Inderdaad, laten beoordelen door een expert en zijn mening voorleggen bij de tegenpartij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Sappotje het volgende:
ff een onafhankelijk iemand inschakelen om de zooit te laten keuren, dan heb je gelijk een lijstje van wat er allemaal niet deugt.
1 |
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef vandertol het volgende:
[/IMG]
[/IMG]
Probeer foto's te laten zien...
Dit kan echt niet neequote:
Dit! ik zou er echt met mijn neus op gaan staan om te checken dat elke tegel recht komt te liggen en alles helemaal netjes is. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die je tegelwerk zo grondig verziekt het nu opeens wel goed gaat doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:56 schreef Levitation het volgende:
Kun je niet eisen dat op zijn kosten een ander het opnieuw doet? Ik zou hem namelijk niet meer in mijn badkamer willen hebben.
We hebben deze man al 5000 betaald en hij krijgt dus nu nog een restant (NIET DUS!)quote:
Er is echt niets mis met die kruisjes gebruiken. Maar dan moet je ze wel goed gebruiken. En zo te zien doet die kerel dat nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:11 schreef TOVOS het volgende:
Ik ben geschokt! en vind dit echt erg voor je.
Ben zelf op dit moment met de badkamer bezig, mn vakman is mn pa en hij zegt dat een echte vakman niet werkt met van die kruisjes
[ afbeelding ]
Waar heb je deze vakman vandaan?
Sommige klusbedrijven zijn aangesloten bij VLOK (vereniging van klus bedrijven)
www.vlok.nl
Als deze aannemer is aangesloten kun je daar eventueel ook terecht.
Anders heb je nog andere garantiefondsen of de consumentenbond.
Hoe dan ook, als dit geen zwarteklusser is geweets, moet je er echt wel wat aan kunnen doen.
Sterkte! en Succes!
Een echte vakman werkt idd meestal met kunststof wigjes, dan kun je namelijk wat makkelijker corrigeren als tegels of wand niet helemaal 100% apk zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:11 schreef TOVOS het volgende:
Ik ben geschokt! en vind dit echt erg voor je.
Ben zelf op dit moment met de badkamer bezig, mn vakman is mn pa en hij zegt dat een echte vakman niet werkt met van die kruisjes
[ afbeelding ]
"not done"-roepersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:33 schreef Estolan het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHA, zeker kansloos dit, ik vind 5000euro aardig wat centen voor dit werk. Wij hebben zelf thuis alle 3 de lagen van het huis zelf gedaan.
Idd rechtsbijstand erbij halen, en die alles laten uitzoeken
Ps, tegelen met kruisjes is not done, veels te grote voeg dan, kleine spijkertjes werkt beter!
Oja net werken ( dus opgeruimd ) is ook altijd wel handig:
Schoonpa!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zegt geen hol. Een vakman kan na 30 jaar nog steeds prutswerk afleveren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:36 schreef Estolan het volgende:
[..]
ach ik quote ook alleen maar iets van een vakman die al meer dan 30jaar in het vak zit
Dat vooral. Het is miij niet duidelijk of het een "witte klusser" is of een echte aannemer (of idd een dronken Pool...). Wat ook belangrijk is, is of je een contract met hem hebt en wat daarin vermeld staat. (Normaliter werken wij met vuist dikke bestekken en contracten, waar veel particulieren op de een of andere manier genoegen nemen met een half gekrabbeld A4-tje...)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef Gurb het volgende:
En voor TS, leg alle afspraken vast, wacht niet tot hij iets bevestigd, maar bevestig het zelf, doe overal kopieën van naar je rechtsbijstand en klop eens aan bij het overkoepelende orgaan waar hij bij aangesloten is (bouwgarant, VLOK, SGAT of BOVATIN)
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, kruisjes, spijkertjes, wigjes. What does it matter?
Zolang het eindresultaat maar goed is maakt de methode toch niets uit?
Dan had de tegelaar een assorti-doos kruisjes gekochtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
dat dus....
ik heb ook kruisjes gebruikt, werkt perfect... precies de goeie voeg, ligt er maar net aan watvoor tegel je hebt, bij een grove tegel hoort een grotere voeg vind ik zelf, bij een strakke tegel hoort een kleine voeg...
dat vind ik zelf het mooist... alleen heeft TS daar weinig aan, die heeft zijn voegen in alle maten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |