Beste JustMattie,quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:12 schreef justmattie het volgende:
Beste Ensaf.
wie gaat de lapo maken hier?
Onder protest.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef justmattie het volgende:
Hij mag een nieuwe openen, oke ?
Beste Lysdexie,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:25 schreef Lysdexie het volgende:
Hallo Ensaf,
Wat is het lekkerste bier volgens jou?
Beste Deeltjesversneller,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom heet de kleur groen groen, en hoe is de bedenker hiervan erop gekomen?
Groetjes,
DV
Beste FunkyHomosapien,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Hallo Ensaf.
Uitgaan vind ik niet leuk, sterker nog; ik haat het.
Mijn vriendin vindt uitgaan wel leuk en vindt het fijn als ik mee ga, dit wil ik eigenlijk niet.
Wat doe ik?
Beste Bellatrix,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
Hallo Ensaf,
Waarom heb je een kebabsnor?
Kusjes
Jazeker! Alles mag gevraagd worden, maar alleen zolang je jezelf er prettig bij voelt. Niets hoeft.quote:
Beste Jeroen,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lieve Ensaf,
Ik heb geen prangende vraag maar ik zou graag een TVP willen plaatsen hier, mag dat?
Kusjes,
Jeroen
Beste Deeltjesversneller,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beste Ensaf,
Hoe ben je op de naam Ensaf gekomen?
Beste Stevenmarc16,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Beste Ensaf,
Al weken heb ik het idee om mij een keertje af te trekken in een kinderspeeltuin.
Is dit wel verstandig?
Hallo Ensaf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste JustMattie,
Jijzelf!
[..]
Onder protest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |