Holy crap, van die tweede keer kan ik me bijna niets meer herinneren!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Ja, bij zowel het afscheid van koebeest als bij ons eigen crew-beeindigingsfeest
Dat was die ene keer dat jij een geweldig spaarvarkentje kreegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Holy crap, van die tweede keer kan ik me bijna niets meer herinneren!
Wacht, was dat die keer dat jij naast me kwam zitt... laat maar das altijd zo
Nog meerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik kan het hem niet kwalijk nemen. Het sexuele hoogtepunt van die arme jongen beleefde hij 4 jaar geleden, toen hij per ongeluk met z'n hand tegen het tietje van z'n klasgenootje aan kwam.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik dacht bij z'n geboorte. De eerste en laatste keer dat hij het geslachtsdeel van een vrouw van dichtbij heeft gezien.
Ja dat weet ik nog! Dat spaarvarkentje die m'n katten zo leuk vonden, dat ze na twee dagen besloten hem uit de kast te mikken en ik door de hele benedenverdieping op jacht kon naar plectra....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat was die ene keer dat jij een geweldig spaarvarkentje kreeg
Owh ja, das waar ook! Ik zat de eerste keer tegenover SB, de tweede keer tussen SB en jou in, toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Die eerste keer zaten we op de banken aan de zijkant en toen heb ik nog heel romantisch met Fipo een Grand Dessert gedeeld. De tweede keer zaten we in het midden en moest Frankii moeilijk doen met pinnen etc omdat hij geen geld bij had
Yeah, good times, good times.quote:
en terechtquote:
Sowieso.. Senseo koffie... Ik ken betere.quote:
Sommige senseo koffies zijn best te zuipen, maar die van de c1000 zijn echt ranzigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Sowieso.. Senseo koffie... Ik ken betere.
Die winkel hebben we hier in Groningen niet, maar de goedkoopste van de AH (onder huismerk nog, maar geen euroshopper) zijn ook best goed te doen gelukkigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:25 schreef SocialDisorder het volgende:
Huismerk Dirk Senseopads darkroast zijn nog best binnen te houden voor een snel bakkie voordat je naar je werk moet
Die zijn ook wel oké jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef Solique het volgende:
Die aldi pads zijn ook best te pruimen als je een snel bakkie wilt.![]()
Smaakt zelfs beter dan sommige originele
Geen Bas of Digros?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die winkel hebben we hier in Groningen niet, maar de goedkoopste van de AH (onder huismerk nog, maar geen euroshopper) zijn ook best goed te doen gelukkig
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nope
Binnen de singels heeft de AH zelfs een monopolie hier
Ik niet!quote:
Bij ons in Gouda is er een gameshop die hem verkoopt voor belachelijk veels te veel geldquote:
Steel hem voor me! Dat is toch hartstikke normaal daar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij ons in Gouda is er een gameshop die hem verkoopt voor belachelijk veels te veel geld
Ben ik veel te blank voorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Steel hem voor me! Dat is toch hartstikke normaal daar?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
niemand die schreeuwt WE HEBBEN EEN NIEUWEEEEE!!!!!111eins!!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:
Solique maakt volgens mij al een aantal topics lang een verkapte tvp heur
Veilig niet nee, welkom wel!quote:
Ik bak alleen appeltaart en als we De Kok lief aankijken dan kan er ook nog een overheerlijke hash brownie gebakken wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ben ook gewoon blind en kort van geheugen
[..]
Veilig niet nee, welkom wel!
Poit staat al in de keuken een taart voor je te bakken! Een kersenvlaai!Dat is namelijk objectief de lekkerste vlaai die er is, op de voet gevolgd door de appelkruimel! En allebei zonder slagroom!
[ afbeelding ]
Ik kan me leuker werk voorstellen Valerio...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:22 schreef Gamer_V het volgende:
Ik had gisteren een bijbaantje bij een bedrijf dat panden leegruimt... na een paar uur met 'mijn team' rondgereden te hebben kwamen we uit bij een woning ergens in Den Haag. Politie erbij, deurwaarder erbij, zo gaat dat blijkbaar altijd. Wij kwamen binnen lopen met onze kartonnen dozen. Stelletje van rond de 50 moest nog 2000 euro betalen. Half over de rooie. Man zat de deurwaarder half te smeken om nog wat extra tijd, want om één uur zou 'het geld er toch echt zijn.' Uiteindelijk wist hij de baas van de deurwaarder via de telefoon over te halen voor wat extra tijd. Zo'n cliché bedoening, vreemd...
Daarna een woning leeggeruimd van een bejaarde. Waarschijnlijk overleden. Alle spullen hop bij het grootvuil.
Ik stelde nog tegen mijn collega's dat ze er vast niet blij van zou worden als je zoiets dagelijks moest doen. Maar daar waren ze het niet mee eens. "Moet je de rekening maar betalen" tenslotte.
Het leuke aan uitzendwerk is dat het steeds iets anders kan zijn. Je gaat wel een hele dag om met mensen waar je normaal nooit mee om zou gaan, toch interessant om te zien allemaalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kan me leuker werk voorstellen Valerio...
Het sjouwen zal niet zo'n ramp zijn maar die mensen die er dan bij zijn..
Uitzendwerk, geweldig ja, fulltime voor 4eu per uur in kruipruimtes tussen de spinnen kruipen, kabeltjes trekkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het leuke aan uitzendwerk is dat het steeds iets anders kan zijn. Je gaat wel een hele dag om met mensen waar je normaal nooit mee om zou gaan, toch interessant om te zien allemaal
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Uitzendwerk, geweldig ja, fulltime voor 4eu per uur in kruipruimtes tussen de spinnen kruipen, kabeltjes trekken
Bij hetzelfde bedrijf ook wel 2 dagen op een beurs gestaan met m'n baas, die wél tof was. We hadden het internet op de beurs aangelegd en kregen ook een gratis plek erbij, maar die beurs boeide ons niet, dus de hele dag goodiehunten met m'n baas, dat was tofquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Mijn beste uitzendwerk was een dag in de trein zitten terwijl ik op kosten van de baas bier moest kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |