abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:26:30 #1
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81288446
Het vorige deel: Slank #1032 - Euh.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjaapje op 11-05-2010 11:33:02 ]
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_81288496
Net op tijd voor een TVP in het nieuwe topic!

Goh, fipo.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81288614
Goodmeurning! Ik moet zo door de regen gaan fietsen

Lijst voor vandaag:
O: halve liter volle yoghurt
L: aardappelsalade
T: taart van 2 collega's - dat wordt een calorierijk akkefietje
T: eventueel 2 of 3 knackebrod met pindakaas
S: pilatesles
D: vegetarische pittige curry met kikkererwten, ei en spinazie + flatbreadje
pi_81288657
tvp
pi_81288765

Het ziet er goed uit hier!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:36:54 #6
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81288901
En Griekenland (inderdaad vreemde naam vooral als je net als ik al een hele dag aan het opzoeken bent over Greece) is van 20 augustus tot 3 september samen met het vriendje. Van 7 tot 14 augustus ga ik met mijn middelbaar vrienden op reis, naar Zuid-Frankrijk, maar we zijn nog druk op villajacht...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_81288951
Wat een schattig plaatje.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:42:11 #8
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81289094
Vond ik ook!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_81289150
Wat een kjoet plaatje!
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:36 schreef Sjaapje het volgende:
En Griekenland (inderdaad vreemde naam vooral als je net als ik al een hele dag aan het opzoeken bent over Greece) is van 20 augustus tot 3 september samen met het vriendje. Van 7 tot 14 augustus ga ik met mijn middelbaar vrienden op reis, naar Zuid-Frankrijk, maar we zijn nog druk op villajacht...
Leuk hoor! Welk eiland ga je naartoe? of ga je hoppen? Lekker ook om er even uit te gaan na je stage bij de horror-dokter

Ik zt nog steeds in mijn pyama, ben de methodologie van mijn scriptie aan het beschrijven en heb eindelijk een duidelijke indeling gevonden. Yihoo. Wil dit vandaag afkrijgen en vast beginnen voor donderdag, dan wil ik de resultaten analyseren. En vanavond of morgenavond de literatuur review even samenhangend enzo maken en dan ter review nogmaals naar mijn supervisor sturen. Ha, als ik het zo opschrijf klinkt het als een goed plan!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:44:48 #10
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81289186
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef Perruche het volgende:
Wat een kjoet plaatje!
[..]

Leuk hoor! Welk eiland ga je naartoe? of ga je hoppen? Lekker ook om er even uit te gaan na je stage bij de horror-dokter
Hoppen, mijn vriendje en ik hebben geen zittend gat, meer als 1 dag strand en we worden al grompy. Maar kijk er wel naar uit rustig op het gemak rondreizen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_81289225
Ik ga even opruimen, vervelend is dat
pi_81289289
Hmmm dilemma, misschien kunnen jullie advies geven? Gaat over school.

Morgenavond heb ik een excursie van een extra vak (heeft verder niet met scheikunde te maken), en het is eigenlijk vooral colleges krijgen op een andere locatie. We gaan naar TNO. Met de info die we krijgen hoef ik verder niets te doen, de eindopdracht is het schrijven van een artikel, wat ik niet ga doen over iets waar TNO me wat over kan vertellen. Het is wel gezellig, met zn allen in de bus, en de laatste keer dat ik die studenten zie.

Morgenavond heb ik eigenlijk ook een taekwondotraining, gericht op verbetering van techniek. Maar mijn eigen trainer is er niet, wel andere mensen met genoeg ervaring om training te geven. Na de training zou ik naar Amsterdam kunnen om feedback te ontvangen op een samenwerkingsproject, anders ontvangen mijn groepsgenoten de feedback en spelen ze dat ook aan mij door. Het is de laatste kans op feedback en ik ben nog nooit eerder naar de feedback momenten geweest omdat ik niet kon.

Dus nu weet ik niet wat ik ga doen . Samenvatting: interessante maar minder nuttige excursie, of sporten en aanwezig bij feedback.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81289308
Trouwens Sjaapje, ik heb 2 jaar geleden met een groep (12 mensen ofzo) hier gezeten: http://www.barayre.nl/, het beviel ons heel goed.
pi_81289426
@Chico ik zou studie voor sport laten gaan. En eigenlijk kun je weer niet !
pi_81289473
O ja.. Je sport is op redelijk hoog hobby niveau toch? Maar geen pro. En ik denk dat je met scheikunde best erg pro kunt/gaat worden. Dus dan zou ik mij daar zo veel mogelijk mee bezig houden. (ipv wat is het leukst)
pi_81289475
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm dilemma, misschien kunnen jullie advies geven? Gaat over school.

Morgenavond heb ik een excursie van een extra vak (heeft verder niet met scheikunde te maken), en het is eigenlijk vooral colleges krijgen op een andere locatie. We gaan naar TNO. Met de info die we krijgen hoef ik verder niets te doen, de eindopdracht is het schrijven van een artikel, wat ik niet ga doen over iets waar TNO me wat over kan vertellen. Het is wel gezellig, met zn allen in de bus, en de laatste keer dat ik die studenten zie.

Morgenavond heb ik eigenlijk ook een taekwondotraining, gericht op verbetering van techniek. Maar mijn eigen trainer is er niet, wel andere mensen met genoeg ervaring om training te geven. Na de training zou ik naar Amsterdam kunnen om feedback te ontvangen op een samenwerkingsproject, anders ontvangen mijn groepsgenoten de feedback en spelen ze dat ook aan mij door. Het is de laatste kans op feedback en ik ben nog nooit eerder naar de feedback momenten geweest omdat ik niet kon.

Dus nu weet ik niet wat ik ga doen . Samenvatting: interessante maar minder nuttige excursie, of sporten en aanwezig bij feedback.
Het is moeilijk voor een buitenstaander om in te schatten hoe nuttig die laatste dingen voor jou zijn. Als het niet echt heel belangrijk is zou ik zeggen: je hebt het al druk genoeg, dus doe gewoon wat je het leukst vindt.

Oh jee, ik moet ervandoor, om 12 uur een afspraak bij de kapper!
pi_81289485
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:51 schreef P.F het volgende:
@Chico ik zou studie voor sport laten gaan. En eigenlijk kun je weer niet !
Dat feedback is ook studie he . Is een ander schoolvak. Dat vind ik nog wel het lastigste, het zijn allebei schoolvakken. Dat van het sporten komt er toevallig bij.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81289572
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat feedback is ook studie he . Is een ander schoolvak. Dat vind ik nog wel het lastigste, het zijn allebei schoolvakken. Dat van het sporten komt er toevallig bij.
Oo ik dacht dat die feedback voor de sport was.

Hmm
pi_81289603
Ik zou voor die groepsopdracht kiezen dan, vinden je klasgenoten het niet lame dat je nooit bij de feedback bent? Of maakt dat niet zo veel uit?

Komt het dat je er nooit bent door een ander vak of door iets anders? Het zou denk ik wel goodwill tonen om naar de feedback te gaan als je nooit gaat.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:05:58 #20
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81289999
FML. Het moet mij ook altijd overkomen. De hele morgen hard gewerkt, crasht word als ik een grafiek invoeg..Normaal sla ik altijd elke 10 - 15 minuten op, maar vanmorgen blijkbaar niet. En er is geen autorecovery. Men, wat baal ik.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:13:26 #21
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81290305
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Trouwens Sjaapje, ik heb 2 jaar geleden met een groep (12 mensen ofzo) hier gezeten: http://www.barayre.nl/, het beviel ons heel goed.
Ziet er super uit maar jammer genoeg al verhuurt in onze periode, zoals de meeste dingen. Wanneer ik namelijk niet kijk voor de reis te organiseren dan doet niemand echt iets en jah uiteindelijk komt het toch terug bij mij...
Sjaap, de regelnicht!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_81290340
[quote]Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef AKnynke het volgende:
FML. Het moet mij ook altijd overkomen. De hele morgen hard gewerkt, crasht word als ik een grafiek invoeg..Normaal sla ik altijd elke 10 - 15 minuten op, maar vanmorgen blijkbaar niet. En er is geen autorecovery. Men, wat baal ik.
[/quote

was het heel veel info? Zo ja, ik heb het ook gehad, mijn computer crashte toen ik net over de 8000 woorden zat en op mijn externe harde schijf stond een oudere verie. Paps had toen online een programmaatje gekocht wat alles (ook dingen die je niet meer terug wílt vinden) terugvond
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:15:52 #23
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81290405
Aarg Nynke PC's e!
Mijn harde schijf is nog steeds dood, en nu moet ik al mijn casussen opnieuw typen, ben ik al mijn recepten kwijt en mijn foto's .
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:16:19 #24
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81290419
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef Perruche het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef AKnynke het volgende:
[/quote

was het heel veel info? Zo ja, ik heb het ook gehad, mijn computer crashte toen ik net over de 8000 woorden zat en op mijn externe harde schijf stond een oudere verie. Paps had toen online een programmaatje gekocht wat alles (ook dingen die je niet meer terug wílt vinden) terugvond
Nee, niet heel veel. Vooral heel veel kleine veranderingen en berekeningen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:17:13 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81290449
oh ja, een handig tooltje is www.dropbox.com. Als je het aanmaakt, laat mij even weten en dan stuur ik een invite want dan krijg ik ook wat meer ruimte..Maar daarmee kun je bestanden automatisch uploaden en zelfs met andere computers synchroniseren. Ideaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')