro van HEMA ipv 20.
Ik hoop niet dat 't gaat regenen, heb niet voor niets m'n auto gewassen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:04 schreef tubacloud het volgende:
ik woon onder dat blauwe
van buienradar dus![]()
Bij ons is de zon vervangen door H2O naar het schijntquote:
Hier regende het net alquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 't gaat regenen, heb niet voor niets m'n auto gewassen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier regende het net alen god nonde wat een kut muis is dit.
Ritalin?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef tubacloud het volgende:
weet er iemand een middel om je beter te kunnen concentreren? buiten Wiet, Hasj, XTC, Amfetamine, Speed, Coke, Heroine en al die zooi?
Druivensuiker, slaap.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef tubacloud het volgende:
weet er iemand een middel om je beter te kunnen concentreren? buiten Wiet, Hasj, XTC, Amfetamine, Speed, Coke, Heroine en al die zooi?
Ah jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Bij ons is de zon vervangen door H2O naar het schijnt![]()
met wat zuren erdoorheen zodat de boompjes dood kunnen gaan
Dat gaat wel hoor. Je onthoudt alleen vrij weinig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zie jij je maar eens te concentreren met XTC op trouwens.
Hmm kan donderdag ook wel stukje gaan fietsen ja, van mij mag t best een beetje regenen als t maar niet al te koud is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef Marco001 het volgende:
ach, zolang het donderdag maar droog is en het mtb parkours ook te doen is..
Minder blowen makker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:08 schreef -SG- het volgende:
Boh, volgens mij heb ik de woede van mijn projectgenoten op mijn hals gehaald.
Op zich een essentieel iets van concentratie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat gaat wel hoor. Je onthoudt alleen vrij weinig.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op zich een essentieel iets van concentratie.Als het over examens gaat althans.
Koud blijft het toch wel dit jaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hmm kan donderdag ook wel stukje gaan fietsen ja, van mij mag t best een beetje regenen als t maar niet al te koud is.
Nouuuuuu bij mij was dat echt nieeeeet zo hoor. Maar dat was meer omdat ik er geen zin in had denk ik. Twee van die gasten zaten zo'n gesprek te voeren en ik probeerde op te letten en mee te praten maar het enige wat er uit kwam was 'ja... ja dat heb je soms hè...' en toen gaf ik het maar op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Maar voor de rest kan je je wel goed concentreren, omdat je voor de rest toch geen andere dingen aan je hoofd hebt.
Denk dat we een vrij warme zomer gaan krijgenquote:
Ik heb echt een uur met een meisje staan kletsen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouuuuuu bij mij was dat echt nieeeeet zo hoor. Maar dat was meer omdat ik er geen zin in had denk ik. Twee van die gasten zaten zo'n gesprek te voeren en ik probeerde op te letten en mee te praten maar het enige wat er uit kwam was 'ja... ja dat heb je soms hè...' en toen gaf ik het maar op.
Benauwd zul je bedoelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat we een vrij warme zomer gaan krijgen
Maar de zon is toch 'dood?' Dat was ook de reden waarom we zo'n koude winter hadden.... Dat gebeurt eens in de zoveel miljoen jaar ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat we een vrij warme zomer gaan krijgen
Ooooooh, nicequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:19 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)lvast-hittegolf.html
Dude, in de vakantie denk ik gewoon niet aan schoolquote:
Waar heb je dat gelezen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar de zon is toch 'dood?' Dat was ook de reden waarom we zo'n koude winter hadden.... Dat gebeurt eens in de zoveel miljoen jaar ofzo
mjah, ik heb deze fiets nog maar net, en heb best wel een hekel aan fietsen in de regen.. Daarnaast schijnt het op dat parkour wat ik wil gaan rijden best wel glad te kunnen zijn (of vergis ik me nou met een andere route?)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hmm kan donderdag ook wel stukje gaan fietsen ja, van mij mag t best een beetje regenen als t maar niet al te koud is.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar de zon is toch 'dood?' Dat was ook de reden waarom we zo'n koude winter hadden.... Dat gebeurt eens in de zoveel miljoen jaar ofzo
Hier valt t wel mee hoe glad t is, maar is ook geen specifieke mountainbike route. Als het regent ben je wel keiranzigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, ik heb deze fiets nog maar net, en heb best wel een hekel aan fietsen in de regen.. Daarnaast schijnt het op dat parkour wat ik wil gaan rijden best wel glad te kunnen zijn (of vergis ik me nou met een andere route?)
Ik haat het weer in NL echt. Het hoeft nog niet een hartstikke heet te zijn en het is al zo benauwd. Wat een verademing was dat toen ik voor de eerste keer naar spanje op vakantie ging, zo anders.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mooi kut, hittegolf. Wordt weer lekker op Werchter en Lowlands en Extrema enzo.
Direct, wtf, waarom niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dude, in de vakantie denk ik gewoon niet aan school.
laat staan als je op je bek gaat..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier valt t wel mee hoe glad t is, maar is ook geen specifieke mountainbike route. Als het regent ben je wel keiranzig
heb je je account op het mountainbikeforum weer onder het stof vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, ik heb deze fiets nog maar net, en heb best wel een hekel aan fietsen in de regen.. Daarnaast schijnt het op dat parkour wat ik wil gaan rijden best wel glad te kunnen zijn (of vergis ik me nou met een andere route?)
quote:
Drugs are bad mkayquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:31 schreef -SG- het volgende:
[..]. Ik had stukken voor het project te laat ingeleverd, of gewoon helemaal niet ingeleverd
. Ohja en vandaag zouden we op school zijn voor vergadering, maar was ik ook al vergeten
.
haha, jazeker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:31 schreef tubacloud het volgende:
[..]
heb je je account op het mountainbikeforum weer onder het stof vandaan gehaald?![]()
ik heb me gisteren aangemeld, meteen voorgesteld in het verkeerde subforumquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha, jazeker.darkchaos was een oude nickname van mij..
Ja klopt. Op Pinkpop en Werchter (da's dan België maar toch) was het echt een hel. Dat wakker worden in een plas zweet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik haat het weer in NL echt. Het hoeft nog niet een hartstikke heet te zijn en het is al zo benauwd. Wat een verademing was dat toen ik voor de eerste keer naar spanje op vakantie ging, zo anders.
Moet je niet zoveel drugsen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja klopt. Op Pinkpop en Werchter (da's dan België maar toch) was het echt een hel. Dat wakker worden in een plas zweet.
Doh! lekker bezig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik heb me gisteren aangemeld, meteen voorgesteld in het verkeerde subforum
Ik ben nog niet onderuit gegaan, wel bijna toen ik een bochtje nam waar beetje modder in lagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
laat staan als je op je bek gaat..
Gelukkig ben ik alleen een keertje onderuit gegaan op mul zand, kneep te hard in de voorrem omdat ik heel ver voorlag op de anderen. XD
Op graspop ook manquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja klopt. Op Pinkpop en Werchter (da's dan België maar toch) was het echt een hel. Dat wakker worden in een plas zweet.
Dat deed ik natuurlijk ook toen.quote:
Dit jaar komt Killswitch Engagequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Op graspop ook manfuuucking heet en benauwd, en nergens schaduw
Genoeg drinken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat deed ik natuurlijk ook toen.![]()
Best kut want Extrema lijkt me ideaal met drugs maar als het zo heet is vind ik dat eng.
Idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Op graspop ook manfuuucking heet en benauwd, en nergens schaduw
Vorig jaar zouden ze ook komen, KSE dan, maar vanwege familieomstandigheden kwamen ze niet. En As I lay dying zou eerst ook komen vorig jaar, en toen ineens niet meer. En komen ze dit jaar dan weer welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit jaar komt Killswitch Engage... En Immortal
Pinkpop was ook gratis waterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Idd.Kutttttt. Op Werchter was gelukkig wel gratis drinkwater. Dop verstoppen, flesje mee en bingo.
Ik ga als t goed isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vorig jaar zouden ze ook komen, KSE dan, maar vanwege familieomstandigheden kwamen ze niet. En As I lay dying zou eerst ook komen vorig jaar, en toen ineens niet meer. En komen ze dit jaar dan weer wel
fffuuu, dat mis ik dan weer
mjah das ook altijd kut..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben nog niet onderuit gegaan, wel bijna toen ik een bochtje nam waar beetje modder in lag
Skills heb ik ook niet, is vooral dat ik nog wat beweging krijgquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah das ook altijd kut..
Het is echt 3 jaar geleden ofzo dat ik voor het laatst heb ge mountainbiket, dus de techniek skills ontbreken nog helemaal. XD
Sepultura komtquote:
Jamaar daarom. Werchter was gewoon bij de wc's en was je binnen 2 minuten aan de beurt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Pinkpop was ook gratis waterFucking lange rijen altijd
Dan nog. Kreeg het op Révolt al tyfuswarm. Maar misschien aan het eind van de dag ofzo. Dan is't afgekoeld + moet je nog energie blijven houden.quote:
Inderdaad, daarvoor heb ik mijn mtb ook aangeschaftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Skills heb ik ook niet, is vooral dat ik nog wat beweging krijg
[..]
Sepultura komt
Alleen niet heel gemotiveerd, anders zat ik telkens op dat ding. Al weer 3 weken terug dat ik geweest benquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarvoor heb ik mijn mtb ook aangeschaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |