abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2010 @ 09:32:29 #101
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_82009449
wilde gok, maar kan het ingebrand slijpsel zijn? Grijze tegels, slijpen, heet slijpsel wat tegen de muur spat?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 09:35:59 #102
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_82009533
Dat kan natuurlijk ook, slim bedacht zeg!
O+
pi_82009615
Is het een keramieke wasbak? Op de eerste foto lijkt het wel alsof er een smeltplek inzit wat op kunststof duidt (of composiet).

Lijkt mij dat het inbrandpitjes zijn maar daar moet je het duidelijk voor zien..
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_82009653
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:32 schreef ueberduitser het volgende:
wilde gok, maar kan het ingebrand slijpsel zijn? Grijze tegels, slijpen, heet slijpsel wat tegen de muur spat?
Ziet eruit als iets warms inderdaad
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 28 mei 2010 @ 09:45:54 #105
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_82009793
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:38 schreef De_Rikster het volgende:
Is het een keramieke wasbak? Op de eerste foto lijkt het wel alsof er een smeltplek inzit wat op kunststof duidt (of composiet).

Lijkt mij dat het inbrandpitjes zijn maar daar moet je het duidelijk voor zien..
Hoeft niet,

Uit eigen ervaring geleerd niet te slijpen bij een raam, slijpsel brand zo allemaal putjes in je glas
en van glas naar keramisch is niet zo'n grote stap
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_82010000
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:45 schreef zuigmarmot het volgende:

[..]

Hoeft niet,

Uit eigen ervaring geleerd niet te slijpen bij een raam, slijpsel brand zo allemaal putjes in je glas
Klopt maar op de eerste foto meen ik een vervorming te zien door warmte en dat gaat nou weer net niet bij een porseleinen wasbak
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_82010411
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Klopt maar op de eerste foto meen ik een vervorming te zien door warmte en dat gaat nou weer net niet bij een porseleinen wasbak
De "vervorming" te zien op de eerste foto, is de weerspiegeling van het fototoestel. Of bedoel je dit niet, die ovale kring.... Dat is de lens van mij fototoestel..

Iemand had het over thinner, maar laat dit dan ook echt spetters achter die je eraf kan krabben?
pi_82010704
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:45 schreef zuigmarmot het volgende:

[..]

Hoeft niet,

Dat dus we hebben er ook al eens een wastafel mee verpest.
pi_82011095
Zoals eerder vermeld zou ik ook geniegd zijn dit te scharen onder hete spetters.
Een vonnkenregen van metaal? en misschien tegels zou dit soort brandplekken, of vlekjes kunnen veroorzaken
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:48:41 #110
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_82011762
Meen, het wordt steeds erger zeg! Gelukkig heb
je nu het expertisebureau achter je staan.
pi_82018954
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:26 schreef Bklusser het volgende:
Zoals eerder vermeld zou ik ook geniegd zijn dit te scharen onder hete spetters.
Een vonnkenregen van metaal? en misschien tegels zou dit soort brandplekken, of vlekjes kunnen veroorzaken
Vonkenregen van metaal idd, die knoeier heeft de metalen hoekstrips met een slijptop doorgeslepen, en daarbij zijn vonken op je glazuur gekomen en erin gebrand.
pi_82019491
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:44 schreef Gurb het volgende:
[..]
Vonkenregen van metaal idd, die knoeier heeft de metalen hoekstrips met een slijptop doorgeslepen, en daarbij zijn vonken op je glazuur gekomen en erin gebrand.
Tja, kan alleen de hoekstrips niet ontdekken op de foto's van de TS.
Misschien heeft die deze niet eens gebruikt en zo allemaal scherpe randen laten zitten?

@vanderTol
Heb je ijzer/koper slijpsel gezien? Of zijn hoeken netjes afgwerkt met hoekstrips?
pi_82022475
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:55 schreef Bklusser het volgende:

[..]

Tja, kan alleen de hoekstrips niet ontdekken op de foto's van de TS.
Misschien heeft die deze niet eens gebruikt en zo allemaal scherpe randen laten zitten?

@vanderTol
Heb je ijzer/koper slijpsel gezien? Of zijn hoeken netjes afgwerkt met hoekstrips?
Nee er zijn geen strips gebruikt...misschien met het zagen van de (koperen)leidingen??
Hij heeft wel met een slijptol scherpe hoekjes wat afgeplat..maar dit was meer aan de andere kant van de wastafel(bij het toilet) Of hij heeft iets met het stopcontact gedaan..?

Krijg net bericht van de advocaat dat de aannemer een contra-expert wil laten komen....nu dat weer
pi_82022910
Hij gaat strijdend ten onder.

Denkt-ie nou heus dat-ie met de wanprestatie wegkomt...?
pi_82026047
hoop dat die contra expert een beetje vlot kan komen zodat je advocaat daarna ook snel kan schakelen, waardeloos dit zeg.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_82037898
Mag ik vragen waar deze prutser vandaan komt?
Zijn werk lijkt erg op het werk van de "vakman" die de badkamer van mijn dochter verprutst heeft.
Anders kan ik het niet zeggen, tegels op ongelijke hoogte, niet haaks waar dit wel zou moeten, verschillende voegbreedtes, bevestigingsbouten van het inbouwreservoir door de muur heen met als gevolg een stuk uit de stuklaag aan de andere kant van de muur en ga zo maar verder.
~*~ to do het zelf or not, that's the question ~*~
  zaterdag 29 mei 2010 @ 00:55:36 #117
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_82050000
tvptje.

Wil wel eens weten hoe dit afloopt, ongelofelijk dat hij nu iemand in de arm heeft genomen. Is hij zelf nou compleet achterlijk dat hij niet beseft dat hij geen acceptabel werk afleverd, sjeesh.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_82050677
Waarschijnlijk heeft zijn eigen advocaat het aangeraden. Is vrij normaal, wil niet zeggen dat hij ermee weg komt
  zaterdag 29 mei 2010 @ 09:18:04 #119
17979 MissMSX
Knightmare
pi_82053665
Wat ik niet begrijp is dat hij zeer waarschijnlijk wel vaker (altijd?) zulk niveau werk oplevert en dat kennelijk de meeste klanten ermee akkoord gaan anders had hij als ondernemer toch geen bestaansrecht meer? Of besteed hij het normaal wel uit, maar kon hij nu niemand vinden en dacht het zelf wel even te doen? Verwonderlijk

Anyway, ik hoop voor TS dat dit zooitje snel is geregeld en je kunt gaan genieten van een schitterende, nieuwe badkamer
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_82868659
Hoe is dit afgelopen?
pi_82869016
Wij hebben met onze verbouwing ook zulk soort grappen gehad.

Als ik in mijn verhaal zijn naam noem, wordt dan de post gedeleate?
pi_82869168
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:06 schreef JohnB52 het volgende:
Wij hebben met onze verbouwing ook zulk soort grappen gehad.

Als ik in mijn verhaal zijn naam noem, wordt dan de post gedeleate?
Dat is de bedoeling niet nee snap dat je die man graag aan de schandpaal zou nagelen maar daar is FOK! niet de juiste plek voor.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:30:13 #123
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82869487
Namen mogen natuurlijk best genoemd worden, achternaam + woonplaats is genoeg. Daar is internet voor. En schandpaal is wat anders.
pi_82869549
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:30 schreef Oksel het volgende:
Namen mogen natuurlijk best genoemd worden, achternaam + woonplaats is genoeg. Daar is internet voor. En schandpaal is wat anders.
Ga er maar van uit dat ik ze verwijder
pi_83656710
hoe is dit afgelopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')