Jij kijkt zeker alleen naar de plaatjes, geef maar toequote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Daar stopte ik dan maar, alhoewel ik wel heel je post wou lezen...
Ben jij mocro?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:37 schreef o.us het volgende:
Bedoel je mij, TS?
Busta Rhymes ft 5 andere artiesten.quote:
* L3IPO denkt even aan Timbalandquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Bijna alles met autotune is oorkanker.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Omdat iedereen op de fochs verstand heeft van muziek, en het gewone volk pauper is. Ze kunnen Rinus niet eens waarderenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:52 schreef L3IPO het volgende:
Maar dan nog, als iedereen hier weet dat het oorkanker geeft, waarom geilen zoveel mensen er dan alsnog op?
Op de fochs? Wat een kutterm is dat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Omdat iedereen op de fochs verstand heeft van muziek, en het gewone volk pauper is. Ze kunnen Rinus niet eens waarderen
Omg...inderdaad serieus het gevoel alsof het kankerverwekkend isquote:
LeerTeNatascha'en.quote:
Ik wist niet dat papier ook kanker kon krijgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:09 schreef Mummiepak het volgende:
Ik heb het liedje geluisterd, dus nu moet ik weer een afspraak voor chemotherapie gaan maken.
Bedankt TS.
raymond022 Zoveel lekkere wijfen, let jij gvd op een puist cq. Moedervlek! Ben je dan homo ofniet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:36 schreef Penisbaard het volgende:
OMG SO MOOIE LIEDJE
Hhahaaa; Dilaraaa ; Is niee Zott Vann Dit Liekeeee ;D
Maar Elisjeeee Weeel (a) (L) xoxoxo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |