abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81337358
Maria, misschien je lijf even wakker laten schrikken met een korte periode low-carb ofzo? Ik heb ook vaak periodes dat ik echt drie maanden niets afval. Dan moet ik weer een tijdje heel streng mijn eetpatroon aanpakken - niet superweinig eten ineens, maar vaak sluipt er ongemerkt toch weer zooi in en eet ik ook gewoon teveel.
pi_81337430
Erg hè, van het vliegtuig!
Mijn nuttige dag zit er weer op, wat zal ik nu doen
pi_81337487
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Spieren zouden kunnen, maar mn buik gaat ook niet weg, en voor zover ik kan beoordelen wordt de rest ook niet echt minder

Ik baal Nog even en ik zit weer op mn startgewicht Ik bedoel, hetzelfde gewicht houden maar wel strakker worden vind ik niet erg, maar het is bijzonder demotiverend om iedere keer dat gewicht omhoog te zien gaan
MIsschien eens een week al je eten afwegen en doorrekenen? Tis een k*tklus, maar het zal vast wat opleveren. Ik heb laatst mijn boterhammen zelfs gewogen voor en na het boter smeren, bleek dat ik 80 kcals smeer op drie sneetjes. En dat was dan ook nog de heule magere Becel en echt niet dik gesmeerd (integendeel zelfs).

Oh en ik wil Cali wel uitdagen denk namelijk dat ik wel meer suiker gegeten heb dan zij de afgelopen vijf dagen

Ik val ook niet af. 62 was twee weken geleden het laagst, en toen had ik drie dagen amper gegeten van de zenuwen en voelde me verre van puik eigenlijk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81337539
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Erg hè, van het vliegtuig!
Mijn nuttige dag zit er weer op, wat zal ik nu doen
koekjes bakken
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:23:57 #280
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81337548
Da's inderdaad demotiverend Maria... zit je kleding ook niet losser?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81337561
En nu heb ik weer een rol van de suiker. Maar ik voel me zenuwsgewijs en in mijn hoofd wel gewoon weer ok.

En nu ga ik een boodschappenlijstje maken want ik heb ook al twee dagen geen verse groente meer gezien
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:25:54 #282
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81337650
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:22 schreef Syrena het volgende:

[..]

MIsschien eens een week al je eten afwegen en doorrekenen? Tis een k*tklus, maar het zal vast wat opleveren. Ik heb laatst mijn boterhammen zelfs gewogen voor en na het boter smeren, bleek dat ik 80 kcals smeer op drie sneetjes. En dat was dan ook nog de heule magere Becel en echt niet dik gesmeerd (integendeel zelfs).

Oh en ik wil Cali wel uitdagen denk namelijk dat ik wel meer suiker gegeten heb dan zij de afgelopen vijf dagen

Ik val ook niet af. 62 was twee weken geleden het laagst, en toen had ik drie dagen amper gegeten van de zenuwen en voelde me verre van puik eigenlijk.
Hahaha. Die uitdaging wil ik wel aangaan
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81337673
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

koekjes bakken
een lekkere salade maken!
Ja doei.
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:26:28 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81337692
Ja ik lees het net van die crash Arm kind.

CF: ja misschien is dat wat.. Al vind ik dat echt heel naar ivm werken enzo Maar ik ga na Rome eens kijken. Troep zit er bij mij altijd wel wat bij, maar voornamelijk cola De afgelopen weken heb ik geen zak M&Ms of chips gekocht. Meh.

Syrena: dat ga ik dan ook maar weer doen ja

Ewelina: eh nee ik geloof van niet!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:26:51 #285
277802 _Calimero_
pi_81337704
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Spieren zouden kunnen, maar mn buik gaat ook niet weg, en voor zover ik kan beoordelen wordt de rest ook niet echt minder

Ik baal Nog even en ik zit weer op mn startgewicht Ik bedoel, hetzelfde gewicht houden maar wel strakker worden vind ik niet erg, maar het is bijzonder demotiverend om iedere keer dat gewicht omhoog te zien gaan
Ik snap de frustratie
Ik zou inderdaad ook een week ofzo heel nauw bijhouden wat en hoeveel je eet, misschien dat je daar wat wijzer uit wordt.
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:27:37 #286
277802 _Calimero_
pi_81337753
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja ik lees het net van die crash Arm kind.

CF: ja misschien is dat wat.. Al vind ik dat echt heel naar ivm werken enzo Maar ik ga na Rome eens kijken. Troep zit er bij mij altijd wel wat bij, maar voornamelijk cola De afgelopen weken heb ik geen zak M&Ms of chips gekocht. Meh.

Syrena: dat ga ik dan ook maar weer doen ja

Ewelina: eh nee ik geloof van niet!
Nu heb ik zin in M&M's omdat ik het las

*gaat laatste 4 pagina's lezen en dan ei bakken
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:28:31 #287
277802 _Calimero_
pi_81337826
Trio van vis! en berichten!

woensdag 12 mei 2010 @ 13:28:58 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81337855
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik snap de frustratie
Ik zou inderdaad ook een week ofzo heel nauw bijhouden wat en hoeveel je eet, misschien dat je daar wat wijzer uit wordt.
Ja, goed plan! Als ik terug ben van la Bella Roma ga ik dat een week doen - sportactiviteiten, eetlijstjes en kcal documenteren van een week, en dan begin en eindresultaat meten. Eventueel post ik dan de hele bups hier als ik weer niet snap wat er mis mee is
pi_81337953
Het blijft toch altijd een thin line tussen jezelf niet alles ontzeggen, maar ook weer niet alles toestaan.
pi_81338076
Maar om het wat positiever te stellen, Maria: het is een prácht-prestatie dat je het eerste jaar samenwonen niet bent aangekomen!! Bijna iedereen zwicht in die periode voor het lekker-thuis-bankhangen-met-kaas-en-nootjes en alle bijbehorende kilo's vandien. Maar jij niet
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:34:15 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81338112
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Het blijft toch altijd een thin line tussen jezelf niet alles ontzeggen, maar ook weer niet alles toestaan.
So true, ik denk dat het daar bij mij misschien ook mis gaat. Ik ben nu hard bezig met genoeg eten, terwijl ik vroeger bezig was met zo weinig mogelijk eten Misschien sla ik door ofzo

Oh en technisch gezien ben ik dus wel aangekomen Maar niet van nootjes en chips op de bank, want dat gebeurt niet zo vaak (ik at in ouderlijk huis vaker ongezonde dingen )
pi_81338355
Ik heb hetzelfde ervaren heel lang. Uiteindelijk heb ik besloten om niet meer op de weegschaal te gaan staan. Dat helpt

Het is schijnbaar zo dat als je veel sport en ook (relatief) veel eet, dat je dan eerst zwaarder wordt. Volgens mij gaat daar sowieso veel tijd over heen voordat je resultaat ziet, moet je eerder over een jaar tijd vergelijken.

Dus: eerst de investering maken van je stofwisseling in orde krijgen en spieren kweken, dat duurt enkele maanden. Daarna ga je, zodra je wat minder eet, direct afvallen. En veel water drinken zodat je de verbranding op gang houdt.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81338361
*even uit lurkstand*

Maria de foto's die ik van jou de laatste tijd heb gezien zie je er zeker wel strakker (en ook slanker) uit hoor
Met al dat sporten moet je ook veel spieren bij gekregen hebben en die wegen nu eenmaal meer dan vet.
pi_81338430
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

So true, ik denk dat het daar bij mij misschien ook mis gaat. Ik ben nu hard bezig met genoeg eten, terwijl ik vroeger bezig was met zo weinig mogelijk eten Misschien sla ik door ofzo
Maar het is ook niet onmogelijk dat je lijf bij moet komen van lange tijd te weinig eten! Da's behoorlijk funest.
pi_81338608
Ook mee eens. Ik denk dat je wel op de goede weg bent Maria, ook al werkt de weegschaal niet mee.
Springfield's looking pretty dusty today
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:46:15 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81338659
Marz Niet meer wegen, goed plan!
Je hebt misschien wel gelijk - ik sport nu ongeveer een jaar, maar de fitness zit er pas sinds kort bij, en het normaal-eten-regime iig minder lang. Ik ga iig vrolijk door met sporten

Sarabi: tenk joe! Broeken zeggen niet echt iets anders, maar toch altijd leuk om te horen

CF: ja dat dacht ik ook maar in het begin bleef ik zo lekker constant Maarja, eigen schuld dikke bult enzo. Zou best kunnen. Jojo-de-jojo Geduld is da key I guess.

Samenvatting: bedankt Slankies even mekkeren helpt sowieso al veel, en jullie posts maken me weer wat gemotiveerder! Mèn, wat stond ik net met een sacherijnige rotkop onder de douche
pi_81338703
ik vind je sowieso een lekker ding
Ja doei.
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:48:53 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81338789
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind je sowieso een lekker ding
Right back atcha

*kijkt naar eerdere post* Oh geez, easy on the smilies!
pi_81338803
Maria misschien eet je toch te veel? Ook al eet je niet veel ongezonde dingen maar bijv. wel broodjes + roomboter +50+ kaas. Ik noem maar iets.
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:49:12 #300
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81338810
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:39 schreef -marz- het volgende:
*knip*

En veel water drinken zodat je de verbranding op gang houdt.
Sorry, in de rest van je verhaal kan ik nog wel wat vinden, maar dit is echt onzin.

en ik denk dat het in de lucht zit Maria, er lijkt bij mij ook een stijgende lijn in mijn gewicht te zitten terwijl ik veel beter eet dan aan het begin van het jaar terwijl ik toen maar bleef afvallen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')