Beste JustMattie,quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:12 schreef justmattie het volgende:
Beste Ensaf.
wie gaat de lapo maken hier?
Onder protest.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef justmattie het volgende:
Hij mag een nieuwe openen, oke ?
Beste Lysdexie,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:25 schreef Lysdexie het volgende:
Hallo Ensaf,
Wat is het lekkerste bier volgens jou?
Beste Deeltjesversneller,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom heet de kleur groen groen, en hoe is de bedenker hiervan erop gekomen?
Groetjes,
DV
Beste FunkyHomosapien,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Hallo Ensaf.
Uitgaan vind ik niet leuk, sterker nog; ik haat het.
Mijn vriendin vindt uitgaan wel leuk en vindt het fijn als ik mee ga, dit wil ik eigenlijk niet.
Wat doe ik?
Beste Bellatrix,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
Hallo Ensaf,
Waarom heb je een kebabsnor?
Kusjes
Jazeker! Alles mag gevraagd worden, maar alleen zolang je jezelf er prettig bij voelt. Niets hoeft.quote:
Beste Jeroen,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lieve Ensaf,
Ik heb geen prangende vraag maar ik zou graag een TVP willen plaatsen hier, mag dat?
Kusjes,
Jeroen
Beste Deeltjesversneller,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beste Ensaf,
Hoe ben je op de naam Ensaf gekomen?
Beste Stevenmarc16,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Beste Ensaf,
Al weken heb ik het idee om mij een keertje af te trekken in een kinderspeeltuin.
Is dit wel verstandig?
Hallo Ensaf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste JustMattie,
Jijzelf!
[..]
Onder protest.
Alleen ’s avonds? Niet overdag?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef Penisbaard het volgende:
Lieve Ensaf,
's Avonds wanneer iedereen slaapt ga ik naar de speeltuin om mijzelf helemaal uit te kleden. Dan begin ik mijn penis te strelen en fluister ik zachtjes "Knappe meid, je bent zo'n knappe meid". Ik voel mij dan vaak erg eenzaam zo in de nacht en zoek dan ook een speeltuinmaatje, interesse?
Maanlicht geeft gewoon net dat beetje extra? En dat in het overbewolkte Nederland?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maanlicht geeft gewoon net dat beetje extra
you sexy lil thingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef _Alkaline het volgende:
Lieve Ensaf,
Ik verkleed me regelmatig als een eekhoorn, daarna ga ik in het bos spelen. De laatste tijd loopt er een meisje rond dat me raar aankijkt, ik ben bang dat ze zich aan me vergrijpt. Wat moet ik doen?
Eekhoorntje.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef Penisbaard het volgende:
Lieve Ensaf,
's Avonds wanneer iedereen slaapt ga ik naar de speeltuin om mijzelf helemaal uit te kleden. Dan begin ik mijn penis te strelen en fluister ik zachtjes "Knappe meid, je bent zo'n knappe meid". Ik voel mij dan vaak erg eenzaam zo in de nacht en zoek dan ook een speeltuinmaatje, interesse?
Beste Internal,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:14 schreef internal het volgende:
Beste Ensaf,
Ik zit nu in breda. Als ik om 10 uur de trein richting Den Haag pak, hoe laat kom ik daar dan aan?
Meer mag, maar liever 1 per keer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:18 schreef EINZ het volgende:
Maximaal een vraag per keer? Ow kut dat was er al een.
3871, waarvan er 197 nog regelmatig posten.quote:Hoeveel negers zitten er op fok?
1.873.489quote:En hoeveel zijn er op aarde?
Op 19 september 2028quote:En wanneer word ik rijk, beste Ensaf?
Omdat je te veel bananen eet.quote:En waarom is pis geel?
Om te vlechten, dan heb je geen onderbroek meer nodig.quote:
Beste _Alkaline,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:32 schreef _Alkaline het volgende:
Geachte heer Ensaf,
Vanochtend ben ik aangehouden door de KLPD, opzich niet raar gezien mijn snelheid, maar hoe dan ook. Het volgende gebeurde (deze afbeeldingen heb ik tevens in KLB gezet, omdat het tevens een klacht is.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vraag is nu, waarom hield deze agent mij aan? Ensaf: Waarom hield deze agent mij aan?
Beste Frummpie,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:32 schreef Frummpie het volgende:
Beste Ensaf,
>>HEEEEEEEEELP<<
Ik zit met een dilemma. 2 jaar lang wilde geen meid wat van mij hebben. Nu kan ik gewoon kiezen tussen 5 dames die wat willen afspreken, alleen mankeert er wel wat aan allemaal.
De eerste is knap en lief. Maar ontzettend dom. Ik val op slimme meiden.
De tweede is ook wel lief, maar luistert slecht en wilt alleen dingen doen die zij wilt.
De derde is leuk, maar echt een boerin die alles durft, en ook zeker weten sterker is dan ik.
De vierde is knap, lekker, spontaan en kan goed dansen maar die flirt er flink op los.
En de laatste, kan goed voetballen ziet er leuk uit, en ik heb het daar al zover geschopt dat der ouders hebben aangegeven dat ik de ideale schoonzoon ben. Alleen valt deze onder leeftijd ietsje tegen (5 jaar jonger....)
Voor wie moet ik gaan?
Beste Justmattie,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hallo Ensaf.
Top dat je zelf het nieuwe topic hebt geopend. Dat wou ik even zeggen.
Verder heb ik geen vragen, misschien later.
Groetjes
Beste Flashbag,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:38 schreef Flashbag het volgende:
Beste ensaf,
Waarom zijn bananen krom en appels rond.
Mvg,
Flashbag
En wat appels betreft: die worden verbouwd in streken waar geen wilde apen (meer) zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Rissiekoe,
Bananen groeien in streken waar veel apen zitten. Die eten graag bananen, maar als ze te jong zijn lukt dat ze niet. Pas vanaf hun tweede jaar weten ze hoe ze die kunnen openmaken. Daarvoor proberen ze hem altijd te breken, maar dat lukt niet door de schil. Dus daardoor worden ze enkel verbogen.
Beste Runselpink,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:41 schreef Runselpink het volgende:
Beste Ensaf,
Voor Aardrijkskunde moet in een Praktische Opdracht maken. Ik heb daar geen zin in en mijn kameraad ook niet. What to do?
Groeten, Runselpink.
Beste Penisbaard,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef Penisbaard het volgende:
Lieve Ensaf,
Beste Datdus,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef -Datdus- het volgende:
Beste Ensaf, Ik ga zo lunchen en wil graag weten hoeveel een quarter pounder kost.
B.v.d
-Datdus-
Beste Cluijt,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:39 schreef Cluijt het volgende:
Beste Ensaf,
Wat kan er allemaal in Nederland?
Mvg,
Cluijt
Beste Onzeker Kreeftje,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:48 schreef Fairydust het volgende:
Lieve Ensaf,
Soms als ik me heel erg eenzaam voel ga ik wandelen in het bos en soms zie ik dan eekhoorns. Ik weet dat het raar is, maar ik word heel erg opgewonden als ik een eekhoorn zie. Ik ben bang dat ik me op een dag niet kan inhouden en me vergrijp aan een eekhoorn. Wat moet ik doen?
Onzeker kreeftje
Beste Ebke,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:52 schreef ebke het volgende:
Beste Ensaf,
Ik heb niks voor mijn mam gedaan op moederdag.
Vond ze niet zo leuk![]()
Hoe kan ik het goedmaken???
Beste Eekhoorntje,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef _Alkaline het volgende:
Lieve Ensaf,
Ik verkleed me regelmatig als een eekhoorn, daarna ga ik in het bos spelen. De laatste tijd loopt er een meisje rond dat me raar aankijkt, ik ben bang dat ze zich aan me vergrijpt. Wat moet ik doen?
Eekhoorntje.
Beste Internal,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:53 schreef internal het volgende:
Beste Ensaf
Ik heb honger, en heb hier 3 verschillende fruitsoorten voor mij liggen. Een appel, een peer en een perzik. Welke moet ik nu kiezen?
Beste CarvanCevitam,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:55 schreef CarvanCevitam het volgende:
Beste Ensaf,
Ik heb als user nieuw op fok!, kun je mij misschien wat tips geven hoe ik het beste wat kan bijdragen aan dit forum?
Mvg,
CarvanCevitam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |