Ook ik wil hier toch wel even op reageren...quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wat een belachlijke uitspraak! Jou nagelstyliste zegt dus dat je met kunstnagels een verhoogde kans op kanker hebt alleen is die kans met acrylnagles een stuk hoger dan met gelnagels.
Ik heb het beide gehad en moet zeggen merk geen verschil,bhalve dat het opbrengen van gelnagels erg pijnlijk kan zijn onder de lamp.Het is maar net waar je nagelstyliste of jezelf het beste mee overweg kan.
die van mij of die van jezelf...of beide.....quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie nu wel dat ie nog een extra laagje had kunnen gebruiken, zo op de foto...
Nee, die van mezelf!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie nu wel dat ie nog een extra laagje had kunnen gebruiken, zo op de foto...
Ik zeg Madrid!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef Muck het volgende:
Wat gaan jullie toch ongelofelijk snel
Ik heb net de One Minute Manicure van Herôme gebruikt, en ik moet zeggen dat ik nu wel lekker poezelige handjes heb
Het ruikt ook lekker naar sinaasappeltjes
ik vind mijn handen wel erg aal zo zonder lak, dus ik denk dat ik toch maar weer aan de slag ga...
Ik twijfel tussen:
[ afbeelding ]
WIC Madrid (bubble gum-kleurtje)
WIC Frankfurt (donkerblauw)
WIC Las Vegas (Feller roze dan Madrid)
WIC Tokyo (rood met een fijn glittertje, maar chipt snel)
Essence Pool Party (aqua met glitters)
Hier trouwens een oud fotootje met Pool Part (helaas al gechipt)
[ afbeelding ]
Ik zeg alleen maar wat zij me vertelde he. Maar tegenwoordig krijg je blijkbaar overal kanker van dus, ik trek me er niks van aan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wat een belachlijke uitspraak! Jou nagelstyliste zegt dus dat je met kunstnagels een verhoogde kans op kanker hebt alleen is die kans met acrylnagles een stuk hoger dan met gelnagels.
Ik heb het beide gehad en moet zeggen merk geen verschil,bhalve dat het opbrengen van gelnagels erg pijnlijk kan zijn onder de lamp.Het is maar net waar je nagelstyliste of jezelf het beste mee overweg kan.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]![]()
Op die oranje na wil ik die orly's wel hebben alleen net besteld voor de shop
Nee dat komt nog hoop ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaaaaaah heb je Orly's besteld voor de shop, ja?!
aaahh hoop het wel want vind orly echt fijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee dat komt nog hoop ik, nee CG en CC besteld
Goedzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:57 schreef Chanty87 het volgende:
* Chanty87 wacht heel ongeduldig tot de TNT-meneer haar Seche Vite komt brengen
Ze zijn niet zo snel tegenwoordig
Edit: hihiihihihi daar istie![]()
![]()
Gelukig dat hij er is, ik zit nog op de DPD te wachten, die komen soms pas om half 6quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:57 schreef Chanty87 het volgende:
* Chanty87 wacht heel ongeduldig tot de TNT-meneer haar Seche Vite komt brengen
Ze zijn niet zo snel tegenwoordig
Edit: hihiihihihi daar istie![]()
![]()
Bekende platequote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even een french erbij gestempeld
Hahahha, ja, hoe zou dat nou komen....quote:
French manicure met een plate maken ziet er leuk uit! Misschien ook maar eens proberenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even een french erbij gestempeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |