abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:20:19 #201
236335 neen
schone schijn
pi_81324517
Volgens mij is dat ook hetzelfde ja
het lijkt niet wat het is
pi_81327268
Goedemorgen!

Vandaag een drukke dag en een nieuwe klus waar ik een klein beetje zenuwachtig voor ben, terwijl het in feite niets schokkends is maar het komt doordat ik het graag goed wil doen en een ander niet wil teleurstellen. En ik heb m'n planning een beetje te strak gedaan, daar houd ik ook niet van.

Wat een weer vandaag
Springfield's looking pretty dusty today
  woensdag 12 mei 2010 @ 07:28:33 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81327386
Goeiemorgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_81327477
hoi
Ja doei.
pi_81327486
Goedemorgen!
pi_81327561
Goedemorgen! XM heeft de reis overleefd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:03:44 #207
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81327592
Goedemorgen iedereen, goedenacht voor mezelf, ik ga eindelijk een tukje doen al 25 uur wakker, feestje was leuk maar direct trein terug naar huis genomen zodat ik nu lekker lui kan uitslapen in mijn eigen bedje...

Have a nice day and see you in 8 hours!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_81327633
ik ben weer 's ziek dus ik dacht, zit dan toch thuis en kan weer 's meeposten!

Koutje gevat en met keelpijn, hoesten en hoofdpijn onder mijn dekentje.
Heb eergisteren mijn hart gelucht tegenover mijn bestuursgenoten met een redelijk 'hard' maar eerlijk mailtje waarop ik geen tegenreactie heb gehad, dus ik hoop maar dat ze 't begrijpen. Kern van het verhaal: ik was niet zo actief meer, eerder passief, werd me verweten. En dat klopt, en het kan me eigenlijk persoonlijk niet zoveel schelen. Ik probeer het alleen vanuit verenigingsperspectief te verbeteren, omdat elke keer als ik weer genegeerd word door mijn ex-getuige en ex-beste vriend, elke keer als we samen moeten werken of als ik een interessevraag met een kille ja/nee beantwoord krijg, dit als een flinke dolksteek voel. Nog een paar maandjes en nog maar enkele grote dingen te gaan, is mijn energie op en ik ben blij dat dat uitgesproken is!

Studie gaat goed, maar 1 officiele herkansing op 't programma die ik echt wel kan halen,en ook de rest gaat goed zodat ik wellicht geen herkansingen meer hoef te doen in augustus en dus in juni/juli mijn P al haal dat zou tof zijn!

Eet-/sportgewijs gaat ook wel goed. Weeg/meet niet, maar kijk gewoon in de spiegel, en dat bevalt redelijk. Kan beter, maar daar wordt aan gewerkt. 3 keer krachttraining (circuitje in de sportschool) samen met Mr.Mo en 1 keer Cardio en/of spinning. Het zet wel zoden aan de dijk

Lijstje voor vandaag moet ik nog bedenken. Ben dus niet helemaal optimaal en heb niet veel trek
Ja doei.
pi_81327758
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef neen het volgende:
Alleen wonen lijkt me ook wel saai doordeweeks red ik het prima op m'n kamer maar de meeste studiegenoten gaan in het weekend naar huis en als ik dan op m'n kamer blijf vind ik het wel fijn als er nog wat huisgenoten aanwezig zijn om mee te stappen ofzo want het is dan toch weekend!
Ik vind het wel fijn dat ik bij m'n ouwelui weg ben ik lijk echt veeel op m'n vader en dat botste echt confronterend ook want "vroeger" wilde ik nooit zo worden terwijl hij eigenlijk wel een chille gast is

Kun je niet een tijdje uit huis proberen chico? Van kamernet een tijdelijke kamer van 3 maand ofzo plukken en dat eens uitproberen?

Nou ja goed, ik ga iig Rita stemmen de komende verkiezingen wat een bazenfilm!

Die film! Prachtig. Wat een acteerwerk. Wat een one-liners. Pure emotie.

Lijstje planning:
O: mango met magere yoghurt en 1 boterham kaas
T: 3 wortels
L: 2x bruin pistoletje met grillham, 2 speculaasjes misschien?
T. bietensalade met rauwe ui en yoghurtdressing
D: iets met boontjes
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:34:03 #210
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81327924
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:14 schreef P.F het volgende:
Ik lees net dat er op de uni van Nynke een incident was met een cartoonist!
Ja, ik heb het ook gelezen. Het filmpje dat ik zag zag er best heftig uit...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:36:03 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81327959
OH, en goeiemorgen..

blootje!

Ik heb eindelijk een nacht fijn geslapen. Zo'n opluchting!
pi_81328006
Nyn! Hoe is het met de scriptie en sollicitaties?
Ja doei.
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:39:03 #213
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81328011
Beterschap mo!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:39:22 #214
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81328019
En ik zit weer op mijn werk. Gelukkig morgen extra vrij ivm Hemelvaart.
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:42:06 #215
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81328102
Goedemorgen!

Beterschap, Mo!

Na 5 uberslechte dagen waarin ik meer suiker/vet heb gegeten dan heel NL bij elkaar , is gister de knop weer een beetje omgegaan.

Een van de belangrijkste en moeilijkste dingen waar ik de komende weken op moet gaan letten, is dat ik niet meer mag lijnen Dit conflicteert namelijk met mijn uiteindelijke doel van normaal kunnen eten en mezelf kunnen accepteren.
De grote vraag is hoe doe je dat? Ik ben al ZO lang bezig met af willen vallen, dat ik niet eens meer weet hoe het voelt/hoe het is om dat niet te doen.
Tips hierover zijn dan ook zeer welkom

Lijstje vandaag dan maar:
O: 2x brood (avocado & jam/kaas), koffie
T: cappuccino en blikje tonijn
L: 2x brood met kipfilet en ei
T: ?
D: pasta met broccoli, kip, champs, pesto en wat kookroom
S: 2 uur spinning
T: ? Nootjes denk ik
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:42:42 #216
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_81328114
Godver. Boter staat op mijn huisgenoot zijn kamer. Ik heb al moeite met ontbijten en dan moet ik ook nog zo'n droog broodje zien weg te kanen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:46:52 #217
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81328200
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:42 schreef _Calimero_ het volgende:

Een van de belangrijkste en moeilijkste dingen waar ik de komende weken op moet gaan letten, is dat ik niet meer mag lijnen Dit conflicteert namelijk met mijn uiteindelijke doel van normaal kunnen eten en mezelf kunnen accepteren.
De grote vraag is hoe doe je dat? Ik ben al ZO lang bezig met af willen vallen, dat ik niet eens meer weet hoe het voelt/hoe het is om dat niet te doen.
Tips hierover zijn dan ook zeer welkom
  • In de spiegel kijken en alleen benoemen wat je mooi vindt aan jezelf, focussen op je pluspunten en die hardop zeggen. Elke dag.
  • Complimentjes niet afwijzen maar accepteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 12-05-2010 09:02:23 ]
  • [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:06:50 #218
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81328555
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
    Nyn! Hoe is het met de scriptie en sollicitaties?
    De scriptie loopt langzamerhand op een eind. Vandaag over een week moet ik hem inleveren, dus dat is ook goed. Maar, ik moet nog bergen verzetten in een week!

Sollicitaties heb ik de laatste tijd niet meer zoveel de deur uit gedaan, omdat druk...Maar, zodra de scriptie klaar is komt dat er vast weer van!
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:08:29 #219
    277802 _Calimero_
    pi_81328593
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 09:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

De scriptie loopt langzamerhand op een eind. Vandaag over een week moet ik hem inleveren, dus dat is ook goed. Maar, ik moet nog bergen verzetten in een week!

Sollicitaties heb ik de laatste tijd niet meer zoveel de deur uit gedaan, omdat druk...Maar, zodra de scriptie klaar is komt dat er vast weer van!
    Nog maar een week! Wat fijn dat het bijna klaar is joh!! Succes met de laatste loodjes
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:09:31 #220
    277802 _Calimero_
    pi_81328615
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 08:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

• In de spiegel kijken en alleen benoemen wat je mooi vindt aan jezelf, focussen op je pluspunten en die hardop zeggen. Elke dag.
  • Complimentjes niet afwijzen maar accepteren.
  • Mooi lijstje heb je ervan gemaakt
    Dank je wel, dat zijn inderdaad sowieso goede dingen om aan te werken.
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:17:37 #221
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81328785
    Het werkt voor mij iig wel. En een stel kick-ass heels natuurlijk. Gewoon jezelf leuk aankleden en goed verzorgen enzo, scheelt al een hoop. Ik word blijer als ik in de spiegel kijk en er een beetje leuk uitzie, dan wanneer ik me in een uberlelijke joggingbroek hul. Evenals lachen, dat is goed voor je humeur. Maar ik geloof dat dat bij jou niet zo'n probleem is.

Overigens zijn mijn tips ook toe te passen op het opkrikken van je algehele zelfvertrouwen (dus bv op je prestaties). Anders schrijf je de complimenten maar op de muur
    pi_81328966
    Hmmz beetje een mindere dag vandaag.
    Zit me hier een beetje op te vreten over die nieuwe opdracht. Allemaal kleine dingetjes die tegenzitten.

Cali lijkt me wel lastig als je het zo gewend bent. Succes ermee en wees vooral (extra) aardig voor jezelf idd.
    Springfield's looking pretty dusty today
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:32:37 #223
    277802 _Calimero_
    pi_81329135
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 09:17 schreef Ewelina het volgende:
    Het werkt voor mij iig wel. En een stel kick-ass heels natuurlijk. Gewoon jezelf leuk aankleden en goed verzorgen enzo, scheelt al een hoop. Ik word blijer als ik in de spiegel kijk en er een beetje leuk uitzie, dan wanneer ik me in een uberlelijke joggingbroek hul. Evenals lachen, dat is goed voor je humeur. Maar ik geloof dat dat bij jou niet zo'n probleem is.

Overigens zijn mijn tips ook toe te passen op het opkrikken van je algehele zelfvertrouwen (dus bv op je prestaties). Anders schrijf je de complimenten maar op de muur
    Met kick-ass heels loop ik de hele dag te klagen over zere voeten en ga ik per 4 stappen 2 x door mijn enkels Dus die houd ik op een bescheiden hoogte
    Maar je hebt wel gelijk, de oversized jeans/afgetrapte gympen die ik draag, doen me niet echt sexy en mooi voelen.

Ik weet alleen niet hoe ik moet eten, om niet te lijnen. Het is zo'n ingesleten gewoonte... Misschien wat minder aangeboden dingen afslaan, en wat meer -met mate- dingen toestaan zodat ik wellicht ook minder behoefte aan eetbuien krijg
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:34:13 #224
    277802 _Calimero_
    pi_81329181
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 09:25 schreef -marz- het volgende:
    Hmmz beetje een mindere dag vandaag.
    Zit me hier een beetje op te vreten over die nieuwe opdracht. Allemaal kleine dingetjes die tegenzitten.

Cali lijkt me wel lastig als je het zo gewend bent. Succes ermee en wees vooral (extra) aardig voor jezelf idd.
    Jezelf opvreten heeft geen invloed op de situatie, en je zult er ook niet beter van gaan werken, gok ik zo. Balen dat het tegenzit Marz! Probeer de positieve kanten ervan te vinden...(al is dat wellicht makkelijker gezegd dan gedaan)

Ik ga eens even aan mijn dagplanning beginnen. Is het bij jullie ook zo nat en grijs? Ik ga kaarsjes aansteken, heb ik in elk geval nog wat licht om me heen
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:39:21 #225
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81329325
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 09:08 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Nog maar een week! Wat fijn dat het bijna klaar is joh!! Succes met de laatste loodjes
    En jij succes met je niet lijnen. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat moeiljk is. Waarom ga je niet eten op de CFse manier? Je sport sowieso al heel veel....Dus, waarschijnlijk als je niet lijnt en gewoon normaal eet val je nog steeds af!

Hier is het heerlijk weer, ik heb m'n open schoentjes en een t-shirt aan, de eerste keer dit jaar. Zo lekker!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')