een tegelklus van een boekhouder? ik ken een register accountant en die kan supergoed tegelen, dus niet zeggen dat boekhouders niet kunnen tegelen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:19 schreef 49R het volgende:
Jezus, wat een drama.... De meest onhandige hobbyist zou dit vele malen beter doen. DIe lijmresten alleen al.... Volslagen onacceptabel! Dit lijkt wel het eerste tegelklusje van een of andere boekhouder of zo...
Ook begrijp ik niet hoe hij het voor elkaar krijgt om zo beroerd uit te komen bij het plafond. Als je de zaak een beetje goed uitmeet, hoef je vrijvel nergens tegels te gebruiken die kleiner zijn dan de halve hoogte of breedte.
Naar mijn idee is dit alleen op te lossen door de zaak volledig leeg te slaan, en opnieuw te beginnen. Je bent op de goede weg met de rechtsbijstand!
Als het aan ons ligt liever niet! Maar je moet hem juridisch gezien nu eenmaal de kans geven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:16 schreef Sappotje het volgende:
Je hebt in ieder geval al fotos om aan te tonen bij de rechtsbijstand, maar, krijgt hij ook nog de kans om zijn klus af te maken?
Succes, ik hoop dat het in orde komt. Ik voel écht met jullie mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef vandertol het volgende:
Maandag een afspraak met de advocaat. Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen....wij willen natuurlijk dat alles in orde komt en onze centen terug. Maar of dat gaat lukken???
Hou je ons op de hoogte hoe het afloopt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef vandertol het volgende:
Bij de advocaat geweest. Er gaat snel een expertisebedrijf komen om alles op te nemen en uit te zoeken wat het gaat kosten....ben erg benieuwd wat deze gaan zeggen. Onze aannemer mag er ook bij zijn![]()
Bedankt voor al jullie reacties...
Ja...as dinsdagochtend komt er mijnheer van een expertisebureau kijken en een rapport opmaken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hou je ons op de hoogte hoe het afloopt?
De expert heeft alles wel bevestigd gelukkig. Al het tegelwerk moet in ieder geval opnieuw.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:24 schreef j0rrit het volgende:
En, wat is het oordeel van het expertisebureau?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |