Die film! Prachtig. Wat een acteerwerk. Wat een one-liners. Pure emotie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef neen het volgende:
Alleen wonen lijkt me ook wel saaidoordeweeks red ik het prima op m'n kamer maar de meeste studiegenoten gaan in het weekend naar huis en als ik dan op m'n kamer blijf vind ik het wel fijn als er nog wat huisgenoten aanwezig zijn om mee te stappen ofzo
want het is dan toch weekend!
Ik vind het wel fijn dat ik bij m'n ouwelui weg benik lijk echt veeel op m'n vader en dat botste echt
confronterend ook want "vroeger" wilde ik nooit zo worden terwijl hij eigenlijk wel een chille gast is
Kun je niet een tijdje uit huis proberen chico? Van kamernet een tijdelijke kamer van 3 maand ofzo plukken en dat eens uitproberen?
Nou ja goed, ik ga iig Rita stemmen de komende verkiezingenwat een bazenfilm!
Ja, ik heb het ook gelezen. Het filmpje dat ik zag zag er best heftig uit...quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:14 schreef P.F het volgende:
Ik lees net dat er op de uni van Nynke een incident was met een cartoonist!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:42 schreef _Calimero_ het volgende:
Een van de belangrijkste en moeilijkste dingen waar ik de komende weken op moet gaan letten, is dat ik niet meer mag lijnenDit conflicteert namelijk met mijn uiteindelijke doel van normaal kunnen eten en mezelf kunnen accepteren.
De grote vraag is hoe doe je dat? Ik ben al ZO lang bezig met af willen vallen, dat ik niet eens meer weet hoe het voelt/hoe het is om dat niet te doen.
Tips hierover zijn dan ook zeer welkom![]()
De scriptie loopt langzamerhand op een eind. Vandaag over een week moet ik hem inleveren, dus dat is ook goed. Maar, ik moet nog bergen verzetten in een week!quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nyn!Hoe is het met de scriptie en sollicitaties?
Nog maar een week! Wat fijn dat het bijna klaar is joh!! Succes met de laatste loodjesquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De scriptie loopt langzamerhand op een eind. Vandaag over een week moet ik hem inleveren, dus dat is ook goed. Maar, ik moet nog bergen verzetten in een week!
Sollicitaties heb ik de laatste tijd niet meer zoveel de deur uit gedaan, omdat druk...Maar, zodra de scriptie klaar is komt dat er vast weer van!
Mooi lijstje heb je ervan gemaaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]In de spiegel kijken en alleen benoemen wat je mooi vindt aan jezelf, focussen op je pluspunten en die hardop zeggen. Elke dag. Complimentjes niet afwijzen maar accepteren.
Met kick-ass heels loop ik de hele dag te klagen over zere voeten en ga ik per 4 stappen 2 x door mijn enkelsquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:17 schreef Ewelina het volgende:
Het werkt voor mij iig wel. En een stel kick-ass heels natuurlijk. Gewoon jezelf leuk aankleden en goed verzorgen enzo, scheelt al een hoop. Ik word blijer als ik in de spiegel kijk en er een beetje leuk uitzie, dan wanneer ik me in een uberlelijke joggingbroek hul. Evenals lachen, dat is goed voor je humeur. Maar ik geloof dat dat bij jou niet zo'n probleem is.
Overigens zijn mijn tips ook toe te passen op het opkrikken van je algehele zelfvertrouwen (dus bv op je prestaties). Anders schrijf je de complimenten maar op de muur
Jezelf opvreten heeft geen invloed op de situatie, en je zult er ook niet beter van gaan werken, gok ik zo. Balen dat het tegenzit Marz! Probeer de positieve kanten ervan te vinden...(al is dat wellicht makkelijker gezegd dan gedaan)quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:25 schreef -marz- het volgende:
Hmmz beetje een mindere dag vandaag.
Zit me hier een beetje op te vreten over die nieuwe opdracht. Allemaal kleine dingetjes die tegenzitten.
Cali lijkt me wel lastig als je het zo gewend bent. Succes ermee en wees vooral (extra) aardig voor jezelf idd.
En jij succes met je niet lijnen. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat moeiljk is. Waarom ga je niet eten op de CFse manier? Je sport sowieso al heel veel....Dus, waarschijnlijk als je niet lijnt en gewoon normaal eet val je nog steeds af!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nog maar een week! Wat fijn dat het bijna klaar is joh!! Succes met de laatste loodjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |