quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:51 schreef Bklusser het volgende:Hoe groot is deze aannemer. Met andere woorden, kan hij failliet gaan als je door gaat procederen? Anders kan het behoorlijk lang duren en je misschien niet eens die 7,5k eruit krijgen.
Laat je anders ook door je rechtbijstand informeren.
Niet groot...we hebben een voorstel gedaan van 10.000.Minder willen we niet
Nu komen zij weer met 8000...maar voor dit bedrag gaat het niet lukken. We hebben inderdaad 5000 betaald. Ze berekenen nu wat we nodig hebben voor herstel..
Tegels, afvoerdrain, vloerverwarming zijn alleen al een kleine 3000. We denken als we de tegels eraf moeten halen dat de oude tegels (waar nu overheen is getegeld: want dat kon "makkelijk") er ook af gaan en we dan dus de wanden moeten stukadoren. Nu wil hij dit niet betalen omdat dit ook niet op onze offerte van hem stond??!!
Maar dit is toch gevolgschade?? De oude tegeltjes zaten goed vast en daarom kon hij er overheen.)maar dit heeft hij dus verknald) Nu kunnen we niet nog een keer een laag eroverheen doen...
We zijn erg benieuwd naar de contra-expert. Deze heb ik vandaag zelf geprobeerd te spreken. We zijn nml benieuwd of het rapport er echt niet is ofdat het rapport erg tegenviel (dus hoger dan ons eigen rapport) en dit dus maar verzwegen wordt nu....
Het gaat ons vooral om het opnieuw betegelen van de badkamer en toilet. Maar ook de muur in de keuken is lelijk en moet ook gedaan worden (spachtelputz) Eigenlijk zou ik eerst eens moeten weten wat dit gaat kosten. De offertes die ik tot nu toe heb zijn eigenlijk te uitgebreid....