MIsschien eens een week al je eten afwegen en doorrekenen? Tis een k*tklus, maar het zal vast wat opleveren. Ik heb laatst mijn boterhammen zelfs gewogen voor en na het boter smeren, bleek dat ik 80 kcals smeer op drie sneetjes. En dat was dan ook nog de heule magere Becelquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Spieren zouden kunnen, maar mn buik gaat ook niet weg, en voor zover ik kan beoordelen wordt de rest ook niet echt minder![]()
Ik baalNog even en ik zit weer op mn startgewicht
Ik bedoel, hetzelfde gewicht houden maar wel strakker worden vind ik niet erg, maar het is bijzonder demotiverend om iedere keer dat gewicht omhoog te zien gaan
koekjes bakkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Erg hè, van het vliegtuig!
Mijn nuttige dag zit er weer op, wat zal ik nu doen
Hahaha. Die uitdaging wil ik wel aangaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
MIsschien eens een week al je eten afwegen en doorrekenen? Tis een k*tklus, maar het zal vast wat opleveren. Ik heb laatst mijn boterhammen zelfs gewogen voor en na het boter smeren, bleek dat ik 80 kcals smeer op drie sneetjes. En dat was dan ook nog de heule magere Becelen echt niet dik gesmeerd (integendeel zelfs).
Oh en ik wil Cali wel uitdagendenk namelijk dat ik wel meer suiker gegeten heb dan zij de afgelopen vijf dagen
![]()
Ik val ook niet af. 62 was twee weken geleden het laagst, en toen had ik drie dagen amper gegeten van de zenuwen en voelde me verre van puik eigenlijk.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
koekjes bakkeneen lekkere salade maken!
Ik snap de frustratiequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Spieren zouden kunnen, maar mn buik gaat ook niet weg, en voor zover ik kan beoordelen wordt de rest ook niet echt minder![]()
Ik baalNog even en ik zit weer op mn startgewicht
Ik bedoel, hetzelfde gewicht houden maar wel strakker worden vind ik niet erg, maar het is bijzonder demotiverend om iedere keer dat gewicht omhoog te zien gaan
Nu heb ik zin in M&M's omdat ik het lasquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja ik lees het net van die crashArm kind.
CF: ja misschien is dat wat.. Al vind ik dat echt heel naar ivm werken enzoMaar ik ga na Rome eens kijken. Troep zit er bij mij altijd wel wat bij, maar voornamelijk cola
De afgelopen weken heb ik geen zak M&Ms of chips gekocht. Meh.
Syrena: dat ga ik dan ook maar weer doen ja![]()
![]()
Ewelina: eh nee ik geloof van niet!
Ja, goed plan! Als ik terug ben van la Bella Roma ga ik dat een week doen - sportactiviteiten, eetlijstjes en kcal documenteren van een week, en dan begin en eindresultaat meten. Eventueel post ik dan de hele bups hier als ik weer niet snap wat er mis mee isquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik snap de frustratie![]()
Ik zou inderdaad ook een week ofzo heel nauw bijhouden wat en hoeveel je eet, misschien dat je daar wat wijzer uit wordt.
So true, ik denk dat het daar bij mij misschien ook mis gaat. Ik ben nu hard bezig met genoeg eten, terwijl ik vroeger bezig was met zo weinig mogelijk etenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Het blijft toch altijd een thin line tussen jezelf niet alles ontzeggen, maar ook weer niet alles toestaan.
Maar het is ook niet onmogelijk dat je lijf bij moet komen van lange tijd te weinig eten! Da's behoorlijk funest.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
So true, ik denk dat het daar bij mij misschien ook mis gaat. Ik ben nu hard bezig met genoeg eten, terwijl ik vroeger bezig was met zo weinig mogelijk etenMisschien sla ik door ofzo
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:47 schreef motorbloempje het volgende:ik vind je sowieso een lekker ding
![]()
Sorry, in de rest van je verhaal kan ik nog wel wat vinden, maar dit is echt onzin.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:39 schreef -marz- het volgende:
*knip*
En veel water drinken zodat je de verbranding op gang houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |